AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #21 Del Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom tilbake på jobb etter helgen, og sjefen kommenterte ut av det blå at jeg har tykkere lår enn han og at jeg har fått store lår. 😳 Jeg har trent styrke og løpt intervaller mye de siste halve året, så dette er grunnen til at jeg har fått "store" lår. Jeg tar for f.eks 140 kg i leg press og løper intervaller på 18 i hastighet. Samtidig spiser jeg minst 100 gram proteiner om dagen. Jeg har lagt på meg 5 kg muskelmasse og får ikke en gang tak i fettet på lårene mine, så dette er kun muskler. Jeg veier 63 kg og er 170 cm høy. Så er ikke akkurat tykk! Men nå vurderer jeg å slutte med styrketrening hvis det er slike kommentarer jeg kommer til å få i femtiden, selv om det er anbefalt å trene styrke minst 2-3 ganger i uken. 🙃 Hvordan passe på at lårene ikke blir mega store, mens jeg trener styrke for å få en sterk kropp? Jeg har to styrkeøkter og to cardio økter i uken. Anonymkode: f8ef8...77a Nei, det sa han ikke. Fy fader så dårlig trolling. Anonymkode: 27667...51c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #22 Del Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har lagt på meg 5 kg muskelmasse På et halvt år? Ja jøss.... Anonymkode: 60d74...742 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #23 Del Skrevet 15. mai 2023 Ok - det viktigste her er å definere hva som er komplimenter av menn, og hva som er komplimenter av kvinner. I en manneverden er det topp kompliment at man har en muskuløs kropp. Oversatt til "stor". De fleste mennesker vet at det er forskjeller mellom kvinnelig og mannlig mottaker av slike komplimenter. De fleste oppegående vet at man ikke skal si "du er liten og nett" til en mann, eller "du har store lår" til en kvinne. Men sjefen din har ikke antennene ute der tydeligvis. Men han mente det som et kompliment. Så kan du velge å erkjenne at han mente det som et kompliment, men ikke har antennene på plass eller å engste deg over det og tro at han var frekk mot deg. Ditt valg. Anonymkode: e84be...e99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eddie Skrevet 15. mai 2023 #24 Del Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom tilbake på jobb etter helgen, og sjefen kommenterte ut av det blå at jeg har tykkere lår enn han og at jeg har fått store lår. 😳 Jeg har trent styrke og løpt intervaller mye de siste halve året, så dette er grunnen til at jeg har fått "store" lår. Jeg tar for f.eks 140 kg i leg press og løper intervaller på 18 i hastighet. Samtidig spiser jeg minst 100 gram proteiner om dagen. Jeg har lagt på meg 5 kg muskelmasse og får ikke en gang tak i fettet på lårene mine, så dette er kun muskler. Jeg veier 63 kg og er 170 cm høy. Så er ikke akkurat tykk! Men nå vurderer jeg å slutte med styrketrening hvis det er slike kommentarer jeg kommer til å få i femtiden, selv om det er anbefalt å trene styrke minst 2-3 ganger i uken. 🙃 Hvordan passe på at lårene ikke blir mega store, mens jeg trener styrke for å få en sterk kropp? Jeg har to styrkeøkter og to cardio økter i uken. Anonymkode: f8ef8...77a Ta det som et komplement. Det skal godt gjøres at du klarer å få for store (muskulære) lår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #25 Del Skrevet 15. mai 2023 2 hours ago, Eneri said: Vet han at du trener så aktivt og mente det som et kompliment? At det du jobber for har gitt resultater? Hvis du vet med sikkerhet at det var en stygg sleivkommentar er det verre. Jeg kunne da funnet på å slenge tilbake at sjefen var mer tjukkskalle enn meg 🤪 Nei, han mente det ikke som et kompliment da han har sagt før han liker smale jenter til alle på kontoret. Sjefen veier bare 15 kg enn meg også kom det frem i lunsjen i dag. Hehe... Det var det en venninne ville ha sagt også. 😅 Anonymkode: f8ef8...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #26 Del Skrevet 15. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Nei, han mente det ikke som et kompliment da han har sagt før han liker smale jenter til alle på kontoret. Sjefen veier bare 15 kg enn meg også kom det frem i lunsjen i dag. Hehe... Det var det en venninne ville ha sagt også. 😅 Anonymkode: f8ef8...77a Sjefen din forteller sine ansatte hva slags kvinnelige preferanser han har? Høres ut som en slimål, æsj. Anonymkode: 13919...4d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #27 Del Skrevet 15. mai 2023 38 minutter siden, AnonymBruker said: Ok - det viktigste her er å definere hva som er komplimenter av menn, og hva som er komplimenter av kvinner. I en manneverden er det topp kompliment at man har en muskuløs kropp. Oversatt til "stor". De fleste mennesker vet at det er forskjeller mellom kvinnelig og mannlig mottaker av slike komplimenter. De fleste oppegående vet at man ikke skal si "du er liten og nett" til en mann, eller "du har store lår" til en kvinne. Men sjefen din har ikke antennene ute der tydeligvis. Men han mente det som et kompliment. Så kan du velge å erkjenne at han mente det som et kompliment, men ikke har antennene på plass eller å engste deg over det og tro at han var frekk mot deg. Ditt valg. Anonymkode: e84be...e99 Han mente det ikke som et kompliment dessverre. Han kommer med ofte med slike kommentarer. Ikke bare mot meg. Det var flere kvinnelige kolleger som reagerte og så på meg, så jeg svarte bare: "Jaja. Jeg kan i hvert fall løfte tungt" og gikk tilbake til kontorpulten min. 🙃 Anonymkode: f8ef8...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #28 Del Skrevet 15. mai 2023 48 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det sa han ikke. Fy fader så dårlig trolling. Anonymkode: 27667...51c Jo, det sa han. Tro det eller ei. Derfor jeg ble litt satt ut 😳 Anonymkode: f8ef8...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #29 Del Skrevet 15. mai 2023 2 hours ago, Andro said: Hvorfor får du komplekser av å ha oppnådd treningsmålene dine? Svar stolt at: "Ja, dette har jeg jobba hardt for!" Jeg er veldig stolt av mine tykke vakre lår. Fordi familie kommenterte vekten min hele min barndom, men da var jeg tydeligvis for tynn. Nå jeg tydeligvis blitt stor, men veier jo bare 10 kg mer enn da jeg var 23 år. 🙄 Jeg har fått barn også, så normalt å bli litt større enkelte steder. Jeg vet at lårene mine har blitt litt større etter all trening, men ikke så store at folk skal begynne å kommentere de. Unødvendig og ubehagelig. Jeg synes det er en uting å kommentere andres kropper. Anonymkode: f8ef8...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #30 Del Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo ikke pent med sånne lår, men særlig ikke på damer. Anonymkode: 488ae...d04 Jo det er det Anonymkode: 42009...578 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #31 Del Skrevet 15. mai 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Sjefen din forteller sine ansatte hva slags kvinnelige preferanser han har? Høres ut som en slimål, æsj. Anonymkode: 13919...4d8 Høres vel heller ut som en imaginær sjef. Anonymkode: dcf24...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 15. mai 2023 #32 Del Skrevet 15. mai 2023 Utrolig uproft av sjefen med slike kommentarer. Ekkelt også selvsagt. Jeg kjenner jeg kookeeer av sånne idioter. Du får lage klar noen kjappe svar neste gang han kommer med at han liker smale/spinkle jenter. Det ene er at det ikke hører hjemme å si noe slikt som kommentar i et arbeidsmiljø, særlig ikke som leder. Det andre må være å si at man foretrekker muskuløst bygde menn og ikke pingler.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #33 Del Skrevet 15. mai 2023 For å være ærlig er dette grunnen til at jeg holder tilbake på styrketreningen. Når man har klær på, ser man lett lubben ut som sterk dame. Og mesteparten av tiden har man jo klær på. Det er derfor de sterkeste damene trener i bittesmå topper på sats, for de ser rett og slett smålubne ut i vanlige klær. Men det er min personlige preferanse, og jeg hadde driti i hva en mannlig sjef sier. Anonymkode: 2d1f6...878 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #34 Del Skrevet 15. mai 2023 Påpekte du ikke at han kanskje burde trimme pipe stilkene sine hvis han klikke liker at dine er større enn hans? Anonymkode: f8428...81b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #35 Del Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å være ærlig er dette grunnen til at jeg holder tilbake på styrketreningen. Når man har klær på, ser man lett lubben ut som sterk dame. Og mesteparten av tiden har man jo klær på. Det er derfor de sterkeste damene trener i bittesmå topper på sats, for de ser rett og slett smålubne ut i vanlige klær. Men det er min personlige preferanse, og jeg hadde driti i hva en mannlig sjef sier. Anonymkode: 2d1f6...878 Vi er mange jenter som trener styrke av andre grunner enn utseende da. Anonymkode: aa25f...41b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #36 Del Skrevet 15. mai 2023 Sykt uprofesjonelt av en sjef å si! Uavhengig om du er mann eller kvinne! Ærlig talt! Anonymkode: a1a4e...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #37 Del Skrevet 15. mai 2023 Normalt at damer har større lår enn menn, men at han kommenterer det er urovekkende og litt sånn på grensen til metoo om han kommenterer kropp ellers også Anonymkode: 1437c...778 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #38 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi er mange jenter som trener styrke av andre grunner enn utseende da. Anonymkode: aa25f...41b Jada jeg trener selv styrke av andre grunner (nakke/rygg problemer). En sterk kropp og særlig en sterk kjerne er viktig for helsa. Men å jobbe på i styrkerommet omtrent daglig til lårene er store og armene buler er vel mest pga at man foretrekker det utseende vel? Personlig er det langt fra et utseende jeg ønsker meg selv, så jeg har bare gått ut fra at dem selv finner det pent, inkludert Ts. Så da er det jo uviktig hva sjefen syns. Anonymkode: 2d1f6...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 16. mai 2023 #39 Del Skrevet 16. mai 2023 Når ble det negativt å være trent? 🤣 eller å ta seg nær av at noen påpeker at man er trent? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #40 Del Skrevet 16. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jada jeg trener selv styrke av andre grunner (nakke/rygg problemer). En sterk kropp og særlig en sterk kjerne er viktig for helsa. Men å jobbe på i styrkerommet omtrent daglig til lårene er store og armene buler er vel mest pga at man foretrekker det utseende vel? Personlig er det langt fra et utseende jeg ønsker meg selv, så jeg har bare gått ut fra at dem selv finner det pent, inkludert Ts. Så da er det jo uviktig hva sjefen syns. Anonymkode: 2d1f6...878 Jeg trener kun styrke to ganger i uken? For helsen sin skyld. Så føler sjefen overdriver. Så stor er jeg ikke. Ts Anonymkode: f8ef8...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå