AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Jeg trenger sårt tips for å få det til! Jeg har pleid å legge diverse bilder (skal ikke gå inn på hvilke - bruk fantasien) i "skjult" mappen på iphone sånn at de ikke er synlige i kamerarullen. Av en eller annen grunn er alle disse bildene blitt borte. Jeg kan ikke huske å ha slettet de. De er også utilgjengelige i skyen. Hvordan gjenopprette fra denne mappen? Eventuelt fra "permanent slettet"? Jeg er klar over at man kanskje må betale for en slik tjeneste, men hvilke er til å stole på? Anonymkode: a6eb4...6d5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #2 Skrevet 15. mai 2023 Kan telefonen din ha blitt hacket? Noen har fjernlogget seg inn på den og overført den bildemappen til seg selv? Anonymkode: 55d9a...adc
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #3 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan telefonen din ha blitt hacket? Noen har fjernlogget seg inn på den og overført den bildemappen til seg selv? Anonymkode: 55d9a...adc Skrekk og gru..nei, det har jeg ingen mistanke om. Anonymkode: a6eb4...6d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå