Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

da mener jeg og inkludere venninner for ofte med meg og kjæresten min som jeg har vert sammen med i snart 2 år. Han har møtt mine venninner.

Men føler vi trives best alene, for han så kunne jeg gjerne invitert med Line samme dag jeg skulle være med han ut og spise og line spurte om å finne på noe samme dag, men da henger jeg med line en annen dag, kall meg usikker osv men liker ikke å inkludere venninner for mye inn når jeg henger med kjæresten min, uansett om jeg stoler på han og dem. Liker heller ikke tanken på at dem skal bli venner eller gode venner og legge hverandre på sosiale medier og ha eget vennskap uten meg.

Jeg har aldri lagt til mine venninners kjærester på sosiale medier, mest fordi de ikke er mine venner men kjæresten/samboer til min venninne. Så har ikke behov for å legge til venninners/bekjente kjærester på snap og alt mulig🙈 da jeg respekterer deres forhold, nå tenker jeg nok mange her inne har forskjellig grenser og syn i slike situasjoner. 
har erfart med venninner og bekjent skulle legge til min kjæreste på snap og helt ut av det blå en venninnes venninne som jeg ikke kjenner, skulle følge han på instagram og han lurte på hvem denne kvinnen på snap var som var venninna mi sin venninne🙈 synes er rart med slike kvinner/menn som legger til folk de aldri har møtt bare fordi venn kjenner dem🙈

Anonymkode: 6709f...3a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med å opprette identiske tråder og tråd på tråd her? 
Du har fått mange svar i dine andre tråder. 

Anonymkode: 5bb7e...1bd

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva er poenget med å opprette identiske tråder og tråd på tråd her? 
Du har fått mange svar i dine andre tråder. 

1 sikkelig svar ja😂 men bla over vis det plager deg er ikke vanskelig det

• Nyttig 1
Skrevet

Oi. Så ulikt kan man se på ting. Jeg setter pris på at en kjæreste investerer i forholdet vårt ved å bygge relasjoner til familie og venner av meg. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig holdning, virker ikke normalt.
Er du sykelig sjalu, eller skjemmes du av kjæresten din?

Anonymkode: f942d...0d1

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det er rart å legge til folk man ikke kjenner i SoMe, men det er normalt å bli kjent med venners kjærester og etterhvert kanskje legge de til i SoMe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Merkelig holdning, virker ikke normalt.
Er du sykelig sjalu, eller skjemmes du av kjæresten din?

Ingenting er normalt, som skrev andre har forskjellige syn på ting er ikke gale det? Også vis det funker?🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det er rart å legge til folk man ikke kjenner i SoMe, men det er normalt å bli kjent med venners kjærester og etterhvert kanskje legge de til i SoMe.

Noen ja jeg pleier ikke å legge til venninners kjæreste og sambo på sosiale medier, koselig fyrer er dem! Men de er ikke mine venner

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingenting er normalt, som skrev andre har forskjellige syn på ting er ikke gale det? Også vis det funker?🤷‍♀️

Jo, noko er normalt og noko ikkje normalt. 

Kva er den egentlege grunnen til at dette er vanskeleg for deg?
Erfaring med utruskap?
Redd for at venninna og typen blir gode vener?
Opplever at du oppfører deg annsleis med den eine og derfor vanskeleg når begge møtast? osv

Anonymkode: 5557d...0dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

1 sikkelig svar ja😂 men bla over vis det plager deg er ikke vanskelig det

Det er jo ikke noe vits å svare deg for du tar ikke innover deg svarene til de som er uenig med deg, det eneste du ønsker er jo få validering for din veldig spesielle holdning. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo ikke noe vits å svare deg for du tar ikke innover deg svarene til de som er uenig med deg, det eneste du ønsker er jo få validering for din veldig spesielle holdning. 

Ok gå å gruble i en annen tråd du med den holdningen din, jeg liker å høre erfaringer. 

AnonymBruker
Skrevet

Ok gå å gruble i en annen tråd du med den holdningen din, jeg liker å høre erfaringer. 

Men du har jo fått høre masse erfaringer i de ørten trådene du har opprettet fra før. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men du har jo fått høre masse erfaringer i de ørten trådene du har opprettet fra før. 

Rapporterer for avsporing. Er det så vanskelig og holde seg til tråden? 
og bla forbi, er det såååååååå vanskeligt lille venn? Tipper ingen er interessert i å få dine avsporinger på trådene sine heller. 
ikke noe med tråden og gjøre? Ok la ver

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du fremstår som veldig usikker TS. For meg er det et stort pluss (strengt tatt nødvendig) at min partner og mine venner er venner slik jeg også er venn med mine venners partnere og partners venner. 

Anonymkode: abab6...1d8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Virker litt merkelig for min del. Finner dere ikke på ting sammen med venner som par? Som middag, turer, kino osv? 

Anonymkode: 94dd9...3d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Rapporterer for avsporing. Er det så vanskelig og holde seg til tråden? 
og bla forbi, er det såååååååå vanskeligt lille venn? Tipper ingen er interessert i å få dine avsporinger på trådene sine heller. 
ikke noe med tråden og gjøre? Ok la ver

Forsøk på hersketeknikk?? 😅

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Virker litt merkelig for min del. Finner dere ikke på ting sammen med venner som par? Som middag, turer, kino osv? 

Anonymkode: 94dd9...3d6

Jo vi gjør det, mener mer når snakk om alene med meg, kjæresten og venninne.

AnonymBruker
Skrevet

Jo vi gjør det, mener mer når snakk om alene med meg, kjæresten og venninne.

Men mer med andre par venner en single

AnonymBruker
Skrevet

Men mer med andre par venner en single

Kvifor?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kvifor?

Tenker funker best, og tror jeg og mine single venninner kanskje fortrekker å henge alene og snakke om ting uten kjæresten min der. 
er noe annet om snakk om fest, men har ikke behov for å invitere med line feks ut med meg og kjæresten på cafe eller grilling når bare meg og han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...