Gå til innhold

Kan man sy inn vanlige klær? Vektnedgang dilemma...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke sy, men klarer nok rette rømmer på maskin som vi lærte på skolen. Jeg har gått ned i vekt og nå er alle klærne jeg kjøpte i fjor etter å ha gått opp i vekt blitt for store! Ga bort alle klærne mine som var for små i fjor for jeg visste ikke at jeg kom til å gå ned i vekt igjen men her er jeg altså to størrelser mindre. 

Kan man sy inn bluser og overdeler fra å være løse til tettsittende eller blir det bare rot? 

Hvis det går, hvordan gjør man det? Klipper opp i sømmen på siden og strammer inn? Er det noe viktig man må huske på? Vil ikke ødelegge plaggene for da selger jeg de istedet. 

Anonymkode: 4cefc...7d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så teit skrivefeil! Skal stå rette sømmer i første setning! 

Anonymkode: 4cefc...7d8

AnonymBruker
Skrevet

Prøv deg frem :) Tipper de første forsøkene dine ikke blir helt toppers, men alle kan sy om klær med litt øving.

Anonymkode: 5832f...db0

AnonymBruker
Skrevet

Du finner ørten videoer på nettet om du googler. Det er ikke så vanskelig, men øv deg først på et plagg med liten affeksjonsverdi 😛 

Anonymkode: 46127...e8c

AnonymBruker
Skrevet

Klart du kan! Men jeg ville ikke klippet av sømmene, bare plukk av sømmen. Enig med AB over, kikk på youtube for tips og inspirasjon. Hvis det er stoff i fast stoff må du nok sy en sikksakk-søm i kanten før du syr plagget sammen igjen så det ikke rakner. 

Anonymkode: 4c522...024

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...