Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #1 Skrevet 6. januar 2006 Tenkte å kjøpe minst ett produkt fra LF, og har lurt veldig på Potion 9. Har ikke kjemisk behandlet hår, men tykt hår som fort kan bli veldig frissette, og som er vanskelig å kontrollere. Har planlagt å stripe det i blonde striper(har lyst hår, men vil ha en litt finere farge) eventuelt ta luocolor neste mnd. Har sett en del på Kerasatse - Masque Oleo-Relax også, noen erfaringer? Ellers så føler jeg at jeg har litt tørt hår, som jeg vasker annenver dag for da er det blitt fett(kan gå en hel dag uten at det er fett, men om kvelden dagen etterpå må jeg vaske det). Vil i grunnen bare ha noen tips jeg
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #2 Skrevet 6. januar 2006 Bruker forresten Tigi - chocolate head for tiden, men synst ikke den er så god. Selvom håret føles deilig etterpå.
Gjest Gjest_Hege_84_* Skrevet 8. januar 2006 #3 Skrevet 8. januar 2006 Jeg bruker Kerastase sin hårkur (oleo relax), og den gjør håret supermykt, null frizz, inneholder både fukt og proteiner, gjør håret blankt og sunt og lukter deilig. Den fås kjøpt både på LF og SN for under 200. (koster ca 230 hos frisør)
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2006 #4 Skrevet 12. januar 2006 (endret) jeg bruker en shampo fra kerastase spesifique tror jeg det er. Den er for tørt hår samtidig som jeg har fet hodebunn. Mitt hår holder heller ikke mer enn 1,5 dag uten vask. men den fungerer egentlig ganske greit i forhold til andre shampoer. Fikk anbefalt av frisør og den har de på LF. Nå har jeg prøvd Tigi self absorbed, funker bra enda Endret 12. januar 2006 av inapia
Agurk Skrevet 12. januar 2006 #5 Skrevet 12. januar 2006 Potion 9 er kjempe god. Anti snap fra Redken er kjempe god
lillesky Skrevet 12. januar 2006 #6 Skrevet 12. januar 2006 jeg bruker en shampo fra kerastase spesifique tror jeg det er. Den er for tørt hår samtidig som jeg har fet hodebunn. Mitt hår holder heller ikke mer enn 1,5 dag uten vask. men den fungerer egentlig ganske greit i forhold til andre shampoer. Fikk anbefalt av frisør og den har de på LF. Nå har jeg prøvd Tigi self absorbed, funker bra enda ← Jeg fikk LF pakken min i dag, med den Kerastase-sjampoen du nevner her. Er den til Tigi bedre?
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2006 #7 Skrevet 13. januar 2006 har egentlig ikke brukt den andre så mye enda, bare tre-fire ganger. men synes håret ble utrolig fint av den og synes den luktet bedre også. Bruker flere shampoer litt om hverandre jeg, men tigi er vel en liten favoritt tror jeg
Gjest Aimable Amie Skrevet 14. januar 2006 #8 Skrevet 14. januar 2006 Jeg er SÅÅ fornøyd med Lookfantastic.com - billige produkter og hyperrask levering Jeg har nå endelig funnet shampoen som fungerer for meg. Har også tykt hår - men veldig tungt. Nå har jeg begynt å bruke Wella`s System Profesional - volumshampo - i tillegg kjøpte jeg Wella High Hair pearl gloss - en nydelig voks som både gir høyde og glans til håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå