Gå til innhold

Skal opereres snart. Kan jeg døgne natten før?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slik at jeg sover mest mulig på operasjonsdagen?

Anonymkode: 385a3...a31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Du bør da være mest mulig opplagt slik at du håndterer operasjonen best mulig. Be heller om noe å sove på etter på.

Anonymkode: 59bb7...431

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe i veien å døgne, men du trenger vel ikke tenke på at det er fordi du skal sove mest mulig etter operasjon, for det gjør du sannsynligvis uansett.

Du vil få narkose og du er ganske trøtt og groggy etterpå, selv om du har sovet natta før. 

Anonymkode: 7fcb4...368

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei…ikke lurt synes jeg. Etter operasjonen kan det hende du har vondt slik at du ikke får sove selv om du er trøtt, og da er det godt å ha litt overskudd. Hvis du blir utslått av smertestillende, så sovner du selv om du sov natta før. Dette er selvsagt bare min mening da… 

Anonymkode: 0051a...cc0

AnonymBruker
Skrevet

Gjør som du vil. Jeg døgnet før forrige operasjon jeg hadde og det gikk helt greit. Lå bare og sov hele ettermiddagen uansett.

Anonymkode: ac164...845

AnonymBruker
Skrevet

Jeg heller mot å døgne, da jeg vanligvis sover dårlig uansett og kommer til å vri på meg hele natta likevel.

Så vil jeg helst bare sove så mye som mulig etterpå. Jeg skal ligge på sykehuset hvertfall en natt etterpå og gruer meg også til det. 
Men de vil ikke merke dette på meg på sykehuset håper jeg og gi meg kjeft evt for å ha døgnet? 
Takk for mange svar 🙏

Skrevet

Ville sovet i mellom to og fire søvnsykluser. 

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (1 minutt siden):

Ville sovet i mellom to og fire søvnsykluser. 

Hvor mye er det da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men de vil ikke merke dette på meg på sykehuset håper jeg og gi meg kjeft evt for å ha døgnet?

Neida. 

Anonymkode: ac164...845

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg heller mot å døgne, da jeg vanligvis sover dårlig uansett og kommer til å vri på meg hele natta likevel.

Så vil jeg helst bare sove så mye som mulig etterpå. Jeg skal ligge på sykehuset hvertfall en natt etterpå og gruer meg også til det. 
Takk for mange svar 🙏

De kommer ikke til å kjefte på deg. Du kan jo uansett bare si at du ikke klarte å sove fordi du grudde deg eller var så spent eller måtte så tidlig opp. Det er helt vanlig, og hadde vært sant for min del iallfall. 

Anonymkode: 04863...ab2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mye er det da?

3, 4.5 eller 6 timer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...