Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mottaker har lagret bilde. Som er greit nok. Men ved siden av bilde er det en liten pil, i det grå feltet, til høyre for bilde. Kan ikke se det er på andre bilder jeg har sendt. Noen som vet hva det betyr? 

Jeg vil vel kunne få beskjed om vedkommende har lagret bilde på telefonen sin? 

Anonymkode: cf8c7...deb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

tror det betyr lastet ned til telefonen om pilen peker nedover, eller videresendt hvis pilen peker til høyre 

Anonymkode: ea742...106

AnonymBruker
Skrevet

Min datter laster ofte ned bilder til tlf fra snap som jeg sender henne, da er pilen til høyre hos meg, spurte og hun har ikke videresendt de.

Anonymkode: 373fe...a28

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Min datter laster ofte ned bilder til tlf fra snap som jeg sender henne, da er pilen til høyre hos meg, spurte og hun har ikke videresendt de.

Anonymkode: 373fe...a28

Så det betyr at bilde er lastet ned til telefonen? Når den pilen til høyre er der? 

Jeg prøvde å laste ned et bilde jeg fikk fra noen andre, da stod det at jeg har lagret bilde. Har lagt ved bilde av pilen.

Screenshot_20230514_233059_Snapchat.jpg

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Så det betyr at bilde er lastet ned til telefonen? Når den pilen til høyre er der? 

Jeg prøvde å laste ned et bilde jeg fikk fra noen andre, da stod det at jeg har lagret bilde. Har lagt ved bilde av pilen.

Er ikke det for å videresende da?

Anonymkode: 90716...9d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er ikke det for å videresende da?

Anonymkode: 90716...9d6

Det som kommer opp når jeg trykker på den ja. Men jeg har bare ikke sett den er der når jeg har sendt bilder i chatten. Men det betyr ikke at personen jeg sendte det til har videresendt eller lagret. For det ser man vel.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.5.2023 den 23.32):

Den pilen betyr videresending... Personen har videresendt bildet ditt :(

Anonymkode: ea742...106

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...