Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vi har vert sammen i snart 2 år og en av de herligste mennene jeg har møtt!

han begynte på ny jobb for 4 måneder siden. 
Neste helg har han blitt invitert til jobb fest, da sa han at de skal drikke litt før de drar ut og taxi blir spandert på til byen og finne et nattklubb eller bar. 
Jeg tror ikke han vil være utro men han tåler ikke mye drikking.. og kjenner ikke til han sine kvinne og mannlige kollegaer så jeg blir litt nervøs 😬

synes også litt spesielt med sånne jobbfester, i min jobb har det aldri vert slike fester😅 mer at vi møtes på en restaurant og sjefen spanderer, men aldri på fylla

Anonymkode: fbdc3...417

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet?

Anonymkode: 991a0...b4c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Stoler du på kjæresten din ser jeg virkelig ikke problemet. Men du skriver tydelig at du ikke stoler på han pga din egen usikkerhet. Da er der beste tipset å jobbe med seg selv eller forbli singel.

Anonymkode: fba94...79d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff, skjønner at du tenker litt på det, men prøv å ikke vis det til han og la han få gå ut å kose seg med kollegaer . Du må rett og slett stole på han, hvis han ikke har gitt deg grunn til noe annet da? Det kan fort ødelegge forholdet om den sjalusien får skikkelig tak. 

Anonymkode: 65131...465

AnonymBruker
Skrevet

Han kommer garantert til å være utro. 

Du burde dumpe han samme dag som jobbfesten. Start en krangel rundt lunsjtid og dump han like før festen slik at han blir så nedfor at han ikke ønsker å dra på festen likevel. 

Så kan dere bli sammen igjen. 

Anonymkode: c785f...b28

AnonymBruker
Skrevet

Ønsk ham god tur ut, si at han kan ringe når som helst om han trenger skyss hjem, og finn på noe hyggelig mens han er borte istedet for å tenke på alt som kan gå galt. Du kan jo ikke ta ansvaret for ham, så du kan ikke gjøre noe uansett.
Jeg ville vært mer bekymret for at han skulle drikke seg alt for full og skade seg eller sovne i ei grøft.

Anonymkode: 5b095...d23

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han kommer garantert til å være utro. 

Du burde dumpe han samme dag som jobbfesten. Start en krangel rundt lunsjtid og dump han like før festen slik at han blir så nedfor at han ikke ønsker å dra på festen likevel. 

Så kan dere bli sammen igjen. 

Anonymkode: c785f...b28

:skratte:

Anonymkode: 7612f...8cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tenker du at du er så lett å bytte ut?

De fleste menn synes selvtillit er tiltrekkende......

Anonymkode: 00852...84b

AnonymBruker
Skrevet

Jobbfester er helt vanlig og helt normalt. Det betyr ikke at det er sexorgier. 

Anonymkode: 43cfd...c12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skumle her er det du skriver om at han ikke tåler mye drikking. Da må han være veldig forsiktig på jobbfest. Det er katastrofe å bli dritings i jobbsammenheng. 
Det med utro og at du ikke kjenner kollegene hans forstod jeg ikke noe av.

Anonymkode: f1de0...9dc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For din egen del burde du jobbe litt med deg selv. Dette vil bli slitsomt i lengden. 

Anonymkode: 5c6cc...880

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Stoler du på kjæresten din ser jeg virkelig ikke problemet. Men du skriver tydelig at du ikke stoler på han pga din egen usikkerhet. Da er der beste tipset å jobbe med seg selv eller forbli singel.

Anonymkode: fba94...79d

Ser at slike svar kommer ganske ofte. Halvparten er utro på et eller annet tidspunkt, så den der full tillit til det motsatte er bevist framstår til tider som ganske naivt og dumskap. Og nei, det betyr ikke at du skal gå rundt å se farer over alt. Men at du er såpass opplyst at det ikke er ukjent for deg at ting skjer på jobbreiser og jobbfester.

Anonymkode: df1bf...675

AnonymBruker
Skrevet

Det beste er nok å ha tillit til at det går bra. Men det er ikke det samme som å være blåøyd. Det er nok lurt å avklare på forhånd at utroskap er en dealbreaker og ikke minst hvor grensen går. 

Det andre og minst like viktige poenget er at man bør ta det rolig på jobbfest. Det er flust av andre muligheter for å slippe seg løs ellers som ikke skader karrieren eller jobbrelasjoner. Ingen vil være den det snakkes om i lunsjen på mandag… 

Anonymkode: 15b12...8b3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...