AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Var hos legen idag, og da de be fleste var kalt inn var det bare meg og en ung mann på venterommet. Han var ganske kjekk. Og så kjente jeg den stanken. Og det var ihvertfall ikke meg. Han feis på venterommet. Mens toalettet var 2 meter fra han! Anonymkode: ac09a...68d 1
Snublefot62 Skrevet 15. mai 2023 #2 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var hos legen idag, og da de be fleste var kalt inn var det bare meg og en ung mann på venterommet. Han var ganske kjekk. Og så kjente jeg den stanken. Og det var ihvertfall ikke meg. Han feis på venterommet. Mens toalettet var 2 meter fra han! Anonymkode: ac09a...68d Oi! Og bare tenk om han var syk hos legen! Håper han skammer seg!! 13 6
tussi680 Skrevet 15. mai 2023 #3 Skrevet 15. mai 2023 Kjære vene, det skjer da før eller senere at det kan skje med deg og, så fort deg sjøl - neste gang du skal samme sted. (Hvis du klarer). 4
tussi680 Skrevet 15. mai 2023 #4 Skrevet 15. mai 2023 Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Oi! Og bare tenk om han var syk hos legen! Håper han skammer seg!! Skammer seg? 🥱 Nei, det skjer med alle overalt.
Snublefot62 Skrevet 15. mai 2023 #5 Skrevet 15. mai 2023 tussi680 skrev (Akkurat nå): Skammer seg? 🥱 Nei, det skjer med alle overalt. Det var sarkasme Trodde det kom frem av "tenk om han var syk hos legen!" 5 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #7 Skrevet 15. mai 2023 tussi680 skrev (3 minutter siden): Kjære vene, det skjer da før eller senere at det kan skje med deg og, så fort deg sjøl - neste gang du skal samme sted. (Hvis du klarer). Jeg hadde nok klart å gå to meter på do Anonymkode: ac09a...68d 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #8 Skrevet 15. mai 2023 Bæsja på meg hos legen en gang 😅 Kom bare på det når du skrev dette 😂 uff, det var flaut det.. Anonymkode: c60e1...2b6 9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #9 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bæsja på meg hos legen en gang 😅 Kom bare på det når du skrev dette 😂 uff, det var flaut det.. Anonymkode: c60e1...2b6 Jeg bæsja på meg på jobb en gang jeg (...!) Er så lenge siden,at det hadde jeg nesten glemt gitt! Anonymkode: c9c34...979 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #10 Skrevet 15. mai 2023 En fis kan komme kjapt og særlig hvis man er litt slapp der bak, eller er dårlig i magen. Får håpe han ikke gjorde det med vilje, de færreste gjør det hvis de ikke er litt grisete eller enkle. Anonymkode: e3113...41c 1
NinaLisa Skrevet 15. mai 2023 #11 Skrevet 15. mai 2023 Det kunne vært meg så feis på venterommet. Spesielt om jeg var litt nervøs før legetimen. Å reise meg for å gå på toalettet hadde ikke hjulpet for jeg hadde ikke rukket fram før bomben hadde gådd av for å si det slik. Jeg fiser overalt å spesielt der det ikke passe. Det kommer med både lyd å lukt. Jeg har både irritabel tarm å slapp lukkemuskel. Må innrømme at familie og venner plages å sjeneres mer av dette enn jeg. Jeg kan faktisk begynne å le når jeg ser folks forskrekkede fjes etter at jeg har sluppet en fis på et ubeleilig tidspunkt. Jeg synes selvsagt ikke at det er morsomt alltid å det har tatt meg mange år å komme dit at jeg egentlig ikke bryr meg om lukt å lyd. 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #12 Skrevet 15. mai 2023 NinaLisa skrev (9 minutter siden): Det kunne vært meg så feis på venterommet. Spesielt om jeg var litt nervøs før legetimen. Å reise meg for å gå på toalettet hadde ikke hjulpet for jeg hadde ikke rukket fram før bomben hadde gådd av for å si det slik. Jeg fiser overalt å spesielt der det ikke passe. Det kommer med både lyd å lukt. Jeg har både irritabel tarm å slapp lukkemuskel. Må innrømme at familie og venner plages å sjeneres mer av dette enn jeg. Jeg kan faktisk begynne å le når jeg ser folks forskrekkede fjes etter at jeg har sluppet en fis på et ubeleilig tidspunkt. Jeg synes selvsagt ikke at det er morsomt alltid å det har tatt meg mange år å komme dit at jeg egentlig ikke bryr meg om lukt å lyd. Det høres fryktelig ille ut... Anonymkode: ac09a...68d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #13 Skrevet 15. mai 2023 Snublefot62 skrev (3 timer siden): Det var sarkasme Trodde det kom frem av "tenk om han var syk hos legen!" Det gjorde det 👍 Anonymkode: 2cccf...c7d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #14 Skrevet 15. mai 2023 Han hadde vel ikke tenkt det ble å lukte 😅 uflaks. Og kanskje han var hos legen pga mageproblemer. Er nesen din så sart så må du prøve å unngå å oppholde deg på offentlige steder Anonymkode: dcd46...f56
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #15 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det høres fryktelig ille ut... Anonymkode: ac09a...68d Det er langt fra fryktelig ille med mindre folk er EGGstremt FISEfine 🥴 Anonymkode: 518db...263 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #16 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg hadde nok klart å gå to meter på do Anonymkode: ac09a...68d Noen har tarmsykdommer som gjør at de ikke alltid greier å kontrollere luften. Noen har skader i tarmen som gjør at de ikke greier å kontrollere luften. Noen har allergier eller intoleranser som kan gi samme symptomer. Noen, som to jeg kjenner, har stråleskader etter kreftbehandling som gjør at de ikke har full kontroll på luft. Jeg håper du blir mer moden når du blir voksen - bruk tiden godt frem til da til å skaffe deg mer kunnskap om kropp, helse og allmennkunnskap. Anonymkode: a90c6...218 4 2 3
Maskinfører Skrevet 30. juni 2023 #17 Skrevet 30. juni 2023 Slapp en i butikken i stad når jeg kjøpte snus 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #18 Skrevet 4. juli 2023 Hva er det med folk som tror at det bare er å gå på toaletten når man kjenner en fis komme. 9/10 vet at den fisen enten er kommet ut eller gått tilbake i tarmen lenge før en når frem til doen. Anonymkode: 7f3c0...2fd
Crobern Skrevet 4. juli 2023 #19 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 16.09): Var hos legen idag, og da de be fleste var kalt inn var det bare meg og en ung mann på venterommet. Han var ganske kjekk. Og så kjente jeg den stanken. Og det var ihvertfall ikke meg. Han feis på venterommet. Mens toalettet var 2 meter fra han! Anonymkode: ac09a...68d Kanskje den lukten kom fra ett annet sted, og han tenkte det samme om deg….
DildoShwaggins Skrevet 4. juli 2023 #20 Skrevet 4. juli 2023 Ja det er jo tydeligvis mulig, du opplevde det jo. For et rart spørsmål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå