AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #41 Skrevet 15. mai 2023 Arild37 skrev (15 minutter siden): Men ikke heng deg så mye opp i leketøyet her, ikke det som er problemet, men hva han prioriterer Det har som sagt gått bedre de siste månedene. Han tar mer initiativ, gjør alt han kan for å tilfredsstille meg og jeg føler at han virkelig har lyst på meg. Jeg er bare redd for at fleshlight-bruken fører til at vi havner tilbake i gamle trakter, da han den siste uken har begynt å vise mindre interesse. Anonymkode: 5862b...a1a
Brunello Skrevet 15. mai 2023 #42 Skrevet 15. mai 2023 Lacy skrev (26 minutter siden): Som innlegg #37 tenker jeg også mer på om dere er kompatible. Vil du virkelig være i et forhold som gir så mye hodebry allerede etter ett år? Her tror jeg ærlig takt det er TS selv som forårsaker hodebryet. Mange har behov for å onanere selv med et fungerende sexliv. Jeg skulle sagt meg enig med ts om de nesten ikke hadde sex. Men de har masse sex. Mer enn de fleste. Og jeg skulle gjerne ha lest svarene i tråden: kona vil bare ha sex tre-fire dager i uka. Det er alt for lite så jeg slår opp. Eller. Jeg vil nekte kona å ha sexleketøy. 2 2
Lacy Skrevet 15. mai 2023 #43 Skrevet 15. mai 2023 Brunello skrev (46 minutter siden): Her tror jeg ærlig takt det er TS selv som forårsaker hodebryet. Mange har behov for å onanere selv med et fungerende sexliv. Jeg skulle sagt meg enig med ts om de nesten ikke hadde sex. Men de har masse sex. Mer enn de fleste. Og jeg skulle gjerne ha lest svarene i tråden: kona vil bare ha sex tre-fire dager i uka. Det er alt for lite så jeg slår opp. Eller. Jeg vil nekte kona å ha sexleketøy. Men det er jo det. Når de har såpass store problemer sexlivet nå, hvordan blir det da når de blir enda mer vant til hverandre, kanskje får barn.. Det er jo ikke noe som er rett eller galt, man har ulike preferanser, men da er det bedre å ha en partner som ligner mer på en selv 😊
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #44 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sett deg ned, tenk deg nøye om, lag gjerne liste. Hva er positivt med denne mannen? Er det positive som denne mannen bringer på bordet verdt det? Verdt at du må gå på kompromiss med ditt behov for nærhet ? Vil du ha barn en dag? Barn som maser og griner og har behov 24/7, med en mann som etter ett års forhold allerede ikke klarer å ha en åpen samtale om sex og følelser? Hadde dere vært sammen i mange år og hatt barn i lag hadde jeg jobbet for det, i din situasjon hadde jeg pakker og dratt. Ting blir vanskelig nok siden, det skal ikke være så vanskelig så tidlig. Anonymkode: 1f703...e4a Lacy skrev (5 timer siden): Som innlegg #37 tenker jeg også mer på om dere er kompatible. Vil du virkelig være i et forhold som gir så mye hodebry allerede etter ett år? Jeg skal innrømme at jeg har tenkt tanken. Dette var i den dårlige perioden, så da ting plutselig bedret seg, forsvant disse tankene og følelsene. Vi har det bra ellers, selv om vi er ganske forskjellige. Det er ikke slik at han nekter å snakke om følelser, det er bare vanskelig å komme innpå ham noen ganger, særlig når det gjelder dette temaet. Kanskje det har noe med skam eller selvtillitt å gjøre, ikke vet jeg. Anonymkode: 5862b...a1a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #45 Skrevet 16. mai 2023 Hvis jeg og mannen hadde et dårlig sexliv pga min dårlige sexlyst, og jeg fant ut at det ble bedre for oss om jeg onanerte for meg selv med hjelpemidler og en film på mobilen, så hadde jeg blitt rimelig paff hvis mannen hadde nektet meg det og heller latt sexlivet vårt gå til h¥§¶¢. Anonymkode: 88600...dd6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå