Gå til innhold

Kjøpe bær til 17. mai i dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, går det helt fint? Er til pavlova og om jeg kan slippe å handle i morgen i full butikk så er det ideelt 😊

(men om bærende risikerer å bli dårlige og mindre fine så venter jeg selvsagt heller til i morgen)

Anonymkode: f27d2...c4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok helt fint, bare skyll de i eddikvann og tørk de godt før du legger de i kjøleskapet 

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert lurt, på min lokale meny var det allerede ganske utplukka

Anonymkode: 94628...e26

Skrevet

Høres fornuftig ut. Det er helt sikkert de samme bærene du finner i butikken i morgen uansett så om du kjøper dem i dag eller i morgen spiller nok ingen trille.

AnonymBruker
Skrevet

Det går nok helt fint.

Anonymkode: 30cce...401

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de ser fine ut, og ikke ser ut som de allerede er på vei over, går det helt fint. I morgen risikerer du at det kun er drittbærene som ingen andre vil ha som ligger igjen. 

Anonymkode: e64e0...ff9

Skrevet

Jeg kjøpte flere kurver med jordbær på fredag, og de var helt fine til frokosten idag. Jeg kjøpte flere idag også, og gikk over kurvene før jeg satte dem i kjøleskapet og fjernet (og spiste) de som ble most av han i kassen, så ikke de skulle påvirke de andre bærene. De kommer til å holde seg helt fint. Blåbær holder seg normalt sett veldig godt, men føler bringebær er veldig blandet. Satser på de holder, men jordbær var billigere, så jeg gikk for mest av dem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...