AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Jeg føler meg så alene i hverdagen. Har barn, og er selvfølgelig med dem hele dagen. Men de gir meg ikke den stimulien jeg trenger som et voksent autonomt mennekse. Jeg savner slik en å se film med på kvelden, ta klesbrettingen med, en å sovne i skje med. En å diskutere verdensproblemer med, en å diskutere (og krangle om så var) med på en trygg måte. Dette var egentlig bare et hjertesukk og ikke noe mer. Anonymkode: 15e33...eac 8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #2 Skrevet 15. mai 2023 Er det ikke deilig å se film alene så du kan se akuratt hva du vil og slippe å pine deg gjennom å late som at du liker en drit kjedelig action scifi film om en robot som smugler dop i Mexico og blir ranet av mafiaen, og aldri få se filmer DU liker? For ingen menn gidder å pine seg gjennom typiske jentefilmer og tar det som en selvfølge å få se på sine type filmer hver gang. Og hvor mange menn er det som egentlig gidder å være med å brette klærne? Med en mann hadde du mest sannsynlig bare blitt skuffet og irritert over at du måtte mase på han for å gjøre det! Også spooning, det er koselig, men man spooner jo ikke hver kveld og hele natten. Menn vrir armen sin og må legge seg på andre siden og du blir liggende å gruble på om han ikke elsker deg lenger fordi han ikke vil holde rundt deg. Andre ganger blir du svett og klam av at han holder rundt deg og får ikke sove og må dra på jobb helt utslitt fordi det å sove med en mann ødelegger den opphvilende søvnfasen. Det er så mange fordeler med å være alene så du må slutte å glorifisere hvor flott livet er med en mann Anonymkode: 62b91...2db 7 8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #3 Skrevet 15. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Er det ikke deilig å se film alene så du kan se akuratt hva du vil og slippe å pine deg gjennom å late som at du liker en drit kjedelig action scifi film om en robot som smugler dop i Mexico og blir ranet av mafiaen, og aldri få se filmer DU liker? For ingen menn gidder å pine seg gjennom typiske jentefilmer og tar det som en selvfølge å få se på sine type filmer hver gang. Og hvor mange menn er det som egentlig gidder å være med å brette klærne? Med en mann hadde du mest sannsynlig bare blitt skuffet og irritert over at du måtte mase på han for å gjøre det! Også spooning, det er koselig, men man spooner jo ikke hver kveld og hele natten. Menn vrir armen sin og må legge seg på andre siden og du blir liggende å gruble på om han ikke elsker deg lenger fordi han ikke vil holde rundt deg. Andre ganger blir du svett og klam av at han holder rundt deg og får ikke sove og må dra på jobb helt utslitt fordi det å sove med en mann ødelegger den opphvilende søvnfasen. Det er så mange fordeler med å være alene så du må slutte å glorifisere hvor flott livet er med en mann Anonymkode: 62b91...2db Oida... håper du går til behandling og får hjelp ❤ Anonymkode: 95195...a2c 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #4 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg føler meg så alene i hverdagen. Har barn, og er selvfølgelig med dem hele dagen. Men de gir meg ikke den stimulien jeg trenger som et voksent autonomt mennekse. Jeg savner slik en å se film med på kvelden, ta klesbrettingen med, en å sovne i skje med. En å diskutere verdensproblemer med, en å diskutere (og krangle om så var) med på en trygg måte. Dette var egentlig bare et hjertesukk og ikke noe mer. Anonymkode: 15e33...eac Jeg har vært gift i over 20 år foreløpig, og har samme savn. Vi sover på hvert vårt soverom, og jeg sørger over hvor ensom jeg er. Det er vondt. Anonymkode: 63e94...fe5 1 11
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #5 Skrevet 15. mai 2023 Kattepus å sove med istedenfor? Anonymkode: 7f8d9...5d6 1
Agaton Skrevet 15. mai 2023 #6 Skrevet 15. mai 2023 Jeg tror mange har det slik, meg også i perioder. Hva med å prøve å date? Og spille med åpne kort om hva du ønsker. Tror det resonnerer med mange, jeg. 3 1
Eignarf Skrevet 15. mai 2023 #7 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Oida... håper du går til behandling og får hjelp ❤ Anonymkode: 95195...a2c 😅🤣
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #9 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har vært gift i over 20 år foreløpig, og har samme savn. Vi sover på hvert vårt soverom, og jeg sørger over hvor ensom jeg er. Det er vondt. Anonymkode: 63e94...fe5 Hvorfor er du gift med han ennå egnt? 😳 Anonymkode: 18298...140 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #10 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Oida... håper du går til behandling og får hjelp ❤ Anonymkode: 95195...a2c Er ikke noe galt eller unormalt med å være realist Å drive å fantasere om andre mennesker og relasjoner som et eventyr som løser alt er usunt og fører bare til skuffelse. Sånn er det bare, du trenger ikke føle deg så støtt over at kvinner ikke trenger en mann å spoone med for å være lykkelig 😂 Anonymkode: 62b91...2db 6 2
Diry72 Skrevet 15. mai 2023 #11 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg føler meg så alene i hverdagen. Har barn, og er selvfølgelig med dem hele dagen. Men de gir meg ikke den stimulien jeg trenger som et voksent autonomt mennekse. Jeg savner slik en å se film med på kvelden, ta klesbrettingen med, en å sovne i skje med. En å diskutere verdensproblemer med, en å diskutere (og krangle om så var) med på en trygg måte. Dette var egentlig bare et hjertesukk og ikke noe mer. Anonymkode: 15e33...eac Hiv deg på Tinder 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #12 Skrevet 15. mai 2023 Er du mann eller kvinne, TS? Anonymkode: 435a5...3da
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #13 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvorfor er du gift med han ennå egnt? 😳 Anonymkode: 18298...140 Henne. Fordi jeg elsker henne, fordi barna er viktigere enn meg, fordi et forhold er trygghet hvis andre deler av livet går galt (sykdom, andre kriser) og fordi jeg ikke tror på kjærligheten lenger. Økonomi også. Anonymkode: 63e94...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #14 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Henne. Fordi jeg elsker henne, fordi barna er viktigere enn meg, fordi et forhold er trygghet hvis andre deler av livet går galt (sykdom, andre kriser) og fordi jeg ikke tror på kjærligheten lenger. Økonomi også. Anonymkode: 63e94...fe5 😔😔 Anonymkode: 18298...140
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #15 Skrevet 15. mai 2023 29 minutter siden, Diry72 said: Hiv deg på Tinder Enig her. Du må eksponere deg for single menn, og vær ærlig om hva du ønsker Anonymkode: 128e4...8a6
Serafin Skrevet 15. mai 2023 #16 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært gift i over 20 år foreløpig, og har samme savn. Vi sover på hvert vårt soverom, og jeg sørger over hvor ensom jeg er. Det er vondt. Anonymkode: 63e94...fe5 Hvorfor sover dere på hvert deres soverom?
Serafin Skrevet 15. mai 2023 #17 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært gift i over 20 år foreløpig, og har samme savn. Vi sover på hvert vårt soverom, og jeg sørger over hvor ensom jeg er. Det er vondt. Anonymkode: 63e94...fe5 Hvorfor sover dere på hvert deres soverom?
Frkego Skrevet 16. mai 2023 #18 Skrevet 16. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det ikke deilig å se film alene så du kan se akuratt hva du vil og slippe å pine deg gjennom å late som at du liker en drit kjedelig action scifi film om en robot som smugler dop i Mexico og blir ranet av mafiaen, og aldri få se filmer DU liker? For ingen menn gidder å pine seg gjennom typiske jentefilmer og tar det som en selvfølge å få se på sine type filmer hver gang. Og hvor mange menn er det som egentlig gidder å være med å brette klærne? Med en mann hadde du mest sannsynlig bare blitt skuffet og irritert over at du måtte mase på han for å gjøre det! Også spooning, det er koselig, men man spooner jo ikke hver kveld og hele natten. Menn vrir armen sin og må legge seg på andre siden og du blir liggende å gruble på om han ikke elsker deg lenger fordi han ikke vil holde rundt deg. Andre ganger blir du svett og klam av at han holder rundt deg og får ikke sove og må dra på jobb helt utslitt fordi det å sove med en mann ødelegger den opphvilende søvnfasen. Det er så mange fordeler med å være alene så du må slutte å glorifisere hvor flott livet er med en mann Anonymkode: 62b91...2db Skjønner at du kanskje bare vil få ts til å føle seg bedre med å være alene, men det du beskriver her er svartmaling av hva et forhold kan være. Noen finner seg en partner som dekker alle behovene ts kjenner på. Tenker det er lov å kjenne på savn etter noen å dele hverdagen med. Samtidig tenker jeg det er viktig å få frem hvordan et godt forhold kan være. Ikke alle finner seg en døgenikt av en mann. Jeg elsker å ha en jeg kan diskutere hvilken film vil skal se med. Vinner han diskusjonen så kan jeg være heldig å få sett en bra film som jeg ellers ville ha gått glipp av. Og jeg vinner diskusjonen like ofte 😉 Kommer vi ikke til enighet eller filmen er dårlig, så ender vi opp med å ha sex isteden. Voksne menn (les: modne, oppegående, respektfulle) bidrar med klesbretting som en selvfølge. Det er faktisk ganske koselig å sette seg ned med kleskurvene sammen en søndags formiddag eller tirsdag kveld. Mye bedre enn å sitte med det alene. Vi ligger sjeldent å holder rundt hverandre på natt - oftest har vi over en meter mellom oss. Likevel holder vi rundt hverandre hver kveld og ofte sovner vi slik. Vi begge sover mye bedre når vi sover sammen. I tillegg kan man finne seg en bestevenn å dele livet med. En å dele oppturer og nedturer med. En å støtte seg til. En man kan ha uhemmet og herlig sex med. En å leve ut alle fantasier med. En å bygge en felles fremtid med. En å føle seg trygg på. En som kan løfte deg når beina ikke bærer deg. Ts, jeg håper du finner det du savner 😊 Endret 16. mai 2023 av Frkego 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #19 Skrevet 16. mai 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Er det ikke deilig å se film alene så du kan se akuratt hva du vil og slippe å pine deg gjennom å late som at du liker en drit kjedelig action scifi film om en robot som smugler dop i Mexico og blir ranet av mafiaen, og aldri få se filmer DU liker? For ingen menn gidder å pine seg gjennom typiske jentefilmer og tar det som en selvfølge å få se på sine type filmer hver gang. Og hvor mange menn er det som egentlig gidder å være med å brette klærne? Med en mann hadde du mest sannsynlig bare blitt skuffet og irritert over at du måtte mase på han for å gjøre det! Også spooning, det er koselig, men man spooner jo ikke hver kveld og hele natten. Menn vrir armen sin og må legge seg på andre siden og du blir liggende å gruble på om han ikke elsker deg lenger fordi han ikke vil holde rundt deg. Andre ganger blir du svett og klam av at han holder rundt deg og får ikke sove og må dra på jobb helt utslitt fordi det å sove med en mann ødelegger den opphvilende søvnfasen. Det er så mange fordeler med å være alene så du må slutte å glorifisere hvor flott livet er med en mann Anonymkode: 62b91...2db Det må være sinnsykt slitsomt å være så bitter. Til TS, har du aktivt sett etter noen? Nordmenn er ikke de som plutselig inviterer til date ved frysedisken på Rema. Anonymkode: f4c0b...edd 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #20 Skrevet 16. mai 2023 Hvorfor sover dere på hvert deres soverom? Er hun ikke glad i deg lenger? Eller snorker du? Jeg og kjæresten sover hver for oss pga snorking og kompatible søvnvaner. Men vi er kosete og gode med hverandre på dagtid og kveld, og jeg kryper oppi sengen hans og vekker han om morgenen. Klær bretter vi alene da, men, ja. Skjønner frustrasjonen/sorgen din. Forrige samboeren jeg hadde sov vi i samme seng. Men han var mentalt fraværende. Jeg var mer ensom sammen med han enn om jeg var helt alene. Anonymkode: 67e04...3ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå