marta Skrevet 7. januar 2006 #1 Skrevet 7. januar 2006 Til jul fikk jeg en sånn fin liten spray flaske til parfyme som man kan fylle med parfyme og putte ned i vesken. Lurt. Så slipper man å ta hele parfymeflasken i vesken. MEN HVORDAN I ALLE DAGER TØMMER MAN PARFYME FRA EN ORIGINAL FLASKE OG OVER PÅ DENNE "VESKEFLASKEN"???? Det er jo ikke mulig?
Skravla Skrevet 7. januar 2006 #2 Skrevet 7. januar 2006 jeg har en bitteliten trakt som jeg kjøpte i et parfymeri for mange år siden. Den er uunværlig når jeg skal fylle opp min flakong til vesken.
Gjest Freckles ii. Skrevet 7. januar 2006 #3 Skrevet 7. januar 2006 Til jul fikk jeg en sånn fin liten spray flaske til parfyme som man kan fylle med parfyme og putte ned i vesken. Lurt. Så slipper man å ta hele parfymeflasken i vesken. MEN HVORDAN I ALLE DAGER TØMMER MAN PARFYME FRA EN ORIGINAL FLASKE OG OVER PÅ DENNE "VESKEFLASKEN"???? Det er jo ikke mulig? ← Jeg vil også ha!!!
marta Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2006 Okey. Da må jeg bare spraye over i den tomme flasken, for det går ikke å skru av pumpen på de fleste parfymene. Takk for hjelpen!
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #5 Skrevet 8. januar 2006 Du vet vel ikke hvor jeg kan få tak i en slik en? Virket veldig praktisk!
Champagnepiken Skrevet 20. januar 2006 #7 Skrevet 20. januar 2006 Du vet vel ikke hvor jeg kan få tak i en slik en? Virket veldig praktisk! ← Det lurer jeg også på! Anyone?
marta Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2006 Mener de jeg har sett de har på parfymeri.. Uten at jeg skal si HELt sikkert, men det er jo den mest logiske plassen å ha det?
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2006 #9 Skrevet 23. januar 2006 Jeg fant det på parfymeri. Mange var utsolgt, men Parfymelle hadde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå