AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Har fått stygg slimhoste, forkjølelse. Hoster opp slim som smaker BLOD... Hele familien min har vært forkjøla og nå er det min tur. Starta som sår hals og snørring... Jeg skal spille blåseinstrument på 17.mai, er dette skadelig for lungene når jeg har infeksjon? Eller blir jeg kun raskere sliten? Anonymkode: aeacd...b6a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #2 Skrevet 15. mai 2023 Her satt det i en måned. Brekninger på toppen. Har aldri opplevd tilsvarende før. Om du ikke har feber kan du fint leve (og spille) som vanlig. Anbefaler Bronkyl Anonymkode: 30e31...e24
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #3 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her satt det i en måned. Brekninger på toppen. Har aldri opplevd tilsvarende før. Om du ikke har feber kan du fint leve (og spille) som vanlig. Anbefaler Bronkyl Anonymkode: 30e31...e24 Ok 😄👍 har ikke mye feber i så fall... Da hoster jeg før spilling og hiver i meg smertelindring. Anonymkode: aeacd...b6a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #4 Skrevet 15. mai 2023 Så sant du føler deg i grei form så vil det ikke skade. Men det spørs om du vil klare å gå og spille samtidig? Kommer an på hvor tett du er. Lykke til og god 17 mai. 🇳🇴 Anonymkode: 3762e...eff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå