AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #21 Del Skrevet 15. mai 2023 Jeg tenker: vernepleier - noe du blir på vgs (yrkesfag) spesped - lang utdanning, overarbeidet, utilstrekkelig, psykisk tungt arbeid, tålmodighetsprøve Anonymkode: 0876c...0da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet 16. mai 2023 #22 Del Skrevet 16. mai 2023 Jeg tenker at begge er typiske omsorgsyrker - kvinneyrker, og at de ikke passer for meg😅 Det er sikkert lett å få jobb, og man kan ikke forvente allverdens i lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 16. mai 2023 #23 Del Skrevet 16. mai 2023 Sosialarbeider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #24 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg tenker: vernepleier - noe du blir på vgs (yrkesfag) spesped - lang utdanning, overarbeidet, utilstrekkelig, psykisk tungt arbeid, tålmodighetsprøve Anonymkode: 0876c...0da Vernepleie er jo ikke yrkesfag Anonymkode: 789fd...a65 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lahidriel Skrevet 16. mai 2023 #25 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg tenker: vernepleier - noe du blir på vgs (yrkesfag) spesped - lang utdanning, overarbeidet, utilstrekkelig, psykisk tungt arbeid, tålmodighetsprøve Anonymkode: 0876c...0da Vernepleier er en treårig bachelor på høyskolenivå. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #26 Del Skrevet 17. mai 2023 Vernepleier: Kommunikasjon, relasjon, utviklingshemming, psykiatri, rus, demens og aldring. Spesialpedagog: skole, ppt, miljøarbeid, lærevansker Anonymkode: 48fce...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå