AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #1 Skrevet 14. mai 2023 En mann sa dette til meg på tredje date når jeg spurte han om hva han tenkte om datingen. Jeg ble lei meg og følte at han bare vil holde på med meg til noen bedre dukker opp, men søsteren min sier at ingen kan vite etter tre dates om den andre er drømmepartneren og at jeg burde gi han tid til å bli bedre kjent med meg. Hva hadde dere følt av å få en sånn kommentar? Burde jeg gå videre å finne en som blir forelsket ved første blikk eller gi han en sjanse? Hvordan kan jeg stole på han etter en sånn kommentar? Anonymkode: b75d1...33b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #2 Skrevet 14. mai 2023 Veldig spesiell ting å si til en kvinne. Jeg hadde ikke orket å treffe han igjen. Kan være en ærlig sak det han sa, men man sier jo ikke sånt rett ut..! Da er det noe veldig «off». Anonymkode: b1d84...261 18
Magnifique Skrevet 14. mai 2023 #3 Skrevet 14. mai 2023 Jeg tenker at det at han i det hele tatt kommer med en så direkte uttalelse, når han vet at det kan få deg til å ville trekke deg unna, sier alt. En mann vet ganske tidlig om han ønsker noe mer med en kvinne, eller ikke. Her hadde jeg avsluttet, eller stoppet å ta noe initiativ. 12
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #4 Skrevet 14. mai 2023 Hvordan du kan stole på han etter det? Han var jo bare ærlig. Herregud... Anonymkode: f673c...36f 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #5 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En mann sa dette til meg på tredje date når jeg spurte han om hva han tenkte om datingen. Jeg ble lei meg og følte at han bare vil holde på med meg til noen bedre dukker opp, men søsteren min sier at ingen kan vite etter tre dates om den andre er drømmepartneren og at jeg burde gi han tid til å bli bedre kjent med meg. Hva hadde dere følt av å få en sånn kommentar? Burde jeg gå videre å finne en som blir forelsket ved første blikk eller gi han en sjanse? Hvordan kan jeg stole på han etter en sånn kommentar? Anonymkode: b75d1...33b Han kjenner vel deg ikke godt nok til å si at du er drømmedama.Han var ærlig, så sånn sett kan du stole på at han er ærlig med deg. Virker som han ikke helt visste enda. Kjærlighet ved første blikk skjer jo ikke så ofte. Jeg synes du burde gi han en sjanse. Hadde han sagt det ut av det blå hadde det vært en ting, men du spurte og fikk et svar. Anonymkode: 6bd08...ac5 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #6 Skrevet 15. mai 2023 Altså, det er én sak å ikke ha fått følelser etter tre dates, men selve formuleringen hadde vært kroken på døra for min del. Jeg hadde oppfattet det som at jeg måtte jobbe for å oppnå denne «drømmedamestatusen». Jeg har en slags «av-knapp» når menn er ærlige på at de ikke er særlig interessert, da mister jeg interessen selv. Jeg vil gjerne gi en mann noen sjanser, men etter tre dater vet jeg i hvert fall om jeg er interessert eller ikke og avslutter om jeg ikke er litt forelsket i det minste. For å være ærlig vet jeg det etter én date, men enkelte er jo så bra at man håper man tar til vettet 😄 Anonymkode: 26851...304 16 2
svartkatt Skrevet 15. mai 2023 #7 Skrevet 15. mai 2023 Forventer ikke at noen skulle vite det så snart. Det er sånn man tenker tidlig nr man er i en tåke av forelskelse eller kåthet, og da er det ikke til å stole på.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #8 Skrevet 15. mai 2023 svartkatt skrev (3 minutter siden): Forventer ikke at noen skulle vite det så snart. Det er sånn man tenker tidlig nr man er i en tåke av forelskelse eller kåthet, og da er det ikke til å stole på. Men å si det... Anonymkode: b14c5...d18 3
svartkatt Skrevet 15. mai 2023 #9 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men å si det... Anonymkode: b14c5...d18 Han ble spurt. Ikke spør om du ikke vil ha ærlig svar. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #10 Skrevet 15. mai 2023 svartkatt skrev (2 minutter siden): Han ble spurt. Ikke spør om du ikke vil ha ærlig svar. Hvor skriver hun at hun spurte om hun var drømmedama? Anonymkode: b14c5...d18 3 2
Iridium Skrevet 15. mai 2023 #11 Skrevet 15. mai 2023 Det er en ting å tenke det, men om man har litt sosiale antenner skjønner man at det ikke er noe man sier høyt. 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #12 Skrevet 15. mai 2023 Kommer an på hvordan det ble sagt. Men anser det mest som litt klønete formulert. Dog et ærlig svar Anonymkode: 8ab92...4ae
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #13 Skrevet 15. mai 2023 Jeg hadde tatt igjen. "Å ja? Sitter her å tenker det samme selv, du er definitivt ikke noen drømmefyr - så laaaangt der i fra men her sitter vi nå da. Hvem vet hva fremtida bringer 🙄" Anonymkode: e7c82...6bc 9 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #14 Skrevet 15. mai 2023 Jeg har alltid visst etter første date om det er noe å samle på. Når noen sier noe slik er du bare et tidsfordriv frem til de finner den de virkelig vil ha… Anonymkode: 208c8...e96 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #15 Skrevet 15. mai 2023 Det er stoooooor forskjell på, «jeg ser deg ikke som drømmedama ennå», og «jeg liker å tilbringe tid med deg for å se hva dette kan bli». Anonymkode: 12597...50a 13 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #16 Skrevet 15. mai 2023 "Men det vet jeg, jeg er så synsk at jeg ser lange ensomme kvelder alene for deg som formulerer deg slik, buh-byyye" Anonymkode: 0410b...0bd 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #17 Skrevet 15. mai 2023 Når han bruker begrepet «drømmedame» viser jo det at han har et ideal, og at du ikke har nådd opp til det. Dette er bare å droppe. Anonymkode: 04ff5...255 11 1
Ellevill Skrevet 15. mai 2023 #18 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg hadde tatt igjen. "Å ja? Sitter her å tenker det samme selv, du er definitivt ikke noen drømmefyr - så laaaangt der i fra men her sitter vi nå da. Hvem vet hva fremtida bringer 🙄" Anonymkode: e7c82...6bc Ja, ikke sant! En slik tenkt samtale setter det hele i perspektiv. Jeg hadde sett dette som et 🚩. Det er selvfølgelig flott at folk er ærlige, men det der virket bare selvopptatt og litt ondskapsfullt - og veldig lav sosial kompetanse. Han kunne formulert seg helt annerledes, og likevel vært åpen og ærlig! 7 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #19 Skrevet 15. mai 2023 Ellevill skrev (Akkurat nå): Ja, ikke sant! En slik tenkt samtale setter det hele i perspektiv. Jeg hadde sett dette som et 🚩. Det er selvfølgelig flott at folk er ærlige, men det der virket bare selvopptatt og litt ondskapsfullt - og veldig lav sosial kompetanse. Han kunne formulert seg helt annerledes, og likevel vært åpen og ærlig! Det er et alvorlig rødt flagg for det er egentlig sterk manipulering og sier : hvis jeg får deg til å føle at du ikke er bra nok, og du er redd for å være alene, så kommer du til å jobbe ræva av deg for å være god nok og aldri holde meg til ansvar for det jeg sier eller gjør. Dette er en måte å finne traumatiserte folk som er redde for avvisning og frykt, for de vil instinktivt reagere med "nei jeg kan bli bedre, ikke gå fra meg!" På en måte Anonymkode: 0410b...0bd 8 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #20 Skrevet 15. mai 2023 Din søster har rett. Ingen kan vite og spør ikke om du ikke takler sannheten.. og chill ned på romantiske filmer hvor alt skal være magisk asap. Noen trenger tid, andre not so much. Jeg hadde faktisk revurdert fortsettelsen med deg etter det spørsmålet.. Anonymkode: 16646...1f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå