rampeguri Skrevet 15. mai 2023 #1 Del Skrevet 15. mai 2023 Noen som veit om noen som er raske til å sende? Skulle gjerne hatt et om halvannen uke... Eller om det er noen som har det på Hamar/Elverum hvor jeg kan hente det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 17. mai 2023 #2 Del Skrevet 17. mai 2023 https://www.surpriseworld.no/products/last-opp-ditt-eget-kakebilde?gclid=CjwKCAjw9pGjBhB-EiwAa5jl3L7OmzVsB_YJuxgV7-tuqOZo8Moy8Wjg6K651hqj6JmULWsK4GqouBoCGx4QAvD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #3 Del Skrevet 18. mai 2023 Dette er de jeg vet om i Hamar-området: Både Kringla bakeri og Kjelstad bakeri (som har utlevering på Hamar) leverer kaker med spiselige bilder, så jeg ville spurt dem om det var mulig å bestille kun bildeprint hvis du ikke vil kjøpe selve kaka fra bakeriet. Mulig Bakeriet i Brumunddal (som også har filial på Hamar) også har bildeprint. Baker Kristiansen (Moelv og Brumunddal) lager også kaker med spiselige bilder, men de blir litt utenfor radiusen din. Anonymkode: 1bb29...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå