Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til jul fikk jeg en sånn fin liten spray flaske til parfyme som man kan fylle med parfyme og putte ned i vesken.

Lurt. Så slipper man å ta hele parfymeflasken i vesken.

MEN HVORDAN I ALLE DAGER TØMMER MAN PARFYME FRA EN ORIGINAL FLASKE OG OVER PÅ DENNE "VESKEFLASKEN"???? :forvirret:

Det er jo ikke mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en bitteliten trakt som jeg kjøpte i et parfymeri for mange år siden. Den er uunværlig når jeg skal fylle opp min flakong til vesken.

Gjest Freckles ii.
Skrevet
Til jul fikk jeg en sånn fin liten spray flaske til parfyme som man kan fylle med parfyme og putte ned i vesken.

Lurt. Så slipper man å ta hele parfymeflasken i vesken.

MEN HVORDAN I ALLE DAGER TØMMER MAN PARFYME FRA EN ORIGINAL FLASKE OG OVER PÅ DENNE "VESKEFLASKEN"???? :forvirret:

Det er jo ikke mulig?

Jeg vil også ha!!! :sur:

Skrevet

Okey. Da må jeg bare spraye over i den tomme flasken, for det går ikke å skru av pumpen på de fleste parfymene. Takk for hjelpen!

Gjest Gjesta
Skrevet

Du vet vel ikke hvor jeg kan få tak i en slik en? Virket veldig praktisk! :Nikke:

• 2 uker senere...
Skrevet
Du vet vel ikke hvor jeg kan få tak i en slik en? Virket veldig praktisk! :Nikke:

Det lurer jeg også på! Anyone?

Skrevet

Mener de jeg har sett de har på parfymeri.. Uten at jeg skal si HELt sikkert, men det er jo den mest logiske plassen å ha det?

Skrevet

Jeg fant det på parfymeri. Mange var utsolgt, men Parfymelle hadde. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...