Gå til innhold

Ble ikke invitert i utdrikningslag til svigerinnen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Broren min og svigerinna mi gifter seg om noen få uker.

I helgen så hadde hun utdrikningslag med både venninner,kollegaer og familiemedlemmer inkludert søsteren min. Men jeg ble ikke invitert! 

Jeg har et godt forhold til svigerinnen min og ser på hun som en god venninne, og skal være en av brudepikene hennes. Hvordan hadde du reagert?  Jeg ble veldig skuffet av å ikkje bli invitert i det hele tatt da jeg tross alt er en av brudepikene og skal i bryllupet. Sendte melding til hun om det var kjekt i utdrikningslaget i helgen og hun svarte bare at det var kjempe gøy, og fortalte alt det kjekke de hadde funnet på. 

Anonymkode: 9ddec...6be

• Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men det er vel forloveren som innkaller til utdrikningslag?

Anonymkode: 0eaec...137

• Liker 17
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også reagert på det om jeg var deg og jeg var såpass tett med bruden. I min omgangskrets er svigerinner vanlige å invitere i utdrikningslag. Høres ut som forloveren har gjort altfor dårlig research

Anonymkode: 2884f...0de

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forloveren er også en god venninne av meg. 

Ts

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gjerne med liste over ønskede deltakere satt opp av den som gifter seg.

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Edit. Ser nå at søsteren din var invitert. Da blir det bare ekstra rart. Her har noen virkelig tabbet seg ut!

Anonymkode: 2884f...0de

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Broren min og svigerinna mi gifter seg om noen få uker.

I helgen så hadde hun utdrikningslag med både venninner,kollegaer og familiemedlemmer inkludert søsteren min. Men jeg ble ikke invitert! 

Jeg har et godt forhold til svigerinnen min og ser på hun som en god venninne, og skal være en av brudepikene hennes. Hvordan hadde du reagert?  Jeg ble veldig skuffet av å ikkje bli invitert i det hele tatt da jeg tross alt er en av brudepikene og skal i bryllupet. Sendte melding til hun om det var kjekt i utdrikningslaget i helgen og hun svarte bare at det var kjempe gøy, og fortalte alt det kjekke de hadde funnet på. 

Kan det være at noen har sagt til bruden at du ikke kunne? Og at det var derfor hun svarte som hun gjorde?

Rart at du ikke ble invitert, men kan det ha skjedd en feil ett eller annet sted og at alle trodde du var invitert, men at du selv valgte å ikke komme?

Anonymkode: 2e197...259

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forloveren er også en god venninne av meg. 

Ts

Hvis de er så gode venner av deg hvorfor spør du ikke bare de om det?

Ville vært den mest naturlige ting for meg å spørre vennene mine om. For ingen av oss her kan svare deg på hvorfor du ikke ble invitert, folk legger jo forskjellig i det å være nære eller gode venner også da. 

Det er nok kjempe trist og sårt for deg og alle kan kjenne seg igjen i sånne situasjoner. Men kan du ikke si det til de, hva du føler og spør hvorfor de evt "glemte" deg?

Anonymkode: 1262e...fce

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo åpenbar glipp ville jeg tenkt siden din søster er invitert. Du burde tatt det opp før utdrikningslaget så de kunne rettet det opp

Anonymkode: df2cd...982

• Liker 8
  • Nyttig 1
Gjest Dingeldangel
Skrevet (endret)

Hvorfor har du ikke tatt tak i dette på forhånd. Da kunne det blitt rettet opp i om det var en glipp. 

nå vil du bare fremstå «sutrete» om du begynner å spør hvorfor du ikke var invitert.

Endret av Dingeldangel
Feilstaving
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spurte ikke søsteren din om de hadde glemt å invitere deg? 

Broren min giftet seg nylig, og der glemte forloveren hans å invitere ene svogeren vår. Han tenkte rett og slett ikke over det da søsteren vår bor mange timer unna, og forloveren ikke kjenner henne og mannen

Anonymkode: 10a98...b53

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

La det fare, det blir bare konflikter av å «ta opp» slike ting. Det dagen noen lager ditt utdrikkingslag, vet du hvem som ikke skal delta, men ikke utbasuner, bare stilt og rolig unngå å invitere henne. Ikke noe å lage ufred om.

Anonymkode: 912b1...c0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte forloveren nå istad og fikk til svar at den ene kollegaen til svigerinnen min hadde holdt på med min ektemann før vi ble sammen, vi har vært sammen i over 13 år (gift i 10 år) og har barn sammen. Hun kollegaen syns det var kleint å være i samme utdrikningslag som meg siden hun hadde vært sammen med min mann før jeg ble sammen med han så hun hadde mast på forloveren og bruden om at de ikke skulle inviterte meg for hvis ikke så kom ikke hun. Spurte mannen min om han husket hun kollegaen, og fikk til svar at han holdt på med hun i 2 måneder for over 15 år siden, men dumpet hun når hun ble så masete og ville få unger og gifte seg.

Rett og slett så er jeg blitt valgt bort.

Ts

• Liker 2
  • Hjerte 45
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen. Da vet du hvor du har svigerinnen og «vennene» dine… 

Anonymkode: 6adee...150

• Liker 45
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ringte forloveren nå istad og fikk til svar at den ene kollegaen til svigerinnen min hadde holdt på med min ektemann før vi ble sammen, vi har vært sammen i over 13 år (gift i 10 år) og har barn sammen. Hun kollegaen syns det var kleint å være i samme utdrikningslag som meg siden hun hadde vært sammen med min mann før jeg ble sammen med han så hun hadde mast på forloveren og bruden om at de ikke skulle inviterte meg for hvis ikke så kom ikke hun. Spurte mannen min om han husket hun kollegaen, og fikk til svar at han holdt på med hun i 2 måneder for over 15 år siden, men dumpet hun når hun ble så masete og ville få unger og gifte seg.

Ts

Folk,ass.....

Anonymkode: 3ee29...ccd

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

V

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts

I rekken av ting som ikke har skjedd… Prøv bedre neste gang! 

Anonymkode: 98db4...95d

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts

Tror Jeg hadde ringt bruden å sakt, siden jeg ikke er så viktig for deg, ønsker jeg ikke å være brudepike, heller ikke delta i bryllupet. 

Anonymkode: 9db03...487

• Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts

Ræva gjort!! Mannen din skal jaggu være glad han valgte deg og ikke den andre dramabitchien.

Beklager på dine vegne, hårreisende dårlig gjort av svigerinnen din også. Snakk om drama. 

Anonymkode: 581b1...311

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts

Men herremin altså... Hva i alle dager, er det voksne folk eller hva søren.. Så dårlig, og ikke minst teit gjort..

Men nå fikk du svaret ditt da. Det var tøfft av deg å spørre rett ut.

Anbefaler deg å ikke si noe mer om dette så slipper du å bli stemplet som den som lager dårlig stemning nå som det skal være bryllup og greier. 

Bare la det gå. Men tenk litt gjennom hvilke folk du anser som "gode venner".. 

God klem til deg💜

Anonymkode: 1262e...fce

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...