AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Hei!! Har akkurat begynt å date en skikkelig bra fyr og det går veldig bra så langt:) men jeg vil for all del ikke gå på do hjemme hos han og ja, dere vet. Dette er jo av åpenbare grunner alle vet. Men hvordan pleier dere å løse dette? Sov hos han i helgen, og hadde så sykt vondt i magen da jeg kom hjem igjen. Når tenker dere at det er greit å gjøre "nummer to" hjemme hos daten deres? kan jo ikke akkurat løpe hjem hver gang, men dette synes jeg er skikkelig kjipt for meg. Anonymkode: 169b7...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #2 Skrevet 15. mai 2023 Alle vet ikke det. Som det heter, «when nature calls, always answer», og tåler han ikke det er det like greit å finne det ut først som sist. Anonymkode: 377e8...028 40 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #3 Skrevet 15. mai 2023 Alle forstår vel at mennesker må på do iblant, så det der er bare tull å henge seg opp i Anonymkode: 18d1d...630 37
kri.star Skrevet 15. mai 2023 #4 Skrevet 15. mai 2023 Jeg går på do. Kleint ja, men det er så forbanna naturlig, at det må man faktisk bare leve med. 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #5 Skrevet 15. mai 2023 Skjønner det skikkelig godt. Sleit veldig med dette i starten. Er sykepleier og har et så avslappet forhold til dette, men klarte det bare ikke. Husker jeg flere netter lå på sofaen fordi jeg hadde mye luft i magen😆 Den ene gangen han dro på butikken så måtte jeg så på do, og seriøst jeg tettet doen. Og hvem måtte hjelpe meg? Joda, det var han😂 En morsom historie nå, men herregud, trodde jeg skulle synke ned i bakken!!! Tips: Sett på dusjen, musikk, gjør det når han sover:) Anonymkode: 1157e...287 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #6 Skrevet 15. mai 2023 Jeg går på do når jeg må, og slipper en fis eller tre når jeg må. Eller en diskre smyger. Kunne ikke falle meg inn å gå med vondt i magen bare fordi jeg har en ny date. Anonymkode: 2c961...74e 10 2
Illuminatum Skrevet 15. mai 2023 #7 Skrevet 15. mai 2023 Eneste åpenbare grunnen jeg vet om er........... nei, viste faktisk ikke om noen. Må innrømme at jeg vet kvinner driter og at det ikke lukter blomster av dem heller. Hadde vært utrolig mer turnoff om jeg viste at daten hadde vondt og holdt seg til hun kom hjem enn om hun brukte toalettet slik det er ment å brukes. 14 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #8 Skrevet 15. mai 2023 Har aldri hatt dette problemet. Blir egentlig sjokkert når noen sier de ikke bæsjer hos kjæresten, på jobb/skole osv. Anonymkode: 07460...627 15 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #9 Skrevet 15. mai 2023 Er du rar 🤔 må man på do, så må man på do. Like naturlig som å spise. Regner med du ikke spiser der heller i tilfelle du får dårlig ånde. Anonymkode: aa954...9b8 5
Solanum tuberosum Skrevet 15. mai 2023 #10 Skrevet 15. mai 2023 (endret) Han gruer seg sikkert til sin egen bæsjing også. Så hiv deg bare uti det og tull litt med det. Si noe sånt som: - om du må tisse så er det lurt å gå nå altså, tji-hi. Endret 15. mai 2023 av Solanum tuberosum 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #11 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei!! Har akkurat begynt å date en skikkelig bra fyr og det går veldig bra så langt:) men jeg vil for all del ikke gå på do hjemme hos han og ja, dere vet. Dette er jo av åpenbare grunner alle vet. Men hvordan pleier dere å løse dette? Sov hos han i helgen, og hadde så sykt vondt i magen da jeg kom hjem igjen. Når tenker dere at det er greit å gjøre "nummer to" hjemme hos daten deres? kan jo ikke akkurat løpe hjem hver gang, men dette synes jeg er skikkelig kjipt for meg. Anonymkode: 169b7...ab3 Jeg går på do i andres hjem hver gang jeg har behov for det. Både blant godt kjente folk og mindre kjente folk. Hvorfor kan du ikke gå på do hos daten? Skyller du ikke etter deg? Tørker du ikke dgg bak? Hvor ligger problemmet? Anonymkode: b95c5...d42 13
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #12 Skrevet 15. mai 2023 Tørte ikke gå på do hos eksen før vi hadde vært sammen i 6 måneder. Er et helvete å date pga det der når det gjelder overnatting, jeg må bare dra hjem tidlig frem til det er et seriøst forhold Anonymkode: 462c9...bc1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #13 Skrevet 15. mai 2023 Oh life .. motsatte meg det samme som ung 😘 Nå er jeg eldre og vet at toalettvanene er det første som avsløres og det første man irriterer seg over på sikt 😅🤣 Husk dette : du har og gir mye bedre sex uten å være oppblåst og forstoppet . Og MENN bryr seg nada om du går på do hos dem .De tar det som en tillitserklæring 🧘♀️ eller tenker ikke over det . Anonymkode: ef86d...a63 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #14 Skrevet 15. mai 2023 Du går inn på badet, stiller deg med stussen mot toalettet, tar av deg underdelen(e) og setter deg ned på doskåla. Anonymkode: a9707...32a 16 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #15 Skrevet 15. mai 2023 Ta en dusj etter at du har vært på do. Anonymkode: c9b13...96c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #16 Skrevet 15. mai 2023 Bli nå voksen. Anonymkode: d828c...c49 9 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #17 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hei!! Har akkurat begynt å date en skikkelig bra fyr og det går veldig bra så langt:) men jeg vil for all del ikke gå på do hjemme hos han og ja, dere vet. Dette er jo av åpenbare grunner alle vet. Men hvordan pleier dere å løse dette? Sov hos han i helgen, og hadde så sykt vondt i magen da jeg kom hjem igjen. Når tenker dere at det er greit å gjøre "nummer to" hjemme hos daten deres? kan jo ikke akkurat løpe hjem hver gang, men dette synes jeg er skikkelig kjipt for meg. Anonymkode: 169b7...ab3 Trollolo... Anonymkode: 4043b...67e 1
Daria Skrevet 15. mai 2023 #18 Skrevet 15. mai 2023 Illuminatum skrev (13 minutter siden): Må innrømme at jeg vet kvinner driter og at det ikke lukter blomster av dem heller. Er hemmeligheten avslørt? Pokker... Den eneste åpenbare grunnen jeg kan tenke meg for å ikke gå på do hjemme hos noen andre, var om de faktisk ikke hadde en do, eventuelt at den var så dårlig rengjort/vedlikeholdt at den var helseskadelig - og da hadde ikke tilgangen på fasiliteter vært min største bekymring i det forholdet... 11
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #19 Skrevet 15. mai 2023 Solanum tuberosum skrev (9 minutter siden): Han gruer seg sikkert til sin egen bæsjing også. Så hiv deg bare uti det og tull litt med det. Si noe sånt som: - om du må tisse så er det lurt å gå nå altså, tji-hi. Eh... Nei, han gruer seg garantert ikke til å bæsje...😂 Og vitsing om bæsj er jo bare kleint, til og med for oss som ikke synes det er noe som helst problem å gå på do hos hvem som helst. Anonymkode: 4043b...67e 4
Arild37 Skrevet 15. mai 2023 #20 Skrevet 15. mai 2023 Menn bryr seg ikke om slikt, egentlig bare positivt om at hun ikke holder igjen, det viser hun er trygg 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå