AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Del Skrevet 15. mai 2023 Vi inviterer til grilling hos oss på 17.mai. En av de som er invitert har nylig blitt vegetarianer. Lurer derfor på om dere vet om vegetarpølser som smaker greit som vi kan servere. Jeg regner med at den ene ikke spiser opp en hel pakke, så vi må nok spise den opp etterpå. Vi har tilgang til butikkene Coop Extra, Kiwi og Coop OBS Anonymkode: 9e9ad...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #2 Del Skrevet 15. mai 2023 Disker dere opp med alt? Jeg er ikke vegetarianer, men foretrekker vegetarpølser over vanlige. Tar dem alltid med selv. Anonymkode: 7a308...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #3 Del Skrevet 15. mai 2023 Disse synes jeg er greie, kan spise et par av dem selv om jeg i utgangspunktet ikke er særlig glad i kjøtterstatningsprodukter: Anonymkode: 1bf57...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #4 Del Skrevet 15. mai 2023 Disse uten tvil: https://www.naturli-foods.no/produkter/gourmetpolser Disse er en god nummer 2;https://www.naturli-foods.no/produkter/green-dogs/ Go’vegan er greie,men de overnevnte er mer enn bare greie 🤩 Anonymkode: 2fb72...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #5 Del Skrevet 15. mai 2023 Liker både Go'vegan, Naturli, og Coop sine 😊 Anonymkode: c8681...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #6 Del Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Disker dere opp med alt? Jeg er ikke vegetarianer, men foretrekker vegetarpølser over vanlige. Tar dem alltid med selv. Anonymkode: 7a308...f5a Vi disker opp med alt, ja. Det er nær familie/slekt og det vanlige hos oss er at vi ordner alt når vi inviterer hverandre. Anonymkode: 9e9ad...241 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 15. mai 2023 #7 Del Skrevet 15. mai 2023 Liker best coop vegetardag sine på grillen. De blir fort brent da så må passes litt på. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 15. mai 2023 #8 Del Skrevet 15. mai 2023 Ryddet for tulleinnlegg. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #9 Del Skrevet 15. mai 2023 Hvis jeg skal spise pølser i lomper eller brød, foretrekker jeg Coop Vegetardag sine med ost og chilli. De vanlige er også ok. De er også gode å kutte opp og steke og blande med annen mat, hvis dere må bli kvitt rester. De blåser seg litt opp når de blir varma og har lett for å sprekke i steikepanna iallfall, men de smaker bra likevel. Ellers har jeg ikke smakt noen vegetarpølser jeg har lyst til spise mer av. (Har ikke smakt Naturli sine.) Anonymkode: 32442...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå