Gå til innhold

Dette er ikke en inceltråd, men jeg vil ikke være nummer tre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med nummer tre mener jeg ikke nødvendigvis at man er den tredje partneren i livet, men den tredje i en syklus. Jeg er vant med at jenter har kjæreste, slår opp, finner seg en rebound og får deretter en ny kjæreste.

Jeg ender oftest opp med de som har vært med en rebound de fant ut at ikke passet som noe mer. Jeg vil ikke være han som kommer etter det. Jeg vil enten være den første eller han hun møter etter at det ble slutt med forrige kjæreste- gjerne en rebound som blir til et forhold. 

Jeg har kanskje ikke mye å klage over siden jeg potensielt sett har noen å date når jeg måtte ønske, men for meg er det utrolig turn off å være i den posisjonen jeg er i. Det kan til og med være at jeg blir kjent med en jente rett etter at det ble slutt med en type, men så vurderer hun meg først etter rebounden. Det har blitt et mønster som går igjen og igjen.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det rett at jeg har fått med meg at du ønsker å ligge utenfor forhold, eller ha flere kjærester?
Kanskje derfor? Noe du sier?

Anonymkode: eaa96...b13

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det rett at jeg har fått med meg at du ønsker å ligge utenfor forhold, eller ha flere kjærester?
Kanskje derfor? Noe du sier?

Jeg vil bare ha en kjæreste, og jeg ønsker forhold så lenge det er fungerer, men det er en del andre her inne jeg tenker hadde hatt godt av åpne forhold😅 Kan kanskje være noe jeg sier?

Endret av Majer
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke verre enn å da finne noen som f.eks har vært singel en stund? Jeg forstår ikke helt problemet. 

Anonymkode: f4099...4c1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ok bloggen. 

Anonymkode: ce181...fef

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da finner du ei som har vært singel en stund, så vet du hun ikke bare velger deg fordi hun er redd for å være alene :) 

Anonymkode: b1e3d...75c

• Liker 2
Gjest Made4u
Skrevet

Litt av noen problemstillinger noen har, selv ser jeg ikke logikken i det du skriver.

AnonymBruker
Skrevet

Ser heller absolutt ingen logikk i det du skriver... 

Anonymkode: d4b34...dd6

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Majer skrev (1 time siden):

Med nummer tre mener jeg ikke nødvendigvis at man er den tredje partneren i livet, men den tredje i en syklus. Jeg er vant med at jenter har kjæreste, slår opp, finner seg en rebound og får deretter en ny kjæreste.

Jeg ender oftest opp med de som har vært med en rebound de fant ut at ikke passet som noe mer. Jeg vil ikke være han som kommer etter det. Jeg vil enten være den første eller han hun møter etter at det ble slutt med forrige kjæreste- gjerne en rebound som blir til et forhold. 

Jeg har kanskje ikke mye å klage over siden jeg potensielt sett har noen å date når jeg måtte ønske, men for meg er det utrolig turn off å være i den posisjonen jeg er i. Det kan til og med være at jeg blir kjent med en jente rett etter at det ble slutt med en type, men så vurderer hun meg først etter rebounden. Det har blitt et mønster som går igjen og igjen.

det er jo bedre å ikke være rebounden da. Er du rebound betyr det jo at hun ikke er ferdig med han forrige. Er fu nr 3 er hun jo ferdig å rebounde.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (1 time siden):

Jeg vil bare ha en kjæreste, og jeg ønsker forhold så lenge det er fungerer, men det er en del andre her inne jeg tenker hadde hatt godt av åpne forhold😅 Kan kanskje være noe jeg sier?

Åja haha, trodde du villa ha flere kjærester. Da vet jeg ikke 
Kanskje det er noe du ikke sier å?

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, Majer said:

Jeg får ikke dette til å bli en syklus på 3 egentlig, for nr 3 er jo også nr. 1 i neste syklus, om jeg skal følge din logikk. Eller tenker du at de fleste damer har en første kjæreste, så en rebound og så han de ender opp med for alltid (we don’t), og han vil du ikke være? Forvirret…

Dette er jo veldig individuelt, rebounden kan bli han man er sammen med de neste 20 årene, eller for alltid, eller han etter det, eller den første kjæresten. Dumt å ta fra seg selv muligheter pga. en dum teori som har lite hold.

Anonymkode: fd5ec...6d4

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Er jo mulig for noen å ha flere rebounds, men.. kanskje bedre du finner noen som har vært single ei stund som andre sier.

AnonymBruker
Skrevet

Å være nummer tre er bedre enn å være nummer fire.

Anonymkode: 9ee69...3bf

Skrevet

Det er jo ikke slik at man bestemmer seg for at noen er rebound og ikke. Forstår ikke helt problemet her. Er det slik at du ikke ønsker at hun skal ha ligget med så mange?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du går ett feil kvinnfolk da.

Anonymkode: 9e24a...10e

Skrevet
wandagirl skrev (På 15.5.2023 den 9.36):

Det er jo ikke slik at man bestemmer seg for at noen er rebound og ikke. Forstår ikke helt problemet her. Er det slik at du ikke ønsker at hun skal ha ligget med så mange?

Problemet er at jeg er lei av å være han som kommer etter rebounden. Jeg har egentlig ikke tenkt på rebound som noe spesielt, men jeg synes jo det er enkelt å få kjæreste, men umulig å bli en rebound. Nå begynner jeg å kjenne på at jeg vil oppleve det som alle andre har opplevd.

AnonymBruker
Skrevet

En rebound pleier jo å være en som er passe hyggelig, men ikke noe stor kjærlighet, hvorfor vil du være det? 

Anonymkode: d7f82...173

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En rebound pleier jo å være en som er passe hyggelig, men ikke noe stor kjærlighet, hvorfor vil du være det? 

Fordi man blir valgt før den neste. Ingen vil være sist.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Majer said:

Fordi man blir valgt før den neste. Ingen vil være sist.

Ja spørs jo kanskje hva du vil ha fra det? Hvis hen syns du er bare sånn passe hyggelig, blir det jo kanskje ikke så langvarig, men du går vært først 🤷‍♀️ om det er det du vil, så får du prøve det da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja spørs jo kanskje hva du vil ha fra det? Hvis hen syns du er bare sånn passe hyggelig, blir det jo kanskje ikke så langvarig, men du går vært først 🤷‍♀️ om det er det du vil, så får du prøve det da. 

Også føler man seg mer verdt når man ikke må bevise mer enn den forrige partneren hennes. Jeg får det faktisk ikke til😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...