Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mann 30år lurer på hva er greia med at jenter 20-35år går i tights til alle anledninger? Hjemme, på skole, på butikken

Anonymkode: d0bc5...695

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er komfortabelt. 

Anonymkode: 418aa...d58

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

For det er behagelig …:vetikke:

Anonymkode: ed0de...9f9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fordi det er komfortabelt. 

Vås. Da hadde bestemødre og feite også gjort det. Det er for å vise seg fram og få oppmerksomhet. 

Anonymkode: c967c...b71

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Fordi det er den beste klesoppfinnelsen siden tidenes morgen.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vås. Da hadde bestemødre og feite også gjort det. Det er for å vise seg fram og få oppmerksomhet. 

Har da sett mange overvektige og eldre i tights også. Små barn også. En av grunnene til at det er mer populært blant yngre generasjoner handler nok om at det var ganske trendy for et par år siden. Mange eldre føler seg mer komfortabelt i ting som var trendy da de selv var yngre.
Tror du har litt personlige problemer å nøste opp i når du går å tenker at unge fremmede jenter er så desperate etter din oppmerksomhet. Det er de garantert ikke. Har ikke tights selv fordi jeg liker mer alternativ stil (sikkert oppmerksomhetssøkende det også!), men det er komfortabelt å gå i.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ofte viser trusa gjennom også. Synes det er lite passende antrekk å vise seg offentlig i. Går til nød på et treningssenter.

Anonymkode: f0361...1d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ofte viser trusa gjennom også. Synes det er lite passende antrekk å vise seg offentlig i. Går til nød på et treningssenter.

Du må ikke se

Anonymkode: 4af2e...83a

• Liker 8
Skrevet

Jeg ELSKER at damer går i tights. Mer av det, please

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja ok, den kvinnefiendtlige og sexistiske mannen har talt og røpet det endelige svaret for han vet selvfølgelig kvinners intensjon og tanker mye bedre enn hva kvinner selv vet, så da betyr ikke kvinners stemme noen ting så fort du taler. Du skal få en talerstol og ropert i bursdagpresang så hele verden kan få høre din ekspertise :opplyser:

:sarkasme:🤦‍♀️

Sitat

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du må ikke se

Anonymkode: 4af2e...83a

Folk trenger ikke vise frem undertøyet sitt i full offentlighet heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Moren min er 72 og brukte grønne tights senest i dag. Når vi stod i heisen på senteret kom det også en dame på minst 80 år i hvite tights.

Tights er komfortabelt og praktisk. Stramme jeans er vondt og upraktisk og slappe jeans er ofte litt shabby og stygt. Dressbukse er liksom ikke alles foretrukne stil det heller. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er trendy, selvfølgelig.

Og takk skaperen for det. Minst 50% av alle damer som bruker tights i offentlighet, kler det.

Anonymkode: 03f82...300

Skrevet

Komfortabelt og om du trekker på en shorts utenpå og leggins blir det en fin mote:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det i butikken, om jeg skal innom på vei eller fra trening. Men går jo selvsagt ikke i det på jobb. Kan gå i det hjemme, fordi det er komfortabelt.

Anonymkode: 4d6b0...318

AnonymBruker
Skrevet

Jente 25 her bruker tights når jeg trener eller er hjemme, å gå på butikken bytter jeg heller til en vanlig bukse. Jobber på et kontor og sitter mye av dagen hadde absolutt vert behagelig med tights da men føler meg ikke så formel da

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ser da mange eldre og overvektige som bruker tights.  Hvorfor skulle de ikke?  Det er jo herlig behagelig :)    

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg mann 30år lurer på hva er greia med at jenter 20-35år går i tights til alle anledninger? Hjemme, på skole, på butikken

Mote.

Anonymkode: 4c4a2...774

• Liker 1
Skrevet

Går ofte i tights, i butikker, når jeg skal pynte meg litt med en fin topp, og hjemme. Elsker å bruke de til flere anledninger. Kjæresten elsker å se mæ i det og. 

AnonymBruker
Skrevet

Bestemora mi brukte alltid tights 🥰 og det gjør jeg og 😅 

Anonymkode: 29490...ded

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...