Gå til innhold

Noen som har/jobber i ICA Norge AS?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt tilbudt jobb i Ica og lurer på om noen har erfaring med å jobbe der? Hvordan er miljøet og kulturen i bedriften? Blir de ansatte tatt godt vare på? Hvordan er krav/forventninger til det man skal gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satt i kassa på ICA, dette er en del år siden, da, men husker at jeg ikke trivdes i det hele tatt og byttet jobb raskt. Synns ikke de tok noe vare på medarbeiderne sine, fikk lønn for det vi jobbet og det var det. Men dette var altså i kassa og for en del år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert ok det. Men hvis du skulle sitte i kassa,ville jeg nok valgt noe annet. For noe så kjedelig å sitte i kassa en hel dag har ikke jeg vært borti :klaske:

Gjør det nå. Ikke hos ICA da,men. Går vel for det samme tenker jeg. Skal se meg om etter noe annet nå :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet der for noen år siden, men har jobbet på to ulike avdelinger. På den ene avdelingen var det sinnsykt mye arbeidspress og stress, og en sjef som syns det var helt greit å jobbe 70-timers uke og slengte med leppa viss vi ikke jobbet overtid...

Men det var kun et vikariat så det var heldigvis over etter 1 års tid, nesten avdeling var mye bedre og jeg trivdes veldig godt.

Det er veldig stort der oppe, mange hundre ansatte, så miljøet går veldig på avdelingsnivå, men etter det jeg har hørt er det ganske greit på regnskap, masse damer der da og en del "dame-kakling", hehe. Ellers er det en bedrift som er veldig flink til å ta vare på medarbeidere som gjør en god jobb, så det er svært gode muligheter for utvikling. Jeg har venner som fortsatt jobber der og trives veldig godt med det.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...