Gå til innhold

Vegetarpølser som smaker greit?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi inviterer til grilling hos oss på 17.mai. En av de som er invitert har nylig blitt vegetarianer. Lurer derfor på om dere vet om vegetarpølser som smaker greit som vi kan servere. Jeg regner med at den ene ikke spiser opp en hel pakke, så vi må nok spise den opp etterpå. Vi har tilgang til butikkene Coop Extra, Kiwi og Coop OBS

Anonymkode: 9e9ad...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Disker dere opp med alt? Jeg er ikke vegetarianer, men foretrekker vegetarpølser over vanlige. Tar dem alltid med selv.

Anonymkode: 7a308...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Disse synes jeg er greie, kan spise et par av dem selv om jeg i utgangspunktet ikke er særlig glad i kjøtterstatningsprodukter:

25439d83-2f12-4de5-9620-05658c29ed9f.jpe

Anonymkode: 1bf57...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker både Go'vegan, Naturli, og Coop sine 😊

Anonymkode: c8681...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Disker dere opp med alt? Jeg er ikke vegetarianer, men foretrekker vegetarpølser over vanlige. Tar dem alltid med selv.

Anonymkode: 7a308...f5a

Vi disker opp med alt, ja. Det er nær familie/slekt og det vanlige hos oss er at vi ordner alt når vi inviterer hverandre. 

Anonymkode: 9e9ad...241

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker best coop vegetardag sine på grillen. De blir fort brent da så må passes litt på.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg skal spise pølser i lomper eller brød, foretrekker jeg Coop Vegetardag sine med ost og chilli. De vanlige er også ok. De er også gode å kutte opp og steke og blande med annen mat, hvis dere må bli kvitt rester. De blåser seg litt opp når de blir varma og har lett for å sprekke i steikepanna iallfall, men de smaker bra likevel. 

Ellers har jeg ikke smakt noen vegetarpølser jeg har lyst til spise mer av. (Har ikke smakt Naturli sine.) 

Anonymkode: 32442...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...