AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Treffer en fyr som vil treffe meg igjen. Kun vært på en date og jeg kjenner allerede at det kribler. Når er det egentlig vanlig, sånn omtrent, å si noe om hva man tenker og føler....? Jeg har null erfaring derfor spør jeg... Anonymkode: 25a52...8bc
rabagast1 Skrevet 15. mai 2023 #3 Skrevet 15. mai 2023 Jeg sier som regel på date tre at jeg er ute etter et ordentlig forhold og at hvis hun mener dette ikke vil kunne bli noe av, så må hun gi en tydelig beskjed om det. Og så legger jeg til at jeg er veldig interessert i å se hvilken vei dette her bærer og at jeg liker henne godt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #4 Skrevet 15. mai 2023 Avklare hva man søker før date. Snakke om hva slags partner man ser etter etc på første eller andre date. Dele følelser og snakke om hvor man står rundt 5 date, og selv dette syns mange er for tidlig men jeg tar det rundt da for gidder ikke havne i den fella med å begynne å ha sex og bli tilknyttet om vi ikke er på samme bølgelengde og kun kommunikasjon kan avklare det Anonymkode: 6238e...807 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå