Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Vera skrev (10 timer siden):

Jeg hadde elsket denne frokosten/brunsjen :jepp:

Husk bobler! Og kos dere masse 🇳🇴

Tusen takk! 🥰

Anonymkode: 974db...9c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Meadow skrev (10 timer siden):

Husk at dere er bare 6 stk nå da, du trenger ikke masse alternativer. Godt brød/rundstykker/foccacia med spekemat, røkelaks, eggerøre med pynt og tilbehør til dette kommer du veldig langt med. Du kommer til å få veldig mye restemat hvis du skal lage et fullt koldtbord til så få gjester. 

Jeg hadde ikke laget en dessert, men en kake. Ostekake eller iskake kan du lage allerede i dag. Eller Pavlovabunn. 

Mye å velge i, men ikke enorme mengder av hver ting. Og restefrokost dagen derpå er helt innafor! 😋

AnonymBruker
Skrevet
sommermor skrev (På 15.5.2023 den 8.13):

1 brødskive med pålegg, 1 glass juice og kaffe.

17 mai er for travel til å lage noe annet til frokost.

For et hjelpsomt innlegg

Anonymkode: ab1bb...bc3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For et hjelpsomt innlegg

Anonymkode: ab1bb...bc3

Når en blir hentet 9.15 har en ikke tid til å dille med en stor frokost.

Anonymkode: 119fb...8cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når en blir hentet 9.15 har en ikke tid til å dille med en stor frokost.

Anonymkode: 119fb...8cd

Nei, men så hvorfor svarer du i tråden da.. 

Jeg skal ha laks og eggerøre, spekeskinke og oster, en caprese-salat og en chevre-salat (ja, jeg elsker ost), bacon og avocado. Pluss brød og kjeks og druer og aioli og valnøtthonning og syltetøy og litt sånt til. Bær til dessert. Champis, appelsinjuice, kaffe og vann med sitron til drikke. Pisket smør var en glimrende ide!

Jeg har vurdert pannacotta, ostekake og vafler også, eller lefser og sånt, men jeg tror jeg har haugen på nok.

Har kjøpt helt massive mengder mat, men ost og skinke og bær og egg er noe jeg bruker hele tiden, så jeg har i verste fall bare handlet mat til meg selv for en uke i tillegg til frokosten 😅

For meg er det ingen "må" ha på 17. mai-frokost, hadde egentlig selv blitt gledelig overrasket om jeg stilte og så var det noe helt annet enn den evinnelige laksen og eggerøren. 

Anonymkode: 77bda...3d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Frokosten ble stor suksess, resten av dagen også forsåvidt. Vi har litt mat til overs, men ikke mer enn at det er spist opp i løpet av de nærmeste dagene uansett. 😄 Tusen takk for alle tips! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Frokosten ble stor suksess, resten av dagen også forsåvidt. Vi har litt mat til overs, men ikke mer enn at det er spist opp i løpet av de nærmeste dagene uansett. 😄 Tusen takk for alle tips! 

Husk å invitere oss til neste 17. mai :flagg:

Skjønner godt at frokosten din ble en suksess!

Anonymkode: 824d7...08a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...