Gå til innhold

Brudepynting i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gifter meg i mai 2003 og har ikke bestilt frisør ennå. Er jeg seint ute? Er det noen som kan anbefale en frisør i Bergen? Er veldig usikker på hvem jeg skal gå til. Hva koster brudepyntingen og hva med make up? Pleier det å følge med i prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om du er sent ute. Jeg bestilte veldig tidlig og da hadde ikke frisøren laget et ordentlig registreringssystem engang :ler:

Jeg har fått anbefalt Annes hårdesign i marken. Har ikke vært der til brudepynt ennå :wink: , men de er ihvertfall veldig hyggelige og flinke når det gjelder vanlig klipp. Jeg skal betale litt over 2000 kr tror jeg for prøvetime, fiksing av hår, sminke og på med kjolen.

Mon Ami på Sartor er visst kjempeflinke. De har manikyr også. Tror det koster rundt 2500 kr der.

Lykke til!

Skrevet

Hvor lenge før bestilte du, Meta? Bør vel kanskje bestille snart jeg også...

Skrevet

I mai tror jeg. Det var rett og slett fordi vi fikk kirke da og da ordnet vi med fotograf og frisør i samme slengen. Vet det var tidlig, men det bare ble sånn...

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Junes makeup i Finnegårdsgaten, hun bruker frisør fra Annes i Marken. Veldig bra!

Skrevet

Kan anbefale Anne's Hårdesign i Marken, de er helt utrolige, tar seg god tid og hører på kunden/deg. De pleier å bli opp-bestilt ganske tidlig så vær ute i god tid. Spør etter Regine eller Kirsti.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...