Gå til innhold

Ejakulerer på 1 minutt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ejakulerer på 1 minutt, men det er det som skjer når jeg onanerer, jeg er litt redd at det samme kan skje under sex. Hva kan dere anbefale?

Anonymkode: c8d0d...505

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ejakulerer på 1 minutt, men det er det som skjer når jeg onanerer, jeg er litt redd at det samme kan skje under sex. Hva kan dere anbefale?

Anonymkode: c8d0d...505

Onani ER sex, så der har du svaret.

Sannsynligheten er høy for at det også skjer under samleie. Ta det rolig og bruk tiden til å pugge kongerekka, så går det bedre.

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (1 minutt siden):

Onani ER sex, så der har du svaret.

Sannsynligheten er høy for at det også skjer under samleie. Ta det rolig og bruk tiden til å pugge kongerekka, så går det bedre.

Det er MYE bedre med sex, så antagelig kommer du fortere… 

Anbefaler deg å komme før sex (onsner på egen hånd først) 

Skal jo ikke så mye til 😅

Anonymkode: ded54...eaa

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor disse trådene dukker opp her. Hvorfor googler du ikke bare "How to stop premature ejaculation?" og følger treningstipsene som står der? Hvorfor må vi kvinner skrive dem til deg når du kan finne de selv? Er ikke de gratis sekretærene dine 

Anonymkode: 0bb6f...75d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er overhodet ikke sånn at det behøver å skje like fort når du har sex. Hvis jeg onanerer, kommer jeg like fort som deg, men det skjer ikke når jeg har sex, altså. 

Anonymkode: 9e6ee...7dc

AnonymBruker
Skrevet

Da venter man litt og gjør det flere ganger. Er da ingen krise å komme fort.

Anonymkode: c8920...e8e

AnonymBruker
Skrevet

Heller 1 minutt en aldri. Jævla kjedelig med menn som «aldri» blir ferdig.

Anonymkode: 552e9...b59

Skrevet

Venn deg til å kjenne etter når utløsningen nærmer seg, og ta pauser for å "roe ned" før du setter i gang igjen. Øv på å kjenne dine egne signaler og på å tilpasse rytme, trykk og berøring etter dem. Dette er rein trening, men det er i det minste en ganske morsom form for trening. 

Fullt mulig å gjøre med partner også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...