AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #1 Skrevet 14. mai 2023 Hvordan er det å ha et slikt tilknytningsmønster? Kjæresten min har det og han skjønner liksom ikke hva ekte nærhet er (slik jeg oppfatter nærhet). Han syns god sex, god mat og turer i skog og mark er alt som trengs i livet. Det er ingen fortrolighet, ingen dybde, ingen omsorg, støtte eller genuin omsorg. Bare fysisk tiltrekning. Og det syns han er mer enn nok. Han er ikke interessert i noe nærere eller dypere kontakt. Han orker ingen seriøse samtaler om noe som helst. Vil bare tøyse og fjase, hvis vi i det hele tatt snakker om noe som helst. Jeg er på vei ut av forholdet, men er fortsatt nysgjerrig på hva det er som får noen til å være sånn? Og er det virkelig ikke noe savn etter en dypere og nærere relasjon for unnvik3nde tilknyttede mennesker? Anonymkode: 02506...a56
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #2 Skrevet 14. mai 2023 Høres mer ut som at han ikke elsker deg. Godt du er på vei ut! Anonymkode: b73e7...e5e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #3 Skrevet 14. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Høres mer ut som at han ikke elsker deg. Godt du er på vei ut! Anonymkode: b73e7...e5e Enig. Jeg har gjort det slutt mange ganger men han vil ikke at det skal være slutt heller. Skjønner han ikke. TS. Anonymkode: 02506...a56
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #4 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig. Jeg har gjort det slutt mange ganger men han vil ikke at det skal være slutt heller. Skjønner han ikke. TS. Anonymkode: 02506...a56 Har dere barn? Hvordan var oppveksten hans? Kanskje han bare er så enkel og ikke liker å snakke om ting? Dumt for i ett forhold er det god å gå i dybden om ting og kunne snakke sammen. Du skal ikke være sammen med han for at han ikke vil du skal gå, men for at du vil bli der selv! Jeg hadde ikke orket dette. Anonymkode: 25a82...48d 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #5 Skrevet 15. mai 2023 41 minutter siden, AnonymBruker said: Har dere barn? Hvordan var oppveksten hans? Kanskje han bare er så enkel og ikke liker å snakke om ting? Dumt for i ett forhold er det god å gå i dybden om ting og kunne snakke sammen. Du skal ikke være sammen med han for at han ikke vil du skal gå, men for at du vil bli der selv! Jeg hadde ikke orket dette. Anonymkode: 25a82...48d Han kommer fra en kald fasadefamilie . Ordentlig, dannet og tilsynelatende hyggelig, men det er bare på overflaten. Artig nok jobber han i etbyrke de fleste forbinder med toleranse for dybde, men det er liksom ingenting der. Utrolig grunt. Ja, vi har 3 barn, inkl et tvillinger. Så ikke bare-bare å gå. Men er klar for det nå. Anonymkode: 02506...a56
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #6 Skrevet 15. mai 2023 Er det unnvikende tilknytnigsmønster? Jeg trodde det var at man ikke turte å binde seg, var redd for avvisning? Anonymkode: d37d3...a12
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #7 Skrevet 15. mai 2023 34 minutter siden, AnonymBruker said: Er det unnvikende tilknytnigsmønster? Jeg trodde det var at man ikke turte å binde seg, var redd for avvisning? Anonymkode: d37d3...a12 Det du skriver kan jo være del av unnvikende tilknytningsmønster Anonymkode: 02506...a56
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #8 Skrevet 15. mai 2023 Noen er bare sånn og vil aldri forandre seg, så du må velge om du ønsker ha det sånn eller ikke. Anonymkode: 4e63e...a96
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #10 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Enig. Jeg har gjort det slutt mange ganger men han vil ikke at det skal være slutt heller. Skjønner han ikke. TS. Anonymkode: 02506...a56 Heldigvis ikke HAN som bestemmer om du skal gå. Man må være 2 som ønsker å fortsette forholdet, men man må ikke være 2 som ønsker å avslutte Anonymkode: 0590d...608 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå