AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #1 Skrevet 14. mai 2023 Vi hadde en uenighet i går, noe som resulterte i at jeg valgte å avlyse middagen ute som vi hadde planlagt. Sa ifra om dette på en grei måte mens vi var sammen lørdag morgen, virket som om han hadde forståelse for at vi begge trengte en dag for oss selv, men nå har han altså slettet meg på snap sånn helt ut av det blå. Vi er begge i 30-årene med barn. Synes det virker veldig umodent. Skal jeg la vær å ta kontakt og vente til han eventuelt tar kontakt med meg? Anonymkode: 45f56...641
Phoenix Heart Skrevet 14. mai 2023 #2 Skrevet 14. mai 2023 La, han gå. Du fortjener bedre enn en barnslig fjott. 31
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #4 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Snap? Anonymkode: be64f...2d2 Vet du ikke hva det er? Anonymkode: 45f56...641
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #5 Skrevet 14. mai 2023 Athena Freyja skrev (14 minutter siden): La, han gå. Du fortjener bedre enn en barnslig fjott. Takk❤️ Anonymkode: 45f56...641 4 5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #6 Skrevet 14. mai 2023 Avlyse middag over en uenighet??? Snakke på snap som to tenåringer??? Også har dere begge barn??? Hjelpes! Anonymkode: ca40b...218 38
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #7 Skrevet 14. mai 2023 Han er jo helt umoden. Anonymkode: f55ce...879 6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #8 Skrevet 14. mai 2023 Jeg tenker at han sikkert syns du er en skikkelig dramaqueen, og ikke ser noen fremtid med deg. Spesielt å avlyse en middag og trenge tid for seg selv etter å ha kjent noen i åtte uker. Anonymkode: 2abfb...1a2 32 5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #9 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Avlyse middag over en uenighet??? Snakke på snap som to tenåringer??? Også har dere begge barn??? Hjelpes! Anonymkode: ca40b...218 Jesus, snap er jo en heilt normal kommunikasjon måte i dag. Anonymkode: d4bf2...0a8 24 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #10 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Avlyse middag over en uenighet??? Snakke på snap som to tenåringer??? Også har dere begge barn??? Hjelpes! Anonymkode: ca40b...218 Er det så uvanlig. Synes det var såpass oppskakende at jeg ikke følte for å spise middag med han samme kveld. Han virket ikke helt i humør han heller. Snakke på snap er da helt vanlig. Alle jeg kjenner bruker snap både til bilder, videoer og meldinger. Tror ikke det er spesielt uvanlig selv om man har barn Anonymkode: 45f56...641 18 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #11 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det så uvanlig. Synes det var såpass oppskakende at jeg ikke følte for å spise middag med han samme kveld. Han virket ikke helt i humør han heller. Snakke på snap er da helt vanlig. Alle jeg kjenner bruker snap både til bilder, videoer og meldinger. Tror ikke det er spesielt uvanlig selv om man har barn Anonymkode: 45f56...641 Enig. Jeg er på din alder og snakker daglig på snap med både venner og familie. Merkelig ting å henge seg opp i Anonymkode: 8b9b6...431 14
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #12 Skrevet 14. mai 2023 Hva var uenigheten? Hvorfor ble du oppskaket? Anonymkode: 7d11e...b55 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #13 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tenker at han sikkert syns du er en skikkelig dramaqueen, og ikke ser noen fremtid med deg. Spesielt å avlyse en middag og trenge tid for seg selv etter å ha kjent noen i åtte uker. Anonymkode: 2abfb...1a2 Spesielt å konkludere med det når du ikke vet hva samtalen dreide seg om. Fant ut at han datet meg og en annen første fem ukene, til tross for at han sa vi var eksklusive fra andre uken. Synes ikke det var sa rart at jeg trengte ett døgn for meg selv etter det. Liker han kjempegodt, men ble så klart skuffet. Anonymkode: 45f56...641 14 10 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #14 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva var uenigheten? Hvorfor ble du oppskaket? Anonymkode: 7d11e...b55 Se svar under Anonymkode: 45f56...641
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #15 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spesielt å konkludere med det når du ikke vet hva samtalen dreide seg om. Fant ut at han datet meg og en annen første fem ukene, til tross for at han sa vi var eksklusive fra andre uken. Synes ikke det var sa rart at jeg trengte ett døgn for meg selv etter det. Liker han kjempegodt, men ble så klart skuffet. Anonymkode: 45f56...641 Høres ut som du like gjerne kan gå videre med én gang. Jeg hadde aldri stolt på ham igjen. Anonymkode: 7d11e...b55 30 5
Eignarf Skrevet 14. mai 2023 #16 Skrevet 14. mai 2023 Snap er det mange som kommuniserer igjennom, så det er ikke umodent. Men å slette og blokkere er det. Har man respekt for personen, og finner ut at man ikke ønsker å gå videre, fortell det, eller fortell man trenger tid. Ikke blokkere. Var det noe som skjedde før blokkeringen? Annet enn at du avlyste middagen. Hvis du masa og sendte masse meldinger, kan det være en grunn, men da ville jeg allikevel fortalt jeg trenger tid, ikke send meg meldinger nå. Eller rett og slett skrudd av varsler på deg, ikke blokkert. Å avlyse en middag er ikke det verste. Som du ts sier, viker det som dere begge var enige i det også. Men har du mulighet til å ta kontakt med han på andre plasser enn snap? Hvis det virkelig plager deg, ville jeg gjort det, for å få en oppklaring. Hvis ikke, vent et par dager eller ei uke, for så å ta kontakt med han en annen plass og få avklaring i hva som er greia. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spesielt å konkludere med det når du ikke vet hva samtalen dreide seg om. Fant ut at han datet meg og en annen første fem ukene, til tross for at han sa vi var eksklusive fra andre uken. Synes ikke det var sa rart at jeg trengte ett døgn for meg selv etter det. Liker han kjempegodt, men ble så klart skuffet. Anonymkode: 45f56...641 oooooh, løgn. Det er med en gang et red flag for meg. 10
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #17 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spesielt å konkludere med det når du ikke vet hva samtalen dreide seg om. Fant ut at han datet meg og en annen første fem ukene, til tross for at han sa vi var eksklusive fra andre uken. Synes ikke det var sa rart at jeg trengte ett døgn for meg selv etter det. Liker han kjempegodt, men ble så klart skuffet. Anonymkode: 45f56...641 Om det stemmer at han kjørte dobbelt så hadde jeg gitt f i hele fyren. Anonymkode: 554f2...040 29 6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #18 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spesielt å konkludere med det når du ikke vet hva samtalen dreide seg om. Fant ut at han datet meg og en annen første fem ukene, til tross for at han sa vi var eksklusive fra andre uken. Synes ikke det var sa rart at jeg trengte ett døgn for meg selv etter det. Liker han kjempegodt, men ble så klart skuffet. Anonymkode: 45f56...641 Nei, det er ikke spesielt å konkludere med det når du ikke opplyser om hva saken gjelder i hovedinnlegget ditt. Da blir det bare synsing og svada-svar. Anonymkode: 2abfb...1a2 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #19 Skrevet 14. mai 2023 Kommuniserer dere på snap?? Er dere 20?? Anonymkode: 2434c...61d 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #20 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Spesielt å konkludere med det når du ikke vet hva samtalen dreide seg om. Fant ut at han datet meg og en annen første fem ukene, til tross for at han sa vi var eksklusive fra andre uken. Synes ikke det var sa rart at jeg trengte ett døgn for meg selv etter det. Liker han kjempegodt, men ble så klart skuffet. Anonymkode: 45f56...641 Hadde du inkludert dette i hovedinnlegget så hadde du fått et enstemmig GOOOOOOOOOD RIDDANCE...... Anonymkode: 7c698...ec6 4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå