AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Jeg har brukt skinoren mot kviser i snart 6 uker og det går veldig sakte. Jeg tror jeg begynte å se litt forbedring etter 4 uker og jeg tror det fortsetter å bli bedre og bedre. Men er det vanlig at det tar så lang tid? Jeg tror også det først ble litt verre. Og kan jeg bruke sminke mens jeg har på skinoren? Jeg bruker virkelig ikke noe mye sminke, men jeg liker å tappe ut litt concealer på noen urenheter. Vær så snill gi meg deres erfaring på skinoren? Og hvor lenge kan man bruke den? Kan jeg bruke den i opp til to år liksom? Anonymkode: 67520...c89
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Jeg har brukt den mot perioral dermatitt en gang for lenge siden. Jeg husker jeg fikk beskjed om at det ville ta lang tid før det ga effekt. Husker dessverre lite av det, hvor lenge og om det funket 😄 Men det skulle i alle fall brukes over lang tid! Anonymkode: 81520...4fc
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 12.12): Jeg har brukt skinoren mot kviser i snart 6 uker og det går veldig sakte. Jeg tror jeg begynte å se litt forbedring etter 4 uker og jeg tror det fortsetter å bli bedre og bedre. Men er det vanlig at det tar så lang tid? Jeg tror også det først ble litt verre. Og kan jeg bruke sminke mens jeg har på skinoren? Jeg bruker virkelig ikke noe mye sminke, men jeg liker å tappe ut litt concealer på noen urenheter. Vær så snill gi meg deres erfaring på skinoren? Og hvor lenge kan man bruke den? Kan jeg bruke den i opp til to år liksom? Anonymkode: 67520...c89 Jeg hadde ekstrem jævlig akne da jeg fikk skinoren, og ja det tar så lang tid, men det er veldig godt fordi når kvisene forsvinner etter skinoren så holder det å smøre på 1-2 ganger i uka så holder de seg vekk. Den bruker lang tid, men pokker den leverer varene. Men vær forsiktig med å bruke fen når det er mye sol ute som nå. Da ville jeg smørt den på når du kommer hjem fra jobb/skole og er mest inne, og hatt på helt til jeg skulle legge meg. Jeg brukte skinoren om vinteren så hadde ikke det problemet, men husker hudlegen sa jeg skulle være veldig forsiktig med sol. Anonymkode: 6d0c7...10a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #4 Skrevet 3. juni 2023 Ps det tok ikke 2 år før den tok kvsene mine altså, tok kanskje en 3-4 mnd før jeg så betydelig god bedring. Jeg har brukt skinoren et par ganger i uka i rundt 10 år. Anonymkode: 6d0c7...10a
anonymbruker2023 Skrevet 14. juni 2023 #5 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 3.6.2023 den 15.55): Jeg hadde ekstrem jævlig akne da jeg fikk skinoren, og ja det tar så lang tid, men det er veldig godt fordi når kvisene forsvinner etter skinoren så holder det å smøre på 1-2 ganger i uka så holder de seg vekk. Den bruker lang tid, men pokker den leverer varene. Men vær forsiktig med å bruke fen når det er mye sol ute som nå. Da ville jeg smørt den på når du kommer hjem fra jobb/skole og er mest inne, og hatt på helt til jeg skulle legge meg. Jeg brukte skinoren om vinteren så hadde ikke det problemet, men husker hudlegen sa jeg skulle være veldig forsiktig med sol. Anonymkode: 6d0c7...10a Kan jeg bruke sminke over?
anonymbruker2023 Skrevet 13. september 2023 #6 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (På 3.6.2023 den 15.55): Jeg hadde ekstrem jævlig akne da jeg fikk skinoren, og ja det tar så lang tid, men det er veldig godt fordi når kvisene forsvinner etter skinoren så holder det å smøre på 1-2 ganger i uka så holder de seg vekk. Den bruker lang tid, men pokker den leverer varene. Men vær forsiktig med å bruke fen når det er mye sol ute som nå. Da ville jeg smørt den på når du kommer hjem fra jobb/skole og er mest inne, og hatt på helt til jeg skulle legge meg. Jeg brukte skinoren om vinteren så hadde ikke det problemet, men husker hudlegen sa jeg skulle være veldig forsiktig med sol. Anonymkode: 6d0c7...10a Hvor lang tid tok det før du ble helt kvisefi?
anonymbruker2023 Skrevet 13. september 2023 #7 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (På 3.6.2023 den 15.56): Ps det tok ikke 2 år før den tok kvsene mine altså, tok kanskje en 3-4 mnd før jeg så betydelig god bedring. Jeg har brukt skinoren et par ganger i uka i rundt 10 år. Anonymkode: 6d0c7...10a Hvor lang tid tok det før du ble helt kvisefri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå