Gå til innhold

Langvarig smerte. Konsekvenser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har fysiske plager som resulterer i sykemeldinger og oppfølging av helsevesenet over lengre tid, kan det påvirke helsa negativt? Og i såfall på hvilken måte? De siste 12 månedene har inneholdt veldig mye smerter og tunge stunder og jeg ser enda ikke lyset i den andre enden av tunnelen. Jeg føler meg veldig ensom i det hele selv om jeg får oppfølging for sykdommene. Jeg er så sliten av å ha det vondt. Jeg vil så gjerne være frisk igjen. 

Anonymkode: 53e00...33c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du har fysiske plager som resulterer i sykemeldinger og oppfølging av helsevesenet over lengre tid, kan det påvirke helsa negativt? Og i såfall på hvilken måte? De siste 12 månedene har inneholdt veldig mye smerter og tunge stunder og jeg ser enda ikke lyset i den andre enden av tunnelen. Jeg føler meg veldig ensom i det hele selv om jeg får oppfølging for sykdommene. Jeg er så sliten av å ha det vondt. Jeg vil så gjerne være frisk igjen. 

Anonymkode: 53e00...33c

Får du riktig hjelp?

Føler du det hjelper?

Om det er noe som kan gå over så er det veldig bra. Ikke noe godt å gå med smerter og dritt i 40år..

Det unner jeg ingen!

Veldig forskjellig hvor lang tid ting tar, kommer jo ann på hva som er gale og hvor mye hjelp du trenger.

Snakk med legen eller behandleren din, kanskje de kan hjelpe deg bedre :)

Anonymkode: e8a3b...518

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...