AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Har data en fyr i 7 mnd. Og likevel så er ting vanskelig å skjønne. Jeg har nettopp fått diagnosen og starta med medisiner. Han har mest sannsynlig ADHD han også, men er utestet. Jeg føler jeg ikke får bekreftelse på oss. Jeg sender innimellom at jeg er glad i han, og presterer å få til svar at han "liker" meg og. Han er relativt kjærlig og søt i virkeligheten, vi skal på ferie, feira nyttår, feirer 17 mai. Men, får aldri noen komplimenter, noen bekreftelse på at han er glad i meg, ingen sånne type ting. Er partnere med ADHD sånn? Når jeg tenker tilbake har jeg enten vært ekstremt love bombing eller også glemt partneren min så lenge vi fysisk ikke er sammen. Hvordan kan man snakke om dette? Hvordan kan man ta opp den samtalen? Jeg er ekstremt dårlig i kommunikasjon selv. Og nå er jeg selvfølgelig også redd for at om jeg tar det opp så virker jeg for mye, og hele greia forsvinner. Anonymkode: 40aa3...4b4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #2 Skrevet 15. mai 2023 Den oppførselen har ingenting med adhd å gjøre nei. Høres mer ut som at han ikke elsker deg men bare liker å være med deg som en slags venn, kos og sex greie. Reise som venner som har sex osv En som er glad i deg som en kjæreste gir komplimenter, sier han er glad i deg, elsker deg osv. Hvordan ta det opp? Snakk rett ut og si akuratt det du tenker. At du lurer på hvor ståa er når han ikke engang klarer å si at han er glad i deg og aldri gir komplimenter Anonymkode: 1902d...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #4 Skrevet 15. mai 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med UHD? Anonymkode: 790e4...ac0 Hva er uhd? Anonymkode: 5f4d5...2e5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #5 Skrevet 15. mai 2023 Min kjæreste har antagelig også utestet ADHD. Jeg had ADHD. Han har også uunvikende type tilknytning. Høres ut som din type. Anonymkode: 29cc1...fcc
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #6 Skrevet 15. mai 2023 42 minutter siden, AnonymBruker said: Den oppførselen har ingenting med adhd å gjøre nei. Høres mer ut som at han ikke elsker deg men bare liker å være med deg som en slags venn, kos og sex greie. Reise som venner som har sex osv En som er glad i deg som en kjæreste gir komplimenter, sier han er glad i deg, elsker deg osv. Hvordan ta det opp? Snakk rett ut og si akuratt det du tenker. At du lurer på hvor ståa er når han ikke engang klarer å si at han er glad i deg og aldri gir komplimenter Anonymkode: 1902d...4e8 Det er ikke gitt at en komplimenterer en kjæreste man er glad ei heller at man stadig gir muntlige bekreftelser pa hvor glad man er i den andre. Jeg er kvinne på 35 år med adhd og har vansker med å gi komplimenter i hytt og pine om det ikke føles naturlig, noe det svært sjelden gjør for min del. Jeg føler ofte det bare blir påtatt og ikke høres genuint ut så da lar jeg bare være. Jeg har en kjæreste jeg har vært med i 3 år, han ønsker å høre meg si at jeg er glad i/elsker han, noe jeg absolutt gjør, men etter mye mas måtte jeg fortelle han at jeg elsket han og at jeg skulle gi beskjed om det endret seg.. For meg kan ord bli ubehagelig, det blir fort pinlig for meg. Jeg viser andre at jeg er glad i dem og setter pris på dem gjennom handlinger i stede. Jeg foretrekker også det samme i retur. Og jo, dette kan helt fint ligge i adhd som deg gjør hos meg, det er kanske ikke det mest typiske, men likevel er vi mange med adhd som fungerer akkurat slik på dette området.. Anonymkode: 5f4d5...2e5
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #7 Skrevet 17. mai 2023 Han er en praktiker, gir komplementer når han føler det er fortjent. lett litt på brystet så vil han sikkert være mer oppmerksom på dine behov, men man endrer nokk aldri en sånn personlighet. Det er faktisk like «ille» å ha behov for konstant ufortjente bekreftelse som det er at man ikke forstår konseptet Anonymkode: 773bd...d78
YOSHIMITO Skrevet 17. mai 2023 #8 Skrevet 17. mai 2023 Tror det er viktig å ikke mase for mye om at han elsker deg. Det kan ofte ødelegge mer en det gagner. Kjærlighet vokser Han vil jo være sammen med deg. Masete jenter blir gutter fort lei av. Ha det gøy, nyt den tiden du har med ham. Du får det du gir. Adhd eller ikke. Bygg opp ett solid vennskap. I steden. Kjærlighet bygger også på vennskapet.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #9 Skrevet 17. mai 2023 Har ikke noe med ADHD å gjøre. Anonymkode: 4f3f9...79b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #10 Skrevet 18. mai 2023 Ikke få unger- det blir.. vanskelig Anonymkode: 6d752...645
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå