Gå til innhold

Hvor interessert er en seriøs mann i tilfeldig sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har chattet med en mann på en datingtjeneste, jeg liker han og praten går lett, men jeg har sagt tydelig fra at jeg ikke er ute etter noe forhold sånn livet mitt er nå. Han sier han er ute etter å dele livet med noen, men vi fortsetter nå å prate og løst og fast. Jeg sier det ikke rett ut til han, men jeg har vært singel et år og kunne snart drept for å ha sex med en ålreit fyr 😄 Tror dere det er mulig med en mann som egentlig er mer seriøs, eller går jeg på en smell da?

Anonymkode: 16af0...12a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror de færreste menn sier nei til uforpliktende sex hvis de synes dama er attraktiv. 

Anonymkode: a1543...541

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har chattet med en mann på en datingtjeneste, jeg liker han og praten går lett, men jeg har sagt tydelig fra at jeg ikke er ute etter noe forhold sånn livet mitt er nå. Han sier han er ute etter å dele livet med noen, men vi fortsetter nå å prate og løst og fast. Jeg sier det ikke rett ut til han, men jeg har vært singel et år og kunne snart drept for å ha sex med en ålreit fyr 😄 Tror dere det er mulig med en mann som egentlig er mer seriøs, eller går jeg på en smell da?

«Seriøst» er ikke noe klart avgrenset begrep. Og i en hvilken som helst relasjon, bestemmer dere to hva definisjonen skal være.

Snakk med han, det er ingenting å tape her.

Kansje er det du ser for deg for deg, seriøst nok for han.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare si det rett ut at du ønsker kun uforpliktende sex, og tilby han det, her må du være veldig tydelig å direkte at du ønsker sex 

Selv om han ser etter ett forhold, så er nok sjansen liten for at han takker nei til uforpliktende sex mens han er på let etter kjærlighet, hvis han liker deg 

Og du skriver du ikke er klar for forhold slik ting er nå, det sa kjæresten min også, jeg også, men ting kan endre seg 

Endret av Arild37
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen ting å tape, er vel stikkordet. Han vil trolig akseptere et slikt tilbud, så lenge det er snakk om et fåtall ganger. Jeg vet i hvertfall for min egen del, at en seksuell relasjon fort tar fokus bort fra dating, og at alt blir veldig halvhjertet. 

Anonymkode: 72e7c...746

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Tror de færreste menn sier nei til uforpliktende sex hvis de synes dama er attraktiv. 

Anonymkode: a1543...541

Hvis han ikke har andre valg så har du kanskje rett. Har heller sex med ei som vil det samme, enn ei som jeg vil ha men ikke kan få. 

Anonymkode: 973e2...c7b

AnonymBruker
Skrevet

De er 100% interessert i tilfeldig sex inntil de finner den de vil noe seriøst med

Anonymkode: 8b9b8...016

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Seriøse menn og seriøse kvinner har sine skjulte sider. En gang i blant så gjør de noe de ikke opplyser alle andre om, men fremstår meget "seriøse". 

Anonymkode: c8e66...a75

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

De er 100% interessert i tilfeldig sex inntil de finner den de vil noe seriøst med

Anonymkode: 8b9b8...016

Men av og til vil de begge deler? Samboer skulle egentlig bare være en ONS. Og har ligget med andre helt useriøst med promille og våknet opp til at de vil begynne å date meg seriøst. Det ene utelukker ikke det andre. 

Anonymkode: 46204...372

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Seriøse menn og seriøse kvinner har sine skjulte sider. En gang i blant så gjør de noe de ikke opplyser alle andre om, men fremstår meget "seriøse". 

Anonymkode: c8e66...a75

Jeg ser i hvertfall ingen motsetning mellom det å lete etter en kjæreste, og det å ha sex innimellom. Jeg har lett "seriøst" siden august, og datet tre forskjellige kvinner, uten å ha kommet til liggestadiet med noen av dem. Det kan kanskje bli en lang prosess, og litt kroppskontakt hadde vært kjærkomment. 

Anonymkode: 72e7c...746

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...