AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Hei kvinner ! Har flere symptomer på graviditet, å dette er ikke min første runde for å si det sånn 🫣 Forventer mens i følge Flo appen om bare 1 dag og tok en test midt på dagen (negativ) kunne kanskje skimte en strek i lyset fra vinduet men vil påstå det er en berømt skyggesttek. Spyr for andre uken på rad men er desverre plaget med oppkast grunnet autoimmun sykdom og kroniske smerter så dette er ikke noe nytt. Men det som virkelig er nytt er matvanene mine. Har alltid hatet MC.donalds mat, burger har eg aldri likt, og alt som er junk food har bydd meg helt imot frem til for et par dager siden. Nå er dette det eneste eg vil ha om dagen. Kan gå hele dagen til rundt 18 på kvelden uten å spise, for å så bli helt gal etter noe junk. Kebab pizza er min nye favoritt. Noe som tidligere ga meg grøssninger 😂😂🙈 Ikke kan eg drikke kaffe, te eller energi drikker. Har veldig høy hvilepuls og sliter med hjertebank. Dette med hjerte var ikke et stort problem tidligere, men de siste 2 ukene har det vært mye. Må selvfølgelig teste imorgen også om mensen ikke er kommet, men lurte på om flere har lignende erfaringer og ville fortalt litt om når dere fikk positiv test og symptomene deres ? Har flere barn og har vist at eg har vært gravid før testen ble positiv med dem alle. Men har flere SA bak meg (4 år med flere SA) så vi la baby snakken på hylla. Vi har ikke aktivt prøvd, men har helle ikke brukt prevensjon. Men nå mens eg har fått autoimmun sykdom har vi beskyttet oss. Hilsen litt utålmodig mamma 🤭 Anonymkode: 9b07c...7c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå