Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var hos legen idag, og da de be fleste var kalt inn var det bare meg og en ung mann på venterommet. Han var ganske kjekk. Og så kjente jeg den stanken. Og det var ihvertfall ikke meg. 

Han feis på venterommet. Mens toalettet var 2 meter fra han!

Anonymkode: ac09a...68d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var hos legen idag, og da de be fleste var kalt inn var det bare meg og en ung mann på venterommet. Han var ganske kjekk. Og så kjente jeg den stanken. Og det var ihvertfall ikke meg. 

Oi!

Og bare tenk om han var syk hos legen! Håper han skammer seg!!

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet

Kjære vene, det skjer da før eller senere at det kan skje med deg og, så fort deg sjøl - neste gang du skal samme sted. (Hvis du klarer).

• Liker 4
Skrevet
Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Oi!

Og bare tenk om han var syk hos legen! Håper han skammer seg!!

Skammer seg? 🥱 Nei, det skjer med alle overalt.

Skrevet
tussi680 skrev (Akkurat nå):

Skammer seg? 🥱 Nei, det skjer med alle overalt.

Det var sarkasme :)

Trodde det kom frem av "tenk om han var syk hos legen!" :)

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Katastrofe 

Anonymkode: 0ab17...706

AnonymBruker
Skrevet
tussi680 skrev (3 minutter siden):

Kjære vene, det skjer da før eller senere at det kan skje med deg og, så fort deg sjøl - neste gang du skal samme sted. (Hvis du klarer).

Jeg hadde nok klart å gå to meter på do

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bæsja på meg hos legen en gang 😅 Kom bare på det når du skrev dette 😂 uff, det var flaut det..

Anonymkode: c60e1...2b6

• Hjerte 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bæsja på meg hos legen en gang 😅 Kom bare på det når du skrev dette 😂 uff, det var flaut det..

Anonymkode: c60e1...2b6

Jeg bæsja på meg på jobb en gang jeg (...!) Er så lenge siden,at det hadde jeg nesten glemt gitt! 

Anonymkode: c9c34...979

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

En fis kan komme kjapt og særlig hvis man er litt slapp der bak, eller er dårlig i magen.

Får håpe han ikke gjorde det med vilje, de færreste gjør det hvis de ikke er litt grisete eller enkle.

Anonymkode: e3113...41c

• Nyttig 1
Skrevet

Det kunne vært meg så feis på venterommet. Spesielt om jeg var litt nervøs før legetimen. Å reise meg for å gå på toalettet hadde ikke hjulpet for jeg hadde ikke rukket fram før bomben hadde gådd av for å si det slik.

Jeg fiser overalt å spesielt der det ikke passe. Det kommer med både lyd å lukt.

Jeg har både irritabel tarm å slapp lukkemuskel.

Må innrømme at familie og venner plages å sjeneres mer av dette enn jeg.

Jeg kan faktisk begynne å le når jeg ser folks forskrekkede fjes etter at jeg har sluppet en fis på et ubeleilig tidspunkt. 
Jeg synes selvsagt ikke at det er morsomt alltid å det har tatt meg mange år å komme dit at jeg egentlig ikke bryr meg om lukt å lyd. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
NinaLisa skrev (9 minutter siden):

Det kunne vært meg så feis på venterommet. Spesielt om jeg var litt nervøs før legetimen. Å reise meg for å gå på toalettet hadde ikke hjulpet for jeg hadde ikke rukket fram før bomben hadde gådd av for å si det slik.

Jeg fiser overalt å spesielt der det ikke passe. Det kommer med både lyd å lukt.

Jeg har både irritabel tarm å slapp lukkemuskel.

Må innrømme at familie og venner plages å sjeneres mer av dette enn jeg.

Jeg kan faktisk begynne å le når jeg ser folks forskrekkede fjes etter at jeg har sluppet en fis på et ubeleilig tidspunkt. 
Jeg synes selvsagt ikke at det er morsomt alltid å det har tatt meg mange år å komme dit at jeg egentlig ikke bryr meg om lukt å lyd. 

Det høres fryktelig ille ut...

AnonymBruker
Skrevet
Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Det var sarkasme :)

Trodde det kom frem av "tenk om han var syk hos legen!" :)

Det gjorde det 👍

Anonymkode: 2cccf...c7d

AnonymBruker
Skrevet

Han hadde vel ikke tenkt det ble å lukte 😅 uflaks. Og kanskje han var hos legen pga mageproblemer. Er nesen din så sart så må du prøve å unngå å oppholde deg på offentlige steder 

Anonymkode: dcd46...f56

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det høres fryktelig ille ut...

Det er langt fra fryktelig ille med mindre folk er EGGstremt FISEfine 🥴

Anonymkode: 518db...263

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg hadde nok klart å gå to meter på do

Noen har tarmsykdommer som gjør at de ikke alltid greier å kontrollere luften. Noen har skader i tarmen som gjør at de ikke greier å kontrollere luften. Noen har allergier eller intoleranser som kan gi samme symptomer. Noen, som to jeg kjenner, har stråleskader etter kreftbehandling som gjør at de ikke har full kontroll på luft.

Jeg håper du blir mer moden når du blir voksen - bruk tiden godt frem til da til å skaffe deg mer kunnskap om kropp, helse og allmennkunnskap.

Anonymkode: a90c6...218

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
  • 1 måned senere...
Skrevet

Slapp en i butikken i stad når jeg kjøpte snus :D 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med folk som tror at det bare er å gå på toaletten når man kjenner en fis komme. 9/10 vet at den fisen enten er kommet ut eller gått tilbake i tarmen lenge før en når frem til doen. 

Anonymkode: 7f3c0...2fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 16.09):

Kanskje den lukten kom fra ett annet sted, og han tenkte det samme om deg….

Skrevet

Ja det er jo tydeligvis mulig, du opplevde det jo. 
For et rart spørsmål 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...