Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en hendelse med dama i går som jeg ønsker å drøfte med flere, for jeg er i tvil. 

Dama var ute på byen i går og hadde det selvfølgelig morsomt. Hun sender meg snap og jeg svarer på denne (deretter unngår hun å åpne den jeg svarte på, men hun er aktiv på snap og poengscoren øker) - jeg blir jo litt undrende til hvorfor hun ikke svarer, men legger ikke noe mer i det der og da. 

Etter hvert, så kommer hun hjem og er ekstremt lysten på meg og det ender opp med at vi har sex, men føler samtidig at noe skurrer. 

Det var den pokkers magefølelsen (har vært i et forhold tidligere hvor jeg oppdaga ved en tilfeldighet at eksdama var utro) - så magefølelsen tok overhånd og jeg sjekket snappen hennes. 

Det viste seg at hun hadde møtt en tidligere ''one night stand''. 

Senere på kvelden skriver han: ''bli med hjem til meg, også kan du dra hjem etter det''. Alle skjønner hva det betyr! 
Videre føres samtalen til dette hvor han skriver: ''Tror du også fikk litt minner tilbake, virket sånn i hvert fall''
Hun svarer : '' EHHJA ''. 

Nå sitter jeg her som et stort jævla spørsmålstegn og lurer på om forholdet er liv laga? Hun sier hver dag at jeg er verdens beste, at hun aldri har opplevd noe så stabilt i livet og at hun aldri ville bytta meg for noen. Dette føles nå bare som en løgn!!

Hvordan tolker dere den samtalen som beskrevet over? 

Og jeg trenger ingen moralpreken om at jeg sjekket snap, jeg er fullstendig klar over at det ikke er innafor, men jeg klarte ikke å la det være.

Anonymkode: a547d...ebf

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør henne. Vi aner ikke. 

Anonymkode: 46e19...eb6

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hadde en hendelse med dama i går som jeg ønsker å drøfte med flere, for jeg er i tvil. 

Dama var ute på byen i går og hadde det selvfølgelig morsomt. Hun sender meg snap og jeg svarer på denne (deretter unngår hun å åpne den jeg svarte på, men hun er aktiv på snap og poengscoren øker) - jeg blir jo litt undrende til hvorfor hun ikke svarer, men legger ikke noe mer i det der og da. 

Etter hvert, så kommer hun hjem og er ekstremt lysten på meg og det ender opp med at vi har sex, men føler samtidig at noe skurrer. 

Det var den pokkers magefølelsen (har vært i et forhold tidligere hvor jeg oppdaga ved en tilfeldighet at eksdama var utro) - så magefølelsen tok overhånd og jeg sjekket snappen hennes. 

Senere på kvelden skriver han: ''bli med hjem til meg, også kan du dra hjem etter det''. Alle skjønner hva det betyr! 
Videre føres samtalen til dette hvor han skriver: ''Tror du også fikk litt minner tilbake, virket sånn i hvert fall''

Nå sitter jeg her som et stort jævla spørsmålstegn og lurer på om forholdet er liv laga? Hun sier hver dag at jeg er verdens beste, at hun aldri har opplevd noe så stabilt i livet og at hun aldri ville bytta meg for noen. Dette føles nå bare som en løgn!!

Og jeg trenger ingen moralpreken om at jeg sjekket snap, jeg er fullstendig klar over at det ikke er innafor, men jeg klarte ikke å la det være.

Vidunderlige 2023… for et fantastisk samfunn.

Vi skulle ikke kanskje ha holdt litt på noen sånne gode, gamle moralnormer da, dere?

Neida: Han skal vel angivelig bare være glad dersom dama hans ikke var utro. Og for at det ble noe på ham, etter at hun hadde vært ute og kåtet seg opp på en som tidligere knullet henne. Eller noe sånt.

Men TS: Still henne noen spørsmål om kvelden i går. Sånn type lurt smil og «Voldsomt så kåt du var i natt, da…?». Prøv å finne ut hvorfor, og hva som skjedde.

Og se om hun juger deg opp i ansiktet i tillegg.

Da vet du litt mer om hvor du står.

Men ikke avslør at du vet noe!

Endret av ClausSaus
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså. Å ligge med en fyr og så komme hjem og ligge med deg rett etterpå, det er helt syk oppførsel. Ta en test for kjønnssykdommer om et par uker!

Anonymkode: ce9a2...cf3

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Altså. Å ligge med en fyr og så komme hjem og ligge med deg rett etterpå, det er helt syk oppførsel. Ta en test for kjønnssykdommer om et par uker!

Anonymkode: ce9a2...cf3

Nå er jeg ganske sikker på at hun ikke lå med denne fyren i går, da hun var ute med venninna si og ble hentet fra byen av en jeg kjenner. Så akkurat dette føler jeg meg ganske sikker på. 

Det er vel heller det at jeg føler hun savnet tiden med han og at samtalen var i grenseland for hva som er akseptabelt. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at dette skapte usikkerhet hos deg, men her må du ikke la følelser, egen usikkerhet og forutintagelser ta overhånd. Personlig, synes jeg ikke hun har gjort noe galt - og jeg kan heller ikke se at noe galt har skjedd.
Prøv å tenk rasjonelt.
Det var jo deg hun dro hjem til. Deg hun hadde lyst på. Deg hun hadde sex med. Det er deg hun har valgt foran absolutt alle andre.

At en annen flamme prøver seg kan ikke du kontrollere. Ei heller kan du bebreide henne for det. At man ender opp med å prate med gamle flammer på byen er heller ikke en uakseptabel og ille ting - sånt skjer med de aller fleste. Helt vanlig å møte på gamle kjente. Det kan t.o.m være hyggelig å snakke med gamle flammer og det trenger ikke bety at følelser er der lengre.

Jeg skulle jo helst sett at hun avviste denne "flammen" mer direkte i sin dialog - men hva vet vi om deres historikk? Vet du nok om deres relasjon til å kunne anta at hun faktisk savnet tiden med han? Eller svarte hun som hun gjorde fordi denne karen, som mange menn, ikke takler avvisninger så godt? Noen menn blir jo direkte ufyselige og aggressive om man ikke ordlegger seg med nøysomhet. Fylleprat er fylleprat - og mange nyanser av kommunikasjon går tapt når man leser andres chatte-historikk på den måten du gjorde.

Dessuten: Hva så om hun savnet tiden med han? Jeg også kan savne mine ekser i et svakt øyeblikk. Men savner jeg dem og all den andre drittoppførselen hans? Nei. Og derfor er min mann verdens beste mann! Hadde han ikke vært det så hadde jeg ikke vært sammen med han. Og hvis kjæresten din ikke likte deg, så hadde hun vel ikke vært sammen med deg?

Du er førstevalget. Du er den hun deler seng med. Det er du hun har valgt. Og hun viser det med sine ord og handlinger.

Når man har vært utsatt for utroskap så er man suuuupersensitiv for tegn som kan tilsi at man blir utsatt for det samme på nytt. Men det er ikke alltid slik. Jeg har selv ødelagt fine forhold pga min erfaring med utroskap skapte enorme usikkerhet- og tillitsproblemer. Det er noe man skal være litt var på. Selvoppfyllende profetier er en ting; Å være så redd for å miste noen at man mister dem til slutt pga sin egen oppførsel.

Anonymkode: ef621...d59

• Liker 18
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at den samtalen var ubehagelig å finne. Jeg tolker den imidlertid ikke like dramatisk som du gjør. Slik jeg leser det, har hun møtt en tidligere ONS, flørtet litt, og dratt hjem til deg. Ganske uskyldig altså. Jeg har også minner om tidligere flammer som selvsagt kunne blusset opp om jeg møtte dem. Jeg ville ikke tenkt at det var galt å dele litt minner om vi møttes, selv om det aldri ville falt meg inn å være utro mot min nåværende partner. 

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg, TS :)

Anonymkode: c14fb...79f

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Av og til så kan det skje at en får en melding fra en gammel date som en trodde var ute av verden. 
Men det er ikke ukjent at folk prøver allikevel.  
Er meldingen på kanten til å være en sexinvit så er en vel normalt høflig og svarer på en nøytral måte og håper han tar hintet? 
Er vel de færreste som ber vedkommende ryke og reise i det første svaret ? 
Se det an litt og vis tillit inntil det motsatte er  bevist 

Anonymkode: 0438c...6fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg skjønner at den samtalen var ubehagelig å finne. Jeg tolker den imidlertid ikke like dramatisk som du gjør. Slik jeg leser det, har hun møtt en tidligere ONS, flørtet litt, og dratt hjem til deg. Ganske uskyldig altså. Jeg har også minner om tidligere flammer som selvsagt kunne blusset opp om jeg møtte dem. Jeg ville ikke tenkt at det var galt å dele litt minner om vi møttes, selv om det aldri ville falt meg inn å være utro mot min nåværende partner. 

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg, TS :)

Anonymkode: c14fb...79f

Hun drar på byen og flørter med en eks. Ingen veit om hvor lang det gikk. Evt. Hvilke grenser som ble tråkket over. Klinedans, beføling, kyssing. To tidligere sexpartnere som åpenbart liker hverandre har ikke en samtale om vafler. 

ONS la an på henne og hun avviste ikke fremstøtet selv om de ikke hadde samleie.  Da hadde hun bedt han la være, fortalt hun hadde kjæreste. Hun likte  oppmerksomhetene og signalene hun gav til ONS i løpet av kvelden var åpenbart slik at han følte seg trygg på å sende en slik melding. Han visste hun var mottakelig, han visste at hun ikke ville si noen til TS. Implisitt visste han at hun ville holde dette skjult. Og det var mellom dem. Det er et åpenbart tillitsbrudd, selv om de ikke hadde sex var hun ikke lojal og trofast.

Når ONS snakker om sex er det selvfølgelig for å dreie tankegangen inn på det, noe han klarte, og hun likte det og gav uttrykk for det.

Dvs de neste dagene vil vise om hvor åpen hun er og om hun holder kontakten skjult. For hun liker oppmerksomheten, hun vil ha mer av det , ONS veit at døra står på gløtt. Det er signalene hun sender i praksis. ''Tror du også fikk litt minner tilbake, virket sånn i hvert fall''. Hvordan virket det sånn, hva skjedde da.

Din neste sex partner er sannsynligvis en du har hatt sex med tidligere. 

At venninna var der betyr ingenting. Hun er ikke lojal mot deg. Det er rimelig lett å snike seg unna en stund og finne en privat sted. Har fått såpass mange blowjobs på fest at det er ikke noe problem.

Dama vil ha i pose og sekk. Hun liker oppmerksomheten og forteller seg selv at der er OK og underspiller betydningen.

Magefølelsen er riktig , hun er ikke lojal ser det ut som.

Aldri fortell hva du veit. Slike folk innrømmer aldri mer enn de må.

Anonymkode: 04cce...5d5

• Liker 2
Skrevet (endret)

Å møte en eks kan minne deg på hvorfor det ble slutt, og hvor heldig du er som har en fin en hjemme.
Tenk hvor glad hun var for at det var deg hun kom hjem til, selv om hun blir begjært av andre. Ta det som et kompliment.

Endret av Andro
  • Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Dvs de neste dagene vil vise om hvor åpen hun er og om hun holder kontakten skjult. For hun liker oppmerksomheten, hun vil ha mer av det , ONS veit at døra står på gløtt. Det er signalene hun sender i praksis. ''Tror du også fikk litt minner tilbake, virket sånn i hvert fall''. Hvordan virket det sånn, hva skjedde da.

TS
Den setningen plagde meg også. Hva var forløperen til at dette ble et tema? Var det klinedans eller hva var det? 
Hva skjedde siden dette ble et tema? 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skulle jo helst sett at hun avviste denne "flammen" mer direkte i sin dialog

Det er jo absolutt det jeg hadde forventet at hun skulle ha gjort. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS
Den setningen plagde meg også. Hva var forløperen til at dette ble et tema? Var det klinedans eller hva var det? 
Hva skjedde siden dette ble et tema? 

Det er jo absolutt det jeg hadde forventet at hun skulle ha gjort. 

Nå veit du at hun ikke gjør det. Dere har forskjellig grenser og forventninger i forholdet. Du trodde, hun kan forsvare seg med at dere ikke har snakket om det. Og de er bare venner, ikke hatt sex osv.

Utrolig mange damer, også i denne tråden, som likestiller sex med utroskap. Har de ikke pult har de ikke gjort noe galt. Så du kan jo spørre om det er greit at du starter med flørting med ekser, sjekker om du har sjans, snakker om sex, spanderer på damer ute på byen siden dama di tar imot en øl fra en beiler, snapper tidligere ons . osv. 

Hvis en som blir konfrontert med egen oppførsel ikke er åpen eller sannferdig men går rett i forsvar og bruker DARVO teknikker som er narsissisters favoritt metode så kan du pakke sekken å gå. Da er det ikke håp om endring.

"Deny, Attack, and Reverse Victim and Offender." The perpetrator or offender may Deny the behavior, Attack the individual doing the confronting, and Reverse the roles of Victim and Offender such that the perpetrator assumes the victim role and turns the true victim -- or the whistle blower -- into an alleged offender. This occurs, for instance, when an actually guilty perpetrator assumes the role of "falsely accused" and attacks the accuser's credibility and blames the accuser of being the perpetrator of a false accusation.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun drar på byen og flørter med en eks. Ingen veit om hvor lang det gikk. Evt. Hvilke grenser som ble tråkket over. Klinedans, beføling, kyssing. To tidligere sexpartnere som åpenbart liker hverandre har ikke en samtale om vafler. 

ONS la an på henne og hun avviste ikke fremstøtet selv om de ikke hadde samleie.  Da hadde hun bedt han la være, fortalt hun hadde kjæreste. Hun likte  oppmerksomhetene og signalene hun gav til ONS i løpet av kvelden var åpenbart slik at han følte seg trygg på å sende en slik melding. Han visste hun var mottakelig, han visste at hun ikke ville si noen til TS. Implisitt visste han at hun ville holde dette skjult. Og det var mellom dem. Det er et åpenbart tillitsbrudd, selv om de ikke hadde sex var hun ikke lojal og trofast.

Når ONS snakker om sex er det selvfølgelig for å dreie tankegangen inn på det, noe han klarte, og hun likte det og gav uttrykk for det.

Din neste sex partner er sannsynligvis en du har hatt sex med tidligere. 

At venninna var der betyr ingenting. Hun er ikke lojal mot deg. Det er rimelig lett å snike seg unna en stund og finne en privat sted. Har fått såpass mange blowjobs på fest at det er ikke noe problem.

Dama vil ha i pose og sekk. Hun liker oppmerksomheten og forteller seg selv at der er OK og underspiller betydningen.

Magefølelsen er riktig , hun er ikke lojal ser det ut som.

Aldri fortell hva du veit. Slike folk innrømmer aldri mer enn de må.

Jeezes. Her tolker du virkelig ting på absolutt værste måte.
Det er like sannsynlig (og kanskje MER sannsynlig) at ikke en dritt skjedde.

''Tror du også fikk litt minner tilbake, virket sånn i hvert fall'' Kan liksågodt bare være han, som i sin kåtskap og alkoholpåvirkede tilstand, bare antar ting som ikke egentlig henger på greip i virkeligheten. Typisk kåt mann med alt for stort ego å si slike ting og prøve å manipulere jenta over på sin side.

Tipper at virkeligheten er litt slik:
- Jenta drar på byen med venner. Alltid koselig å være sosial og møte nye og gamle kjente.
- Jente møter gammel flamme. Den gamle flammen er singel og sprengkåt og rimelig desperat.
- Jenta er full og glad. Blir kanskje overtalt til å bli med på en eller annen klein dans, eller lar seg selv bli litt flørtet med.
- Gammel flamme antar at hun liker han mer enn hun egentlig gjør og prøver seg.
- Jente ser ingen grunn til å skape dårlig stemning, og svarer hyggelig og kleint tilbake, men har selvfølgelig ingen intensjoner om å dra det noe lengre.
- Tid for å dra hjem. Jente føler seg i positivt humør. Oppmerksomheten fra byen får henne til å føle seg som et attraktivt og seksuelt vesen. Den gamle flammen minner henne på hvor heldig hun er med sin nye mann. Det gjør henne ekstra kåt når hun kommer hjem.
- Dagen derpå: Jente ligger i senga og reflekterer over gårdagen og grøsser alene for seg selv over at hun i det hele tatt danset med den gamle flammen.

• Liker 7
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeezes. Her tolker du virkelig ting på absolutt værste måte.
Det er like sannsynlig (og kanskje MER sannsynlig) at ikke en dritt skjedde.

''Tror du også fikk litt minner tilbake, virket sånn i hvert fall'' Kan liksågodt bare være han, som i sin kåtskap og alkoholpåvirkede tilstand, bare antar ting som ikke egentlig henger på greip i virkeligheten. Typisk kåt mann med alt for stort ego å si slike ting og prøve å manipulere jenta over på sin side.

Tipper at virkeligheten er litt slik:
- Jenta drar på byen med venner. Alltid koselig å være sosial og møte nye og gamle kjente.
- Jente møter gammel flamme. Den gamle flammen er singel og sprengkåt og rimelig desperat.
- Jenta er full og glad. Blir kanskje overtalt til å bli med på en eller annen klein dans, eller lar seg selv bli litt flørtet med.
- Gammel flamme antar at hun liker han mer enn hun egentlig gjør og prøver seg.
- Jente ser ingen grunn til å skape dårlig stemning, og svarer hyggelig og kleint tilbake, men har selvfølgelig ingen intensjoner om å dra det noe lengre.
- Tid for å dra hjem. Jente føler seg i positivt humør. Oppmerksomheten fra byen får henne til å føle seg som et attraktivt og seksuelt vesen. Den gamle flammen minner henne på hvor heldig hun er med sin nye mann. Det gjør henne ekstra kåt når hun kommer hjem.
- Dagen derpå: Jente ligger i senga og reflekterer over gårdagen og grøsser alene for seg selv over at hun i det hele tatt danset med den gamle flammen.

Vi får se da.

Om hun fortsetter å motta snapper hun ikke forteller om. Holder kontakten gående, fortsetter å motta oppmerksomhet fordi det føles godt.. Så får vi se hvilken retning det tar. Om hun plutselig dumper borti ONS på byen ved en "tilfeldighet" flere ganger fremover. Om handleturene varer i 2 timer og hun ikke fant noe å kjøpe, flere jentekvelder han ikke er invitert til som ender opp med nye byturer osv.

Eller om hun faktisk er lojal og stenger ned videre kontakt.

TS bør i hvert fall holde kjeftskru på sensorene, fordi om han spør vil hun bli oppmerksom på at han er mistenksom  bli dyktigere til å skjule kontakten.

Har dessverre opplevd dette såpass mange ganger at det er best å ikke å være naiv.

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Vanskelig med hva som er rett og galt her. Må gå etter hva jeg hadde gjort: jeg hadde bare avsluttet forholdet. Grunnen er ikke bare denne hendelsen, men snarere karakterbristen hun viser. Om hun har døren åpen for denne typen, er det slik hun er. Ciao

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner at dette skapte usikkerhet hos deg, men her må du ikke la følelser, egen usikkerhet og forutintagelser ta overhånd. Personlig, synes jeg ikke hun har gjort noe galt - og jeg kan heller ikke se at noe galt har skjedd.
Prøv å tenk rasjonelt.
Det var jo deg hun dro hjem til. Deg hun hadde lyst på. Deg hun hadde sex med. Det er deg hun har valgt foran absolutt alle andre.

At en annen flamme prøver seg kan ikke du kontrollere. Ei heller kan du bebreide henne for det. At man ender opp med å prate med gamle flammer på byen er heller ikke en uakseptabel og ille ting - sånt skjer med de aller fleste. Helt vanlig å møte på gamle kjente. Det kan t.o.m være hyggelig å snakke med gamle flammer og det trenger ikke bety at følelser er der lengre.

Jeg skulle jo helst sett at hun avviste denne "flammen" mer direkte i sin dialog - men hva vet vi om deres historikk? Vet du nok om deres relasjon til å kunne anta at hun faktisk savnet tiden med han? Eller svarte hun som hun gjorde fordi denne karen, som mange menn, ikke takler avvisninger så godt? Noen menn blir jo direkte ufyselige og aggressive om man ikke ordlegger seg med nøysomhet. Fylleprat er fylleprat - og mange nyanser av kommunikasjon går tapt når man leser andres chatte-historikk på den måten du gjorde.

Dessuten: Hva så om hun savnet tiden med han? Jeg også kan savne mine ekser i et svakt øyeblikk. Men savner jeg dem og all den andre drittoppførselen hans? Nei. Og derfor er min mann verdens beste mann! Hadde han ikke vært det så hadde jeg ikke vært sammen med han. Og hvis kjæresten din ikke likte deg, så hadde hun vel ikke vært sammen med deg?

Du er førstevalget. Du er den hun deler seng med. Det er du hun har valgt. Og hun viser det med sine ord og handlinger.

Når man har vært utsatt for utroskap så er man suuuupersensitiv for tegn som kan tilsi at man blir utsatt for det samme på nytt. Men det er ikke alltid slik. Jeg har selv ødelagt fine forhold pga min erfaring med utroskap skapte enorme usikkerhet- og tillitsproblemer. Det er noe man skal være litt var på. Selvoppfyllende profetier er en ting; Å være så redd for å miste noen at man mister dem til slutt pga sin egen oppførsel.

Herregud, du hadde aldri prøvd å legge all skyld på TS hvis han var jente. Dama til TS oppførte seg uakseptabelt, utro eller ikke.

Anonymkode: 7b444...931

• Liker 3
Skrevet

Dette hadde jeg ikke orket. 

Bye bye! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe bevis for at hun faktisk har ligget med ham i alle fall.

Anonymkode: 77eb7...448

AnonymBruker
Skrevet

Er fort gjort å møte på tidligere partnere når man er ute på byen. Jeg tolker det som at han ville hun skulle bli med han og hun ikke ble med, men at de småflørtet og hun syns det var hyggelig å se han igjen ute pga gamle minner. 

At hun møtte på han har ikke sammenheng med at hun kom hjem og var kåt på deg. Det er ikke sånn det funker. Er jeg kåt på en annen mann er det siste jeg vil å ha sex med typen. 

Anonymkode: 3d9e6...bdc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er fort gjort å møte på tidligere partnere når man er ute på byen. Jeg tolker det som at han ville hun skulle bli med han og hun ikke ble med, men at de småflørtet og hun syns det var hyggelig å se han igjen ute pga gamle minner. 

At hun møtte på han har ikke sammenheng med at hun kom hjem og var kåt på deg. Det er ikke sånn det funker. Er jeg kåt på en annen mann er det siste jeg vil å ha sex med typen. 

Anonymkode: 3d9e6...bdc

Hvem har du sex med da - med den andre mannen?

Anonymkode: 77eb7...448

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...