AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Hei, Jeg blir diskriminert og sett som andre klasse for at jeg bruker Galaxy, er det noe normalt eller har jeg fått en uvanlig folk her? Må alle bruke IOS i Norge ? :D Anonymkode: d269c...d59
Nowayback Skrevet 15. mai 2023 #2 Skrevet 15. mai 2023 (endret) Kanskje blant barn under 16 år, men de har ikke en fullt utviklet hjerne. Voksne mennesker bryr seg SELVSAGT ikke om slikt. Endret 15. mai 2023 av DelvisPresley 13 1 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #3 Skrevet 15. mai 2023 Jeg har virkelig ikke oversikt over hvilken telefon venner, familie og kollegaer har. Det bryr meg ikke og det er absolutt ikke viktig. Så lenge du er fornøyd med din telefon Anonymkode: 728cd...885 6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #5 Skrevet 15. mai 2023 Det er aktiv diskriminering / utestenging så snart en er gammel nok til å få mobil siden Samsung telefonen ikke integrerer med iMessage gruppene til Apple. Men går over når en blir større ungdom og bruker andre kommunikasjons medie. Anonymkode: 9762e...f53
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #6 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er aktiv diskriminering / utestenging så snart en er gammel nok til å få mobil siden Samsung telefonen ikke integrerer med iMessage gruppene til Apple. Men går over når en blir større ungdom og bruker andre kommunikasjons medie. Anonymkode: 9762e...f53 Sant. Jeg var utenfor sånn sett helt til vi ble 13 og alle fikk snap! Anonymkode: d42c2...8ce
Hannah80 Skrevet 15. mai 2023 #7 Skrevet 15. mai 2023 Aldri hatt noen annen smarttelefon enn Samsung. Syns de er fantastiske❤️ 13
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #9 Skrevet 15. mai 2023 Syns IPhone er jålete og tullete. Anonymkode: edb76...d21 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #10 Skrevet 15. mai 2023 Ja du er dømt til et liv på utsiden av samfunnet. Utstøtt og ensom Anonymkode: b2a47...830 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #11 Skrevet 15. mai 2023 Har aldri hatt sansen for iphone. Her er det kun samsung som gjelder. Anonymkode: 6a8c5...072 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #12 Skrevet 15. mai 2023 DelvisPresley skrev (6 timer siden): Kanskje blant barn under 16 år, men de har ikke en fullt utviklet hjerne. Voksne mennesker bryr seg SELVSAGT ikke om slikt. Nuvel, folk i alle aldre har da vitterlig vært helt ekstremt opptatt av merker på elektronikk. Jeg var nesten 20 før min første mobil, så jeg har vært med på hele historien -og jeg hører da fortsatt godt voksne skryte og prate om kjøp av den nyeste modellen av ett eller annet. Og er det ikke smarttelefoner så er det sofaer, kjøkkeninnredning, biler, båter, moteklær for stilen og alderen osv. osv. Voksne synes jeg sånn sett er myye verre, de velger selv å konsumere så enormt. Anonymkode: fdc36...003
Daisy-love Skrevet 16. mai 2023 #13 Skrevet 16. mai 2023 Jeg har hatt Samsung Galaxy mange ganger nå, og kommer nok til å fortsette å ha det. Tar gode bilder og er gode telefoner. Normalt billigere enn iPhone også. Jeg har iPad, og jeg synes faktisk det er greit og har to ulike «systemer», for er positive ting med begge. Jeg har ikke tenkt på at det har noe å si hvilken mobil folk har.
Nowayback Skrevet 16. mai 2023 #14 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nuvel, folk i alle aldre har da vitterlig vært helt ekstremt opptatt av merker på elektronikk. Jeg var nesten 20 før min første mobil, så jeg har vært med på hele historien -og jeg hører da fortsatt godt voksne skryte og prate om kjøp av den nyeste modellen av ett eller annet. Og er det ikke smarttelefoner så er det sofaer, kjøkkeninnredning, biler, båter, moteklær for stilen og alderen osv. osv. Voksne synes jeg sånn sett er myye verre, de velger selv å konsumere så enormt. Anonymkode: fdc36...003 Fikk selv første mobil til 18 årsdagen i 2004. Da var jeg sent ute, men ingen dømte meg for det. Forskjell på å bry seg om hva andre har og hva man selv har. Ingen voksne kutter ut en venn fordi h*n har Samsung.
Million Skrevet 16. mai 2023 #15 Skrevet 16. mai 2023 Jeg har aldri "klassifisert" folk etter hva slags TELEFON de har. For en merkelig ting. Finnes det folk som faktisk gjør det? Det må i så fall være svært grunne og tankeløse mennesker. Har selv hatt iphone i en del år. Gikk fra den gamle Nokia'en min til iphone, etter litt press fra mannen om at det var det jeg burde ha. Så da ble det iphone, og ved alle telefonbytter siden har det bare blitt til at jeg velger en ny iphone. Er litt nysgjerrig på android, faktisk, og det er ikke helt utenkelig at jeg kanskje en vakker dag bytter til Samsung Galaxy. Hører den får mye skryt.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #16 Skrevet 16. mai 2023 Etter jeg kjøpte den siste iPhone har jeg faktisk begynt å se ned på folk som har andre telefoner. Jeg er ikke stolt av det men jeg syntes selv jeg er bedre enn dem når jeg har siste iPhone. Anonymkode: 44bc6...b3b 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #17 Skrevet 16. mai 2023 Er det virkelig folk som tenker sånn? 😅 Jeg går for den tlf som er best for mitt bruk, og det er ikke iPhone, aldri opplevd noen negative kommentarer på det Anonymkode: d2a61...8b4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #18 Skrevet 16. mai 2023 Herregud, tenk at du som voksen person bryr deg om dette, mens 15-åringen min er storfornøyd med samsung og kunne ikke brydd seg mindre om hva andre måtte mene om det.. Anonymkode: 8b84c...b47
Reign Skrevet 16. mai 2023 #19 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei, Jeg blir diskriminert og sett som andre klasse for at jeg bruker Galaxy, er det noe normalt eller har jeg fått en uvanlig folk her? Må alle bruke IOS i Norge ? Anonymkode: d269c...d59 Diskriminering 🤣 Du er sannsynlig hvis etnisk norsk, og du bor i hvert fall i Norge. STFU.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #20 Skrevet 16. mai 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Hei, Jeg blir diskriminert og sett som andre klasse for at jeg bruker Galaxy, er det noe normalt eller har jeg fått en uvanlig folk her? Må alle bruke IOS i Norge ? Anonymkode: d269c...d59 Hvor og av hvem blir du diskriminert? Anonymkode: ec8be...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå