AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Jeg har ingen planer frem til kl 11.00, skal i et møte da. Jeg hører mitt barn er helt hysterisk der nede. Barnet liker seg vanligvis godt, et rolig barn, skriker sjeldent (ja, det er mitt barn). Jeg blir helt fortvilet. Ville dere tuslet bort eller latt være..? Har holdt på i snart 20 min Anonymkode: 179a1...a8e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #2 Skrevet 15. mai 2023 Send en melding og spør i stedet for. Anonymkode: 8cd6e...2ef 9 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #3 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Send en melding og spør i stedet for. Anonymkode: 8cd6e...2ef Takl, det var lurt Anonymkode: 179a1...a8e
Fionas Skrevet 15. mai 2023 #4 Skrevet 15. mai 2023 (endret) Tuslet bort.. ta med en genser eller noe du skulle levere. Endret 15. mai 2023 av Fionas
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #6 Skrevet 15. mai 2023 Da lærer vel ungen at det hjelper å skrike om du går ned. Anonymkode: cf143...623 10 9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #7 Skrevet 15. mai 2023 Fionas skrev (12 minutter siden): Tuslet bort.. ta med en genser eller noe du skulle levere. Nei, man skal ikke gå bort, fra ngen blir forvirret om de foresatte dukker opp i tide og utide utenom levering og henting. Anonymkode: 7a7d5...ca3 10 11
Grüner Skrevet 15. mai 2023 #8 Skrevet 15. mai 2023 Nei, du burde ikke gå bort. Da forvirrer du bare barnet, og det blir vanskeligere å forlate barnet igjen når du må gå. Du må ha tillit til at de ansatte klarer å roe ned igjen barnet. Men, du kan spørre ved henting om hva som skjedde fordi du hørte skriking, eller så kan du sende en sms/ringe bhg, 6 3
veronicalake Skrevet 15. mai 2023 #9 Skrevet 15. mai 2023 Jeg personlig hadde nok ikke klart å la være å gå for å sjekke. Hvis det er veldig unormalt for barnet ditt, og det varer lenge. Du kjenner barnet ditt best. Følg magefølelsen, men det kan jo ikke bli sånn at det skjer ofte. Men hvorfor er barnet ditt så tidlig i barnehagen hvis du ikke skal noe før 11? 3 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #10 Skrevet 15. mai 2023 veronicalake skrev (3 minutter siden): Jeg personlig hadde nok ikke klart å la være å gå for å sjekke. Hvis det er veldig unormalt for barnet ditt, og det varer lenge. Du kjenner barnet ditt best. Følg magefølelsen, men det kan jo ikke bli sånn at det skjer ofte. Men hvorfor er barnet ditt så tidlig i barnehagen hvis du ikke skal noe før 11? Må levere før kjernetid kl 09.00 Anonymkode: 179a1...a8e 3 8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #11 Skrevet 15. mai 2023 Ts her.. Jeg leverte barnet kl 08.00 i dag, var grei temperatur ute, så det hadde kun jakke på seg, ikke lue. Barnet hylskrek fordi de ansatte ville tvinge barnet til å ha på seg lue? De hadde etterhvert gitt opp det, men da hadde situasjonen eskalert slik at de ikke klarte å roe det ned. Skrek fortsatt da jeg gikk dit. Jeg fikk roet det ned på et par minutter og trakk meg fort tilbake igjen etter det Er dette innenfor? Jeg ble helt sjokkert over hele situasjonen. Klarte ikke å si noe, jeg var så rasende og veldig lei meg. Barnet var helt hovent i ansiktet. Mest av alt hadde jeg lyst til å ta med meg barnet hjem, men redd det vil gjøre mer skade Anonymkode: 179a1...a8e 2 4
tussi680 Skrevet 15. mai 2023 #12 Skrevet 15. mai 2023 For å sette det på spissen: Hylskriker det fremdeles? 2
Snublefot62 Skrevet 15. mai 2023 #13 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her.. Jeg leverte barnet kl 08.00 i dag, var grei temperatur ute, så det hadde kun jakke på seg, ikke lue. Barnet hylskrek fordi de ansatte ville tvinge barnet til å ha på seg lue? De hadde etterhvert gitt opp det, men da hadde situasjonen eskalert slik at de ikke klarte å roe det ned. Skrek fortsatt da jeg gikk dit. Jeg fikk roet det ned på et par minutter og trakk meg fort tilbake igjen etter det Er dette innenfor? Jeg ble helt sjokkert over hele situasjonen. Klarte ikke å si noe, jeg var så rasende og veldig lei meg. Barnet var helt hovent i ansiktet. Mest av alt hadde jeg lyst til å ta med meg barnet hjem, men redd det vil gjøre mer skade Anonymkode: 179a1...a8e Vel. Fortsetter du sånn så lærer ungen seg at mamma kommer om han/hun gråter nok. 13 21
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #14 Skrevet 15. mai 2023 veronicalake skrev (20 minutter siden): Jeg personlig hadde nok ikke klart å la være å gå for å sjekke. Hvis det er veldig unormalt for barnet ditt, og det varer lenge. Du kjenner barnet ditt best. Følg magefølelsen, men det kan jo ikke bli sånn at det skjer ofte. Men hvorfor er barnet ditt så tidlig i barnehagen hvis du ikke skal noe før 11? Hvorfor lurer du på det? Det er vel ikke noe du har noe med. Kan være mange grunner. Anonymkode: 7a7d5...ca3 6 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #15 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ts her.. Jeg leverte barnet kl 08.00 i dag, var grei temperatur ute, så det hadde kun jakke på seg, ikke lue. Barnet hylskrek fordi de ansatte ville tvinge barnet til å ha på seg lue? De hadde etterhvert gitt opp det, men da hadde situasjonen eskalert slik at de ikke klarte å roe det ned. Skrek fortsatt da jeg gikk dit. Jeg fikk roet det ned på et par minutter og trakk meg fort tilbake igjen etter det Er dette innenfor? Jeg ble helt sjokkert over hele situasjonen. Klarte ikke å si noe, jeg var så rasende og veldig lei meg. Barnet var helt hovent i ansiktet. Mest av alt hadde jeg lyst til å ta med meg barnet hjem, men redd det vil gjøre mer skade Anonymkode: 179a1...a8e Hvor gammelt er barnet? Synes det var litt drøyt ja. Anonymkode: 7a7d5...ca3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #16 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg har ingen planer frem til kl 11.00, skal i et møte da. Jeg hører mitt barn er helt hysterisk der nede. Barnet liker seg vanligvis godt, et rolig barn, skriker sjeldent (ja, det er mitt barn). Jeg blir helt fortvilet. Ville dere tuslet bort eller latt være..? Har holdt på i snart 20 min Anonymkode: 179a1...a8e Om jeg hadde hørt barnet mitt skrike i 20min uten at de voksne hadde gjort noe hadde jeg gått ned ja og spurt hva i all verden som skjer... Ver reddet jeg en del barn som gikk ut porten og ut i veien på vei vekk fra bhg når de var 3år.. Hvor var de voksne? inne, igjen.. Stol på magefølelsen Anonymkode: 681ae...ad0 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #17 Skrevet 15. mai 2023 32 minutter siden, veronicalake said: Jeg personlig hadde nok ikke klart å la være å gå for å sjekke. Hvis det er veldig unormalt for barnet ditt, og det varer lenge. Du kjenner barnet ditt best. Følg magefølelsen, men det kan jo ikke bli sånn at det skjer ofte. Men hvorfor er barnet ditt så tidlig i barnehagen hvis du ikke skal noe før 11? Spiller det en rolle for saken (eller for deg)..? Anonymkode: 11c42...d50 14
Fionas Skrevet 15. mai 2023 #18 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ts her.. Jeg leverte barnet kl 08.00 i dag, var grei temperatur ute, så det hadde kun jakke på seg, ikke lue. Barnet hylskrek fordi de ansatte ville tvinge barnet til å ha på seg lue? De hadde etterhvert gitt opp det, men da hadde situasjonen eskalert slik at de ikke klarte å roe det ned. Skrek fortsatt da jeg gikk dit. Jeg fikk roet det ned på et par minutter og trakk meg fort tilbake igjen etter det Er dette innenfor? Jeg ble helt sjokkert over hele situasjonen. Klarte ikke å si noe, jeg var så rasende og veldig lei meg. Barnet var helt hovent i ansiktet. Mest av alt hadde jeg lyst til å ta med meg barnet hjem, men redd det vil gjøre mer skade Anonymkode: 179a1...a8e Flott barnet ditt roet seg når du kom å trøstet Det var helt riktig avgjørelse 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #19 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvor gammelt er barnet? Synes det var litt drøyt ja. Anonymkode: 7a7d5...ca3 Barnet er 5 år Anonymkode: 179a1...a8e 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #20 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Barnet er 5 år Anonymkode: 179a1...a8e Å kjære vene! Anonymkode: fcce7...8a2 12 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå