Gå til innhold

Dere menn: Spørsmål om å ha en elskerinne hvis dere ikke hadde sex hjemme.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvordan menn som ikke har sex hjemme ville forholdt seg dersom dere fikk en elskerinne som kunne tilby det lille ekstra? Ville dere tatt vare på det? Eller hadde samvittigheten for konen hjemme gjort at dere hadde gitt slipp på elskerinnen? 

Og hva hadde dere ønsket mest av en elskerinne? Eller sett etter? Burde hun være yngre? Mer attraktiv? God sex? Tilgjengelig? 

Og dersom noen av dere ville ha takket nei til å ha en yngre, mer seksuelt spennende elskerinne, hva hadde gjort at dere takket nei? Og ved hvilken alder kunne dere ha lagt sexlivet på hylla for å være helt trofast mot ei som ikke vil ha sex med deg? Går det greit å være i et forhold uten sex? 

Hvor vanlig er det å ønske seg ei elskerinne? 

Håper noen kan svare på litt av dette ☺️

Anonymkode: 04a28...ba7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og dersom noen av dere ville ha takket nei til å ha en yngre, mer seksuelt spennende elskerinne, hva hadde gjort at dere takket nei? Og ved hvilken alder kunne dere ha lagt sexlivet på hylla for å være helt trofast mot ei som ikke vil ha sex med deg? Går det greit å være i et forhold uten sex? 

Jeg lever i et forhold der vi har sex 1-3 ganger i året. 

Jeg har hatt en god del muligheter til å ha sex med andre. Har muligheten den dag i dag med en som er 11 år yngre og ja, særdeles pen. Jeg kjenner henne ganske godt, og hun er eksplisitt og direkte med hva hun vil. Ingen rom for missforståelser der.
Absolutt ikke meningen å fremstå som noen attraktiv fyr, eller noen storsjarmør, men jeg har alltid vært relativt populær og aldri manglet på tilbud. Jeg har åpenbart noen kvaliteter ved meg som mange kvinner liker. 

Dette har vært, og er helt uinteressant for min del. Spiller absolutt ingen rolle hvem kvinnen jeg kan ha en seksuell relasjon med er. 
Om jeg skal ha sex, så er det med samboeren min. Om det er 1 gang i året eller 1 gang i uken er uvesentlig.

Hadde jeg ville hatt sex feks med hun som ønsker å treffe meg som «FF» nå, så hadde jeg avsluttet forholdet til min samboer.

Anonymkode: 873ec...35e

• Liker 7
  • Hjerte 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lever i et forhold der vi har sex 1-3 ganger i året. 

Jeg har hatt en god del muligheter til å ha sex med andre. Har muligheten den dag i dag med en som er 11 år yngre og ja, særdeles pen. Jeg kjenner henne ganske godt, og hun er eksplisitt og direkte med hva hun vil. Ingen rom for missforståelser der.
Absolutt ikke meningen å fremstå som noen attraktiv fyr, eller noen storsjarmør, men jeg har alltid vært relativt populær og aldri manglet på tilbud. Jeg har åpenbart noen kvaliteter ved meg som mange kvinner liker. 

Dette har vært, og er helt uinteressant for min del. Spiller absolutt ingen rolle hvem kvinnen jeg kan ha en seksuell relasjon med er. 
Om jeg skal ha sex, så er det med samboeren min. Om det er 1 gang i året eller 1 gang i uken er uvesentlig.

Hadde jeg ville hatt sex feks med hun som ønsker å treffe meg som «FF» nå, så hadde jeg avsluttet forholdet til min samboer.

For et fint svar! Hva er det med samboeren din som gjør at du er så lojal til henne? 

også lurer jeg på, gir hun deg følelsen av å være verdsatt og attraktiv på andre måter? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er litt rart å understreke hvor "lojalt" dette er. 

Han sier at det ikke er interessant. 

Det blir som å bli spurt "hvordan har du klart å holde deg røykfri i hele ti år". Det er ikke spesielt vanskelig hvis man ikke er en røyker.

Anonymkode: ef8ad...1d6

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

eg lurer på hvordan menn som ikke har sex hjemme ville forholdt seg dersom dere fikk en elskerinne som kunne tilby det lille ekstra?

Jeg var misfornøyd med hele samlivet mitt hjemme og tenkte jeg skulle få meg en elskerinne som en slags sikkerhetsventil hvor overtrykket kunne unnslippe. Til min overraskelse traff jeg en yngre kvinne som var mer enn villig til å dele både fysisk og åndelig nærvær.

20-ish år senere har det vist seg at hun var mitt livs store kjærlighet. 
Jeg så ikke den komme!

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg synes det er litt rart å understreke hvor "lojalt" dette er. 

Han sier at det ikke er interessant. 

Det blir som å bli spurt "hvordan har du klart å holde deg røykfri i hele ti år". Det er ikke spesielt vanskelig hvis man ikke er en røyker.

Anonymkode: ef8ad...1d6

Ok. Kan spørre da hva som gjør at han velger å leve med lite sex når det er tilgjengelig andre steder? Og ja, han sier at det ikke er interessant. Men jeg lurer på refleksjoner rundt hvorfor det ikke er interessant. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg lurer på hvordan menn som ikke har sex hjemme ville forholdt seg dersom dere fikk en elskerinne som kunne tilby det lille ekstra? Ville dere tatt vare på det? Eller hadde samvittigheten for konen hjemme gjort at dere hadde gitt slipp på elskerinnen? 

Og hva hadde dere ønsket mest av en elskerinne? Eller sett etter? Burde hun være yngre? Mer attraktiv? God sex? Tilgjengelig? 

Hvor vanlig er det å ønske seg ei elskerinne? 

Håper noen kan svare på litt av dette ☺️

For meg er ikke alder viktig som en elsker. Det som er viktig  at vi ønsker lit lik sex og kan tilfredsstille hverandre.  Men må si det hadde vert spennende med ei veldig ung men lovlig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For et fint svar! Hva er det med samboeren din som gjør at du er så lojal til henne? 

også lurer jeg på, gir hun deg følelsen av å være verdsatt og attraktiv på andre måter? 

Som noen over her nevnte, så handler det ikke om lojalitet for min del. Det er en selvfølge i et monogamt forhold at man ikke har sex med andre… uansett hvor unge, pene osv de måtte være. Selvom jeg har og har hatt muligheter til å ha sex med andre som vil ha sex med meg, så er det jo ikke sånn at jeg automatisk vil liksom.

Samtidig er jeg sammen med kjæresten min fordi det er henne jeg vil være med. Hadde jeg hatt lyst til å ha sex med andre, så hadde jeg jo avsluttet relasjonen 😊

Jeg vil heller være med henne uten sex, en å være uten henne utelukkende pga sex.

Følelse av attraktivitet, være verdsatt osv er ikke knyttet til sex for vår del. Vi bekrefter hverandre plenty i det daglige. Ingen av oss legger noe dypere mening i sex om du Skjønner. Vår velvære og tilfredshet er ikke tuftet på sex. Heldigvis vil jeg si. Det høres jo fryktelig sårbart ut.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er en selvfølge i et monogamt forhold at man ikke har sex med andre

Ja, for hvis man har sex med andre er ikke forholdet lenger monogamt.

Bra tenkt, Sherlock!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ok. Kan spørre da hva som gjør at han velger å leve med lite sex når det er tilgjengelig andre steder? Og ja, han sier at det ikke er interessant. Men jeg lurer på refleksjoner rundt hvorfor det ikke er interessant. 

Velger det fordi det ikke er viktig for meg😊. Tilgjengeligheten er irrelevant. Jeg får ikke mer lyst på sex bare fordi jeg har det tilgjengelig med andre. Jeg har det tilgjengelig hjemme med samboer også om jeg ville. Ingen av oss prioriterer det på det stadiet vi er i livet nå. Vi har hatt flere perioder i livet sammen hvor vi har hatt mye sex, perioder med mindre sex, og siste årene som sagt 1-2 ganger i året. Hadde en av oss ønsket å ha mer sex, så hadde vi hatt mer sex. Veldig ukomplisert for vår del😊

Det handler nok mye om prioriteringer for vår del. I en hektisk hverdag med unger, barn med alvorlig sykdom og fulle jobber, så prioriteres trening og søvn. Sex er et overskuddsfenomen for oss. Det overskuddet vi har brukes på andre ting, som feks mye trening. Dagene fylles av unger/sykdom/sykehus/utredninger/behandlinger/jobbing/trening/søvn—repeat.

Altså, sex er gøy og godt. Men det er fryktelig mye i livet som er gøy og godt uten at jeg trenger det for å ha det bra og være tilfreds.

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (3 minutter siden):

Bra tenkt, Sherlock!

Selv ikke en påpekt selvfølgelighet gikk hjem nei.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt perioder i løpet av de 20 årene vi har vært sammen der vi har hatt lite eller ingen sex. Har aldri tenkt tanken på å ha sex med andre. Jeg er ikke på noen som helst villig til å ofre det jeg har hjemme. 

Etter mange år med spiral, så tok hun den ut. Og vipps, så var sexlivet igang igjen.

Anonymkode: 7cb98...3d4

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle så gjerne hatt en elskerinne, hatt ei tidligere og hadde noen fantastiske opplevelser med henne.

Så hvorfor ønsker jeg det, hvorfor ikke avslutt forholdet eller bare godta at livet som gift ikke gir så mye sex. 

Fordi sex er en stor del av mitt liv, jeg tenker og drømmer mye om deilig sex. Vi snakker mye om det hjemme, men hun har ikke et iboende behov eller ønske om sex. 

Vi har det ellers veldig bra sammen. Hadde jeg sagt at jeg enten går eller får meg ei elskerinne så hadde hun sagt at det er bedre at jeg finner meg ei elskerinne, men vet også at det ville vært veldig vanskelig for henne å visst at jeg reiste for å møte ei elskerinne. 

Derfor er valget enkelt og veloverveid. Jeg ville gjerne funnet ei elskerinne. 

Det viktige er å kunne treffes jevnlig, at hun er åpen og leken. Et vakkert smil og som også savner å ha den ene ekstra å se frem til neste treff. 

Ei jeg kunne pratet med og vært fortrolig med, bygget på felles tillit.

Det gir så mye i hverdagen, av små glimt av spenning og herlige følelser. 

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (17 timer siden):

Bra tenkt, Sherlock!

Dette var vel et lavmål av plumphet selv for deg?

Anonymkode: 661b2...501

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært i et forhold som var så og si sexløst etterhvert. Jeg hadde mange muligheter, men benyttet meg aldri av det. Jeg hadde ingen interesse av andre. Så lenge vi var sammen, gjorde jeg mitt absolutt ypperste for å få det til å fungere. Dessverre viste det seg at jeg gjorde all jobben så og si alene. Og hun fløy rundt med andre menn. Men jeg angret aldri på at jeg ikke tråkket over streken. Jeg forlot forholdet med viten om at jeg hadde gjort absolutt alt jeg kunne. Selv om hun selvsagt forsøkte å legge all skyld på meg senere. Men det var slik hun var. Tok null ansvar. Alt var alle andres feil. 

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Sphere skrev (3 minutter siden):

Jeg har vært i et forhold som var så og si sexløst etterhvert. Jeg hadde mange muligheter, men benyttet meg aldri av det. Jeg hadde ingen interesse av andre. Så lenge vi var sammen, gjorde jeg mitt absolutt ypperste for å få det til å fungere. Dessverre viste det seg at jeg gjorde all jobben så og si alene. Og hun fløy rundt med andre menn. Men jeg angret aldri på at jeg ikke tråkket over streken. Jeg forlot forholdet med viten om at jeg hadde gjort absolutt alt jeg kunne. Selv om hun selvsagt forsøkte å legge all skyld på meg senere. Men det var slik hun var. Tok null ansvar. Alt var alle andres feil. 

Det blir som mannen min sier: han har ikke bare lyst på sex, men sex med meg. Å ha sex med noen andre hadde ikke fjernet savnet av sex med meg. Er det utløsning som er behovet så tar han seg heller en runk. Heldigvis er det kun ifm. sykdom og etter fødsel vi har hatt perioder med tørke. 

Anonymkode: ae7a1...00d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det blir som mannen min sier: han har ikke bare lyst på sex, men sex med meg. Å ha sex med noen andre hadde ikke fjernet savnet av sex med meg. Er det utløsning som er behovet så tar han seg heller en runk. Heldigvis er det kun ifm. sykdom og etter fødsel vi har hatt perioder med tørke. 

Anonymkode: ae7a1...00d

Akkurat mine tanker også. Og følelsen av den dama jeg er så glad i sine avvisninger, vil jo heller ikke bli borte dersom jeg hadde hatt sex med andre. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette var vel et lavmål av plumphet selv for deg?

Sååå……semantisk logikk er blitt plumpt?

Forsøk igjen.

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (5 minutter siden):

Sååå……semantisk logikk er blitt plumpt?

Forsøk igjen.

«Semantisk logikk»? Det du presterer er infantil, Erasmus Montanus-logikk. Skulle tro du var 15 snarere enn 55. Enhver idiot forstår jo hva vedkommende mente med termen «monogam» i konteksten den ble brukt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det du presterer er infantil, Erasmus Montanus-logikk.

Enig. Det var ikke jeg som presenterte logikken, det var jeg som påpekte det.

Du retter baker for smed, for å skifte fra Holberg til Wessel. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...