Gå til innhold

Hvilke biter av twist inneholder gelatin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Vixella said:

Det var det jeg beit meg merke i også. Jeg forsøkte gå inn på nettsiden, men det var jo helt umulig å få noe info om hvilke biter som inneholder hva. Jeg har i all fall sendt en henvendelse til Freia der jeg ber om å få vite hvilke produkter de har som inneholder gelatin (nevnte spesifikt Twist også siden jeg er veldig nysgjerrig). Hvorfor Freia ikke er mer åpne om innholdet i produktene sine er jo et stort spørsmål. Som forbrukere bør man kunne finne slik informasjon enkelt. 

Det oppleves litt ugreit ut at de plutselig og i all stillhet endrer ingredienser i noe som har vært likt i så mange år. Respektløst mot kunder som av forskjellige årsaker unngår gelatin. 

Anonymkode: d04fe...2e8

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det oppleves litt ugreit ut at de plutselig og i all stillhet endrer ingredienser i noe som har vært likt i så mange år. Respektløst mot kunder som av forskjellige årsaker unngår gelatin. 

Helt enig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ingen dør av å spise gelatin. Religiøst visvas og sære dietter kan folk bare drite i. 

Anonymkode: 57a77...3ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ingen dør av å spise gelatin. Religiøst visvas og sære dietter kan folk bare drite i. 

Nei, ingen dør av å spise gelatin. Prakke på folk visvas og ufordrageligheter på kvinneguiden kan folk bare drite i. 

• Liker 1
Skrevet
On 5/15/2023 at 10:01 PM, AnonymBruker said:

Jeg lurer genuint på hvorfor det er problematisk for deg at andre lever på en annen måte enn du selv gjør. 

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...