AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 I fjor sommer var jeg på en date med en mann. Jeg var litt skeptisk på forhånd, og hadde en annen mann i kikkerten som jeg følte var en bedre match. Dro likevel på daten og tenkte at det var helt greit, men ville satse på han andre. Jeg fulgte derfor ikke opp med forslag om ny date etterpå. Vi skrev noen meldinger frem og tilbake, men det ble aldri foreslått noen ny date. Jeg prøvde å sitte litt stille i båten og fulgte på et tidspunkt ikke opp samtalen siden jeg da hadde begynt å treffe mann nr. 2. Jeg og mannen fra Date nr. 1 er aktiv i samme miljø, sånn at jeg så ham mange ganger utover høsten, og kjente da at jeg begynte å endre litt mening om ham. Så ham i et nytt lys. Samtidig dukket det opp ting i «forholdet» til mann nr. 2 som jeg ikke klarte å akseptere, så avsluttet det i november. Tenkte at jeg sikkert hadde ødelagt sjansene mine med mann nr. 1. For noen uker siden tok mann nr 1 kontakt igjen på tinder og spurte om jeg fremdeles var aktiv der. Da tok vi opp kontakten igjen og har møttes litt. Nå lurer jeg på hvordan jeg skal forklare «ghostingen» som skjedde sist. Ghosting er kanskje litt feil ord, men fant ikke noe bedre. Hva sier jeg hvis han lurer på hva det var som skjedde i sommer? Anonymkode: 45361...9d0
Andro Skrevet 15. mai 2023 #2 Skrevet 15. mai 2023 "Det skjedde mye i den perioden. Jeg hadde dessverre ikke kapasitet til å følge opp den kontakten vi hadde sist. Nå har jeg bedre tid og anledning! Jeg er glad for at du tok kontakt igjen." 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #3 Skrevet 15. mai 2023 Du trenger ikke si noe, hvis han spør kan du evt si det, det er ofte ting bare ikke blir noe av uten at det er annet enn at livet skjer og tiden går. Tipper han tror det, og hvis han får vite at han ble droppet for en annen fyr så vil han kanskje bli mer skeptisk. Anonymkode: 06761...f52
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #4 Skrevet 15. mai 2023 Du sier det vel bare som det er. Du ghostet jo heller ikke, han ghostet deg like mye da isåfall Anonymkode: 29a20...47f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #5 Skrevet 15. mai 2023 Hvis han har vært i gamet en stund, så vet han akkurat hvordan det fungerer. Det som er viktig er at du ikke gjentar stuntet, men kjører klar og tydelig kommunikasjon denne gangen. Anonymkode: 4fcc4...b72
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #6 Skrevet 15. mai 2023 Slapp av. Dere har sannsynligvis begge hatt en annen mulighet i tankene og gjort det samme. Dette er no stress. Anonymkode: 4ca4d...d1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå