Gå til innhold

Er dere ærlig i starten om hva dere ønsker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 år med 2 store barn. Jeg vil ha et forhold og har ingen planer å bruke tiden på menn som er usikre hva de vil eller friends with benefits. De fleste menn jeg treffer har store planer for fremtiden om å reise eksotiske steder, fokusere på karriere, jobbe enda hardere, flytte til varmere strøk...

Jeg vil ha et normalt forhold der vi skal være sammen og ha det fint. Har grei økonomi og jobb jeg trives med. 

Når jeg sier hva jeg ønsker de fleste fordufter og ser ikke fremtid sammen med meg. Jeg skjønner at folk jobber og det er viktig, men det blir for mye prat om jobb. 

Er dere ærlig i starten ? 

Anonymkode: 392d0...aca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, føler vi begge var det fra start og etter 4 år er det ingen overraskelser. Nå er vi gift, har 2 barn sammen (og jeg hadde et fra før) Ting har gått skikkelig fort, men dette var så rett)

Anonymkode: e582f...e37

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at vi må være veldig ærlige om det fra starten ja, for ellers kan vi jo ikke få luket ut de som ikke er en match. Hvor treffer du disse? Kanskje andre arenaer kan funke bedre? 

Anonymkode: 23d93...b28

• Liker 1
Gjest Raptuss
Skrevet

Selvsagt må man være ærlig fra starten. Det er lov å ikke være helt sikker på hva man vil, det er også lov å forandre mening underveis. Alt må jo ikke være satt i stein fra dag en. 

Er det ikke bare bra å få avklart sånne forhold så tidlig som mulig? Er jo dumt å vente til man er forelsket med å si, forresten jeg ønsker ikke barn og vil flytte utenlands om noen år. 

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det er snakk om datingtjenester, så begynner jeg med å sile ut profilene som åpenbart legger vekt på reising, lange fjellvandringer, uteliv, festivaler etc. 

Jeg kan være med på alt dette i små porsjoner, men dem som skal realisere alt hele tiden, passer ikke sammen med meg. Jeg jobber heller ikke mer enn høyst nødvendig, og søker ikke mer ansvar, enn at jeg kan gå hjem kl16 hver dag. 

Paradokset er jo at det er folk med mye driv, som virker mest attraktive, selv om de knapt har tid til å pleie et forhold. M53

Anonymkode: d88df...e3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å være usikker, men når de har store planer og snakker bare om seg selv så mister jeg lysten å date. Føler jeg blir brukt som hobbypsykolog. Når jeg sier at jeg ønsker en mann som er tilstede skygger de unna. 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg er selvfølgelig ærlig og tydelig fra første stund med hva jeg søker. Det er mange som fordufter da ja, men det er jo bare fint for da slipper jeg å bruke tid på å treffe de som ikke ønsker det samme som meg 

Anonymkode: e773d...0ad

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er veldig ærlig på hva jeg vil. Men jeg er også åpen for at jeg kan endre mening etterhvert ☺️

Anonymkode: a3125...5f0

AnonymBruker
Skrevet

Tja er vel det, sier at hookup kulturen ikke er noe for meg og at jeg føler meg tom av useriøse relasjoner. Men er ikke alltid flink til å kommunisere dette hvis ting skjer litt brått og da leser jeg heller rommet og fordufter om jeg aner hint om at han er useriøs. Så enkelte ville kanskje kalt meg vag i hva jeg ønsker, men som regel sier jeg det

Anonymkode: 47379...84d

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 40 år med 2 store barn. Jeg vil ha et forhold og har ingen planer å bruke tiden på menn som er usikre hva de vil eller friends with benefits. De fleste menn jeg treffer har store planer for fremtiden om å reise eksotiske steder, fokusere på karriere, jobbe enda hardere, flytte til varmere strøk...

Jeg vil ha et normalt forhold der vi skal være sammen og ha det fint. Har grei økonomi og jobb jeg trives med. 

Når jeg sier hva jeg ønsker de fleste fordufter og ser ikke fremtid sammen med meg. Jeg skjønner at folk jobber og det er viktig, men det blir for mye prat om jobb. 

Er dere ærlig i starten ? 

yes. er 100% ærlig. tror du bare har hatt uflaks. rart å droppe en interessant date fordi hun ønsker å ha et normalt liv, synes jeg.

Skrevet

Er alltid ærlig. De som ikke takler min levemåte, ønsker og behov er det en gave å bli kvitt så tidlig som mulig. Man skal ikke kaste bort tid på falske prosjekter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...