Gå til innhold

Mannen jeg har datet i 8 uker har plutselig slettet meg på snap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde en uenighet i går, noe som resulterte i at jeg valgte å avlyse middagen ute som vi hadde planlagt. Sa ifra om dette på en grei måte mens vi var sammen lørdag morgen, virket som om han hadde forståelse for at vi begge trengte en dag for oss selv, men nå har han altså slettet meg på snap sånn helt ut av det blå. Vi er begge i 30-årene med barn. Synes det virker veldig umodent. Skal jeg la vær å ta kontakt og vente til han eventuelt tar kontakt med meg? 

Anonymkode: 45f56...641

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La, han gå. Du fortjener bedre enn en barnslig fjott. 

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Snap?

Anonymkode: be64f...2d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Snap?

Anonymkode: be64f...2d2

Vet du ikke hva det er?

AnonymBruker
Skrevet
Athena Freyja skrev (14 minutter siden):

La, han gå. Du fortjener bedre enn en barnslig fjott. 

Takk❤️

• Liker 4
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Avlyse middag over en uenighet??? Snakke på snap som to tenåringer??? Også har dere begge barn???

Hjelpes!

Anonymkode: ca40b...218

• Liker 38
AnonymBruker
Skrevet

Han er jo helt umoden.

Anonymkode: f55ce...879

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at han sikkert syns du er en skikkelig dramaqueen, og ikke ser noen fremtid med deg. Spesielt å avlyse en middag og trenge tid for seg selv etter å ha kjent noen i åtte uker. 

Anonymkode: 2abfb...1a2

• Liker 32
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Avlyse middag over en uenighet??? Snakke på snap som to tenåringer??? Også har dere begge barn???

Hjelpes!

Jesus, snap er jo en heilt normal kommunikasjon måte i dag.

Anonymkode: d4bf2...0a8

• Liker 24
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hjelpes!

Er det så uvanlig. Synes det var såpass oppskakende at jeg ikke følte for å spise middag med han samme kveld. Han virket ikke helt i humør han heller. Snakke på snap er da helt vanlig. Alle jeg kjenner bruker snap både til bilder, videoer og meldinger. Tror ikke det er spesielt uvanlig selv om man har barn

• Liker 18
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det så uvanlig. Synes det var såpass oppskakende at jeg ikke følte for å spise middag med han samme kveld. Han virket ikke helt i humør han heller. Snakke på snap er da helt vanlig. Alle jeg kjenner bruker snap både til bilder, videoer og meldinger. Tror ikke det er spesielt uvanlig selv om man har barn

Enig. Jeg er på din alder og snakker daglig på snap med både venner og familie. Merkelig ting å henge seg opp i 

Anonymkode: 8b9b6...431

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hva var uenigheten? Hvorfor ble du oppskaket? 

Anonymkode: 7d11e...b55

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tenker at han sikkert syns du er en skikkelig dramaqueen, og ikke ser noen fremtid med deg. Spesielt å avlyse en middag og trenge tid for seg selv etter å ha kjent noen i åtte uker. 

Spesielt å konkludere med det når du ikke vet hva samtalen dreide seg om. Fant ut at han datet meg og en annen første fem ukene, til tross for at han sa vi var eksklusive fra andre uken. Synes ikke det var sa rart at jeg trengte ett døgn for meg selv etter det. Liker han kjempegodt, men ble så klart skuffet. 

• Liker 14
  • Hjerte 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva var uenigheten? Hvorfor ble du oppskaket? 

Se svar under

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spesielt å konkludere med det når du ikke vet hva samtalen dreide seg om. Fant ut at han datet meg og en annen første fem ukene, til tross for at han sa vi var eksklusive fra andre uken. Synes ikke det var sa rart at jeg trengte ett døgn for meg selv etter det. Liker han kjempegodt, men ble så klart skuffet. 

Høres ut som du like gjerne kan gå videre med én gang. Jeg hadde aldri stolt på ham igjen. 

• Liker 30
  • Nyttig 5
Skrevet

Snap er det mange som kommuniserer igjennom, så det er ikke umodent. Men å slette og blokkere er det. Har man respekt for personen, og finner ut at man ikke ønsker å gå videre, fortell det, eller fortell man trenger tid. Ikke blokkere. Var det noe som skjedde før blokkeringen? Annet enn at du avlyste middagen. Hvis du masa og sendte masse meldinger, kan det være en grunn, men da ville jeg allikevel fortalt jeg trenger tid, ikke send meg meldinger nå. Eller rett og slett skrudd av varsler på deg, ikke blokkert. 

Å avlyse en middag er ikke det verste. Som du ts sier, viker det som dere begge var enige i det også. Men har du mulighet til å ta kontakt med han på andre plasser enn snap? Hvis det virkelig plager deg, ville jeg gjort det, for å få en oppklaring. Hvis ikke, vent et par dager eller ei uke, for så å ta kontakt med han en annen plass og få avklaring i hva som er greia. 

oooooh, løgn. Det er med en gang et red flag for meg. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om det stemmer at han kjørte dobbelt så hadde jeg gitt f i hele fyren.

Anonymkode: 554f2...040

• Liker 29
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det er ikke spesielt å konkludere med det når du ikke opplyser om hva saken gjelder i hovedinnlegget ditt. Da blir det bare synsing og svada-svar.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommuniserer dere på snap?? Er dere 20??

Anonymkode: 2434c...61d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde du inkludert dette i hovedinnlegget så hadde du fått et enstemmig GOOOOOOOOOD RIDDANCE...... 

Anonymkode: 7c698...ec6

• Liker 4
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...