Gå til innhold

Kjekk mann som har hatt seksuelle forhold til mindre attraktive damer - hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er en veldig kjekk mann. Han er høy, velutstyrt, har høy utdanning og en god jobb, eier enebolig, er morsom å være sammen med, fantastisk i senga, kreativ, praktisk og kan fikse det meste fra bil til vaskemaskin, god til hagearbeid og masse annet.

Men, han har hatt seksuelle forhold til flere damer jeg og de fleste andre ville kalle mindre attraktive. Han har til og med et barn med en mindre attraktiv dame (dette var visst et "uhell," men er nok mer sannsynlig at denne dama lurte han).

Jeg vet om fem damer han har hatt seksuelle forhold til, delvis fordi to av dem kontaktet meg fordi de åpenbart var sjalu og ønsket å sabotere. Andre har han nevnt, og så klart vet jeg om moren til barnet. Og jeg har googlet dem, og ble sjokkert! Altså, dette er damer jeg tror de fleste menn ikke ville sett på to ganger. Moren til barnet har i tillegg det han har kalt en ufyselig personlighet, og han datet henne en kort periode mens han var på leting etter kjæreste og møtte flere.

De to som kontaktet meg, googlet jeg også som sagt, og den ene var overvektig og hadde vært delvis sykemeldt og virket som et vrak.

Den andre har en historie med å stalke menn, og skrøt til og med på et nettsted om at hun oppsøkte menn som hadde avvist henne. Hun skrev bl.a. om at hun møtte opp hjemme hos en mann som hadde avvist henne etter sex, lenge etterpå da hun visste at han hadde fått ny kjæreste. Påstod at han hadde vært utro, selv om det var måneder siden. Hun fikk glede av å lage problemer i det forholdet. Hun var litt overvektig, og desperat etter kjærlighet tydeligvis. Sporet opp en annen mann som hadde vært uærlig på nettet. Han var visst gift, og da hadde hun sendt masse meldinger til kona og ene barnet deres som var over 18.

Den tredje var ganske overvektig også, og virker sytete og barnslig utfra det jeg har sett av henne på SoMe. Hun mente, som de andre, at hun var veldig forelsket i han og tenkte at det skulle bli de to! Den fjerde av de jeg googet, utenom moren til barnet, er gift men ville likevel møte han og kom med toget noen ganger og var fra lørdag til søndag, med mannens velsignelse visstnok. Hun er/var rundt 100 kg.....

Altså, jeg har sett andre skrive om lignende tilfeller her, men jeg forstår det ikke. Hvorfor velger en kjekk, intelligent mann å ha sex med slike uattraktive kvinner, og til og med ha barn med en sånn?

Jeg er normalvektig og har jobb og høyere utdanning, har tenkt på meg selv som passe søt -inntil jeg fant ut om disse damene han har datet før.

Betyr det at jeg egentlig er uattraktiv også? At jeg har sett for positivt på meg selv tidligere, siden jeg åpenbart er i samme kategori som disse damene? Eller hva skjer?

Noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: 6ed69...24f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så han liker store damer, so what?

Anonymkode: 4f942...668

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så han liker store damer, so what?

Men jeg er jo ikke stor. Betyr det at jeg bare er en midlertidig løsning, inntil han finner en ny overvektig dame?

• Liker 3
Skrevet

Da jeg begynte å lese innlegget ditt, så tenkte jeg å skrive noe om indre verdier. Men om du har rett, så hadde ikke disse kvinnene det heller. Så det virker jo litt underlig. 

De to som kontaktet deg, hva sa de? Var det oppriktige advarsler? Kan kjæresten din ha en dårlig side som du ikke har oppdaget enda?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Puling. Hvor vanskelig er det å skjønne?

Anonymkode: 51181...304

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er kanskje attraktiv utenpå, men virker ikke særlig nydelig på innsiden.

Han har nok en 'type' han faller for. Og det er kanskje ikke utseende som er viktigst for han. Eller så er han ikke så fantastisk som du ser han - du har kanskje rosa briller på? For andre er han kanskje ikke noe catch? 

Anonymkode: 56bd3...793

• Liker 17
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Deg igjen, ja. Drømmemannen var visst ikke drømmemannen likevel? Du virker besatt. Tror mannen din går etter damer som ikke har det så bra med seg selv

Anonymkode: fe9b0...01e

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Betyr det at jeg egentlig er uattraktiv også? At jeg har sett for positivt på meg selv tidligere, siden jeg åpenbart er i samme kategori som disse damene? Eller hva skjer?

Alt kan ikke nødvendigvis relateres til deg. Husk det. 🤯

Anonymkode: aa5f8...960

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (1 minutt siden):

Da jeg begynte å lese innlegget ditt, så tenkte jeg å skrive noe om indre verdier. Men om du har rett, så hadde ikke disse kvinnene det heller. Så det virker jo litt underlig. 

De to som kontaktet deg, hva sa de? Var det oppriktige advarsler? Kan kjæresten din ha en dårlig side som du ikke har oppdaget enda?

Jeg vet ikke om han har dårlige sider jeg ikke har oppdaget. De "advarte" meg med at han ikke har ordentlige følelser, at han ikke var interessert nok i dem, ikke ville møte dem ofte nok, at de mente han var "kald" og ikke involverte dem i livet sitt. Da jeg konfronterte han med dette, sa han at han ikke så på dem som kjærester og at han ikke ønsket å møte dem oftere eller inkludere dem i livet sitt.

Men, da burde han jo ha sagt dette til dem direkte -der og da.

Gjest Lars1009
Skrevet

Jesus. Det er bare digg å knulle. De fleste menn angrer på at de var for kresne tidligere i livet, så han har bare gjort det eneste riktige og fått pult mye...

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke om han har dårlige sider jeg ikke har oppdaget. De "advarte" meg med at han ikke har ordentlige følelser, at han ikke var interessert nok i dem, ikke ville møte dem ofte nok, at de mente han var "kald" og ikke involverte dem i livet sitt. Da jeg konfronterte han med dette, sa han at han ikke så på dem som kjærester og at han ikke ønsket å møte dem oftere eller inkludere dem i livet sitt.

Men, da burde han jo ha sagt dette til dem direkte -der og da.

Jeg syns ikke det var gode nok grunner til å advare deg. Det kunne de hatt om han drev med manipulering, mishandling eller hadde gjort noe mot barn eller dyr.

Jeg vil anbefale deg å glemme disse kvinnene. Ikke sammenlign deg med dem. Bare fortsett forholdet med åpent sinn.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

De fleste menn tar alt med puls. Den viktigste faktoren er gjerne hvor enkelt man tror det er å få noen til sengs. Det er er eks derfor menn ofte går etter damer med platinablondt hår og dyp utringning på byen. Det er ikke fordi man tenker de er mer sexy. Hilsen mann. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (1 minutt siden):

De fleste menn tar alt med puls. Den viktigste faktoren er gjerne hvor enkelt man tror det er å få noen til sengs. Det er er eks derfor menn ofte går etter damer med platinablondt hår og dyp utringning på byen. Det er ikke fordi man tenker de er mer sexy. Hilsen mann. 

Men ville du også valgt noen som var veldig overvektig av samme årsak? At du tenkte det ville være lett å få sex med en sånn dame?

Skrevet

Så var han vel kåt eller forelsket da? Det er ikke utseendet som avgjør hvem man faller for, vet du.
Eller kanskje han er kynisk fettoter som bevisst legger seg etter dem han tenker er lette å forføre, fordi de ikke får for mye positiv oppmerksomhet for andre? Har du tenkt over at du bare er en av dem i denne rekka?
Eventuelt er han en manipulerende løgnhals, som er den gale i alle historiene hans om "gale ekser". Kanskje speileradferden deres bare måten han har behandlet (mishandlet?) dem på.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men ville du også valgt noen som var veldig overvektig av samme årsak? At du tenkte det ville være lett å få sex med en sånn dame?

Det er ikke en uvanlig strategi, nei. 

Anonymkode: ccd15...dd8

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (3 minutter siden):

Så var han vel kåt eller forelsket da? Det er ikke utseendet som avgjør hvem man faller for, vet du.
Eller kanskje han er kynisk fettoter som bevisst legger seg etter dem han tenker er lette å forføre, fordi de ikke får for mye positiv oppmerksomhet for andre? Har du tenkt over at du bare er en av dem i denne rekka?
Eventuelt er han en manipulerende løgnhals, som er den gale i alle historiene hans om "gale ekser". Kanskje speileradferden deres bare måten han har behandlet (mishandlet?) dem på.

Ja, det er jo nettopp denne tanken jeg har slitt med siden jeg oppdaget hvilke type damer han har hatt sex med tidligere.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi damer ligger oppover, og menn ligger nedover (fordi de må siden damer ligger oppover). 

Anonymkode: d8ac5...9a9

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg ser du skriver her er mannen min er så fantastisk, han ....bla bla bla bla bla bla

😴😴😴😴😴

Anonymkode: a4641...6b4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Men jeg er jo ikke stor. Betyr det at jeg bare er en midlertidig løsning, inntil han finner en ny overvektig dame?

Å ha en fetisj, betyr ikke at du bare liker det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du ikke er så attraktiv som du selv tror. 

Anonymkode: a9142...e55

• Liker 5
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...