AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #21 Skrevet 15. mai 2023 1 minutt siden, Vixella said: Det var det jeg beit meg merke i også. Jeg forsøkte gå inn på nettsiden, men det var jo helt umulig å få noe info om hvilke biter som inneholder hva. Jeg har i all fall sendt en henvendelse til Freia der jeg ber om å få vite hvilke produkter de har som inneholder gelatin (nevnte spesifikt Twist også siden jeg er veldig nysgjerrig). Hvorfor Freia ikke er mer åpne om innholdet i produktene sine er jo et stort spørsmål. Som forbrukere bør man kunne finne slik informasjon enkelt. Det oppleves litt ugreit ut at de plutselig og i all stillhet endrer ingredienser i noe som har vært likt i så mange år. Respektløst mot kunder som av forskjellige årsaker unngår gelatin. Anonymkode: d04fe...2e8
Vixella Skrevet 15. mai 2023 #22 Skrevet 15. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Det oppleves litt ugreit ut at de plutselig og i all stillhet endrer ingredienser i noe som har vært likt i så mange år. Respektløst mot kunder som av forskjellige årsaker unngår gelatin. Anonymkode: d04fe...2e8 Helt enig.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #23 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det oppleves litt ugreit ut at de plutselig og i all stillhet endrer ingredienser i noe som har vært likt i så mange år. Respektløst mot kunder som av forskjellige årsaker unngår gelatin. Anonymkode: d04fe...2e8 Ingen dør av å spise gelatin. Religiøst visvas og sære dietter kan folk bare drite i. Anonymkode: 57a77...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #24 Skrevet 15. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ingen dør av å spise gelatin. Religiøst visvas og sære dietter kan folk bare drite i. Anonymkode: 57a77...3ba Nei, ingen dør av å spise gelatin. Prakke på folk visvas og ufordrageligheter på kvinneguiden kan folk bare drite i. Anonymkode: d04fe...2e8 1
Vixella Skrevet 16. mai 2023 #25 Skrevet 16. mai 2023 On 5/15/2023 at 10:01 PM, AnonymBruker said: Ingen dør av å spise gelatin. Religiøst visvas og sære dietter kan folk bare drite i. Anonymkode: 57a77...3ba Jeg lurer genuint på hvorfor det er problematisk for deg at andre lever på en annen måte enn du selv gjør. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå