Gå til innhold

Muligens havnet i friendzone. Kutte han ut for å vekke interessen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd det med suksess? Trekke seg tilbake for å vekke han så han forstår hva han går glipp av?

Anonymkode: b5603...19c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Funka ikke her, har ikke hørt noe fra ham på over et halvt år

Anonymkode: ec5cc...a3e

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det funker ikke. En mann som er interessert er interessert uten å gjøre deg usikker, og forventer at ikke du gjør han usikker heller. En mann som ikke er interessert vil ikke bli mere interessert av at du spiller hard to get. 

Anonymkode: be198...3d0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde det. Så hørte jeg fra han etter 2-3 dager. Så var det litt flørting å så rett tilbake i venne-sona. Skal sies at her var det mye flørting i starten, å jeg ble ganske betatt. Men jeg hadde ikke anledning til å møtes så ofte som jeg kunne ønske, så han fant seg ei ny i mellomtiden vist nok… 

Anonymkode: 31601...808

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Noen som har prøvd det med suksess? Trekke seg tilbake for å vekke han så han forstår hva han går glipp av?

Har opplevd det med motsatt effekt. En jente som «kuttet» meg ut for at jeg skulle ta initiativ/vekke meg på en eller annen måte.

Førte bare til at vi ikke hadde mer kontakt.

Om han er som meg, og avskyr all form for spill osv, så kan det slå feil ut. Eneste som fungerer da, er å være direkte og ærlig om sine ønsker og intensjoner. 

Anonymkode: 5c3ff...c08

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Funker ikke, skjønner ikke hvor damer har dette fra at det å ikke vise interesse gjør at vi blir mer interessert. Prøv gjerne, men 99% sjanse for at han blir borte i stillheten 

Anonymkode: 94973...ad5

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke sånn «spill-greier». Enten er man interessert eller så er man det vel ikke? Mulig jeg er kjedelig… 😅

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke til å fungere

Anonymkode: 006c4...57b

• Liker 2
Skrevet
Ellevill skrev (17 minutter siden):

Jeg skjønner ikke sånn «spill-greier». Enten er man interessert eller så er man det vel ikke? Mulig jeg er kjedelig… 😅

Ikke jeg heller. Blir absolutt ikke mer interessert i ei dame dersom hun trekker seg unna. Spill eller ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da ser det ut som kvinneguiden har talt. 100% mener det er en dårlig plan. Noen ideer til hva jeg kan gjøre for å komme ut av friendzone da?

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da ser det ut som kvinneguiden har talt. 100% mener det er en dårlig plan. Noen ideer til hva jeg kan gjøre for å komme ut av friendzone da?

TS

Fyll, nachspiel, ta det derfra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (11 minutter siden):

Fyll, nachspiel, ta det derfra.

Han drikker ikke alkohol.

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

TS

Du må respektere at han ikke ser deg som noe mer hvis han har sagt fra om det. 

Du vil ikke få noen tips her til hvordan du kan kjøre over grensene hans og presse deg på en som ikke vil. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Først må du få bekreftet at du faktisk ER i friendzonen. Hvis du er det, så er det bare å glemme ham. Du kommer ikke til å klare å diskutere deg ut av en friendzone. Hvis du ikke er i friendzonen, så er ofte menn enkle nok til at det er bare å være direkte.

Anonymkode: 7acc5...266

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må respektere at han ikke ser deg som noe mer hvis han har sagt fra om det. 

Du vil ikke få noen tips her til hvordan du kan kjøre over grensene hans og presse deg på en som ikke vil. 

Enig! Du må bare respektere det, TS. Fortsetter du å prøve deg uten at han ønsker det skyver du han bare mer bort. Jeg er i samme situasjon selv, bare motsatt, og nå ender det nok bare med at jeg trekker meg unna vedkommende for godt , fordi han ikke respekterte mine grenser og fortsatte å prøve seg.. dette vil bare være slitsomt for både han og deg. 

Anonymkode: f6a99...e2b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

TS

Finn en annen. 

Anonymkode: 006c4...57b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Funker ikke, skjønner ikke hvor damer har dette fra at det å ikke vise interesse gjør at vi blir mer interessert. Prøv gjerne, men 99% sjanse for at han blir borte i stillheten 

Anonymkode: 94973...ad5

Det sies jo at menn liker å jakte. Og at det blir kjedelig for dem om det er et enkelt bytte. 

Anonymkode: 6b51e...a28

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det sies jo at menn liker å jakte. Og at det blir kjedelig for dem om det er et enkelt bytte. 

Aldri hørt noen si dette i det virkelige liv. Syntes tråden her gjenspeiler det.

For min egen del så er «jakt» helt uinteressant. Nå ser ikke jeg på kvinner som bytter, men denne type jakt/bytte tankegangen resonnerer ikke med hvordan jeg personlig er eller hvordan jeg opplever andre er. Hadde aldri giddet å «jakte» noen i det hele tatt.

Klart beste er å være ærlig om hva man vil. Ærlig og direkte. Dropp alt av spill, jakt etc.

Anonymkode: 5c3ff...c08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men for meg funket det!!

Etter en god del dating (og kyssing og sex) var han usikker på hva han følte, mens jeg bare ble mer og mer forelsket. Han ville ikke såre meg (og følte seg nok litt kvelt siden jeg etterhvert som tiden gikk ble mer og mer desperat etter å få han 😅) Når jeg sa til han at nå trenger jeg et svar, sa han at han ikke trodde at han hadde nok følelser for meg, men at han bare ville være venner. Da kuttet jeg all kontakten - det var utrolig tungt. Men etter noen uker tok jeg kontakt igjen og sa at jeg savnet han og bare ville være venner. Og det ville jeg på mange måter siden han betydde mye for meg og jeg skjønte at jeg bare kunne ha han i livet mitt som venn. Så da forsvant liksom forventningspresset for han, jeg var ikke den desperate parten lenger og vi kunne bli kjent «på nytt». Han fikk tid på seg og alt stresset bare forsvant. Med tiden ble vi forelska begge to 🥰 Nå har vi vært sammen i seks år og det er barn på vei. Mitt råd er: ikke gi deg for lett, men gi han den tiden han trenger. Selvfølgelig med måte, jeg mener ikke at man skal vente i all evighet - men jeg kjente at det var følelser der selv om han var usikker og vi hadde altfor gode samtaler, så jeg måtte bare satse!

Anonymkode: 703d6...c27

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bytte faktisk. Sammenligner menn med rovdyr som jakter og kvinner som byttedyr. Æsj, det var litt ekkelt.

Anonymkode: 7677c...b41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...