Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min er å avbryte før folk er ferdig med å snakke. Må skjerpe meg der, kanskje derfor folk ikke liker meg?

Anonymkode: a0f97...63e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan gi folk gnagsår i øra, har jeg hørt...

Jeg tror min absolutt dårligste egenskap er at jeg har lite viljestyrke, og det kan gå utover mye... dessuten er jeg "flink" til å utsette ting - det kan også gi ekstra problemer. 

Anonymkode: 309db...47d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min er å avbryte før folk er ferdig med å snakke. Må skjerpe meg der, kanskje derfor folk ikke liker meg?

Anonymkode: a0f97...63e

Jeg kan også avbryte, men min dårligste uvane må være at jeg er blitt litt for vant med å fise fritt

Anonymkode: ab776...604

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle til å skrive at jeg er fæl til å utsette ting jeg synes er ubehagelig eller kjedelig, men så så jeg det du skrev, TS, jeg avbryter også, og det er nok verre, for det vet jeg andre reagerer på. Det med utsettingen er det bare jeg som merker.

Men jeg synes jo også at enkelte andre bør skjerpe seg, det er liksom begrenset hvor lenge det er naturlig å snakke når man skal skilles etter f.eks. å ha tatt følge fra kontoret til porten. Enkelte har jo en flere minutter lang avskjedshilsen. Blablabla, takk for i dag, da snakkes vi, lykke til med blablabla, og husk blablabla, kos deg  blablabla. Blablabla. Hver. Eneste. Dag.

Da ber man om å bli avbrutt.

Anonymkode: 44591...9c9

Skrevet

Jeg har også uvane med å bryte inn når folk har snakket en stund, fordi jeg har spørsmål om noe. Det er bare sønnen min som har sagt "som jeg sa før du avbrøt meg, så blablabla". Men det har vært venninner, og faren min, som har sagt ting som "bare for å fullføre det jeg begynte å si i stad, så blablabla" fordi jeg avbrøt med noe. 

Må skjerpe meg på det der.  

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (1 minutt siden):

Jeg har også uvane med å bryte inn når folk har snakket en stund, fordi jeg har spørsmål om noe. Det er bare sønnen min som har sagt "som jeg sa før du avbrøt meg, så blablabla". Men det har vært venninner, og faren min, som har sagt ting som "bare for å fullføre det jeg begynte å si i stad, så blablabla" fordi jeg avbrøt med noe. 

Må skjerpe meg på det der.  

Bra vi er flere. Men må innrømme at jeg synes det er litt rart at folk blir sure når man avbryter kjapt for å spørre om noe i historien deres. Det tyder jo på interesse?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bra vi er flere. Men må innrømme at jeg synes det er litt rart at folk blir sure når man avbryter kjapt for å spørre om noe i historien deres. Det tyder jo på interesse?

Ja, det tyder jo på at man hører etter det som blir sagt! Og hvor lenge skal noen få sitte uavbrutt med en enetale før man har "lov" å skyte inn spørsmål, eller annet som man kommer på pga temaet?

Uansett, jeg får vel skjerpe meg der 😛 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

det er ikke alltid jeg gidder å vaske meg på fingrene, etter at jeg har sittet på dass...  

Anonymkode: 1044e...d0d

Skrevet

Jeg er helt sykt ubesluttsom og har stadig et behov for bekreftelse

AnonymBruker
Skrevet

Lager gangsår i ørene og avbryter folk…

Anonymkode: 0b192...969

AnonymBruker
Skrevet

Må være at jeg ikke alltid holder meg trofast.

Anonymkode: 901f1...f5c

AnonymBruker
Skrevet

Spiser knask mens jeg spiser middag samtidig😂

Anonymkode: 3e83d...2b8

AnonymBruker
Skrevet

Piller meg i nese, jeg avbryter folk mens de snakker, og jeg snakker til meg selv. Dette synes jeg er irriterende selv også😂

Anonymkode: b1016...54a

AnonymBruker
Skrevet

Har flere jeg. 

- Blir skikkelig opphengt i noe over en måneds periode og gir totalt slipp på det etterpå. Mister totalt interessen i det. 

- Ubesluttsom.

- Humoren min er litt direkte og sarkastisk 

- piller meg i nesa når ingen ser på, takler ikke følelsen av å ha noe liggende der. 

Anonymkode: e6464...2d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2023 den 1.04):

Må være at jeg ikke alltid holder meg trofast.

😄 ... ja-ja, pyttsan - uvaner har vi jo alle :- ) 

Min er at når jeg blir sint, lar jeg det gå ut over alle som krysser min vei. Det er ikke bra. Men det bare klikker og jeg ser svart (eller rødt) 

Anonymkode: ac5e9...91e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg avbryter ikke folk, men har en tendens til å svare for folk 🙈 For eksempel hvis vi er hos svigers og svigermor spør kjæresten min om noe som også jeg vet svaret på og jeg syns kjæresten min bruker for lang tid før han åpner kjeften så skyter jeg inn svaret før han rekker. I tvil om det er bedre eller verre enn å avbryte folk 😂

Er også for lite avslappet, henger meg opp i detaljer og er kontrollfreak. All ære til kjæresten min som holder ut med meg.

Anonymkode: 264ee...bf6

AnonymBruker
Skrevet

En rar uvane er at jeg har halve samtalen i hodet mitt. Så når jeg prater høyt så hopper jeg over veldig mye av det jeg skal fortelle, korter veldig ned på setninger og gir lite mening for de rundt meg. Det er også frustrerende for de rundt å høre på. Det er nok det psykologen min hater mest ved meg. 

Anonymkode: 9cebf...bf3

Skrevet

At jeg snakker med alt for lavt stemme til folk. Har alltid vært en stille person med en stille personlighet men tydeligvis er nivået på stemmen min det også..... I følge fra hva jeg har hørt fra folk som jeg prater med. 

AnonymBruker
Skrevet
On 5/17/2023 at 6:47 PM, AnonymBruker said:

En rar uvane er at jeg har halve samtalen i hodet mitt. Så når jeg prater høyt så hopper jeg over veldig mye av det jeg skal fortelle, korter veldig ned på setninger og gir lite mening for de rundt meg. Det er også frustrerende for de rundt å høre på. Det er nok det psykologen min hater mest ved meg. 

Anonymkode: 9cebf...bf3

Har du forklart de rundt deg at det er dette som skjer? 

Spør fordi eksen min var helt lik og det skapte så enormt mye forvirring og fortvilelse hos meg, og hos andre, men så ble han irritert når han ikke forstod hvorfor vi stussa så på ting. Det tok han lang tid før han ble klar over problemet og bare det å snakke om det hjalp masse. Da kunne jeg spørre han "er det noen informasjon jeg mangler her som kanskje ble hoppa over?" Og så fylte han på med mer info, og null dårlig stemning rundt det lengre... 

Men jeg var nesten på gråten på slutten, for det var veldig fortvilende mens det stod på og han ikke var åpen for å snakke om det 😅

Anonymkode: 9f9b2...ab7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig rotete. 
Det verste (beste?) er at jeg oppfattes som ekstremt ryddig og organisert på alle arbeidsplasser jeg har hatt. Jeg er nok det på en måte, men ikke slik jeg oppfattes utad.

Anonymkode: dbb6f...1f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...