Gå til innhold

Mann med store hofter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Topper seg hvis han er kalvbeint i tillegg.. hehe 

Anonymkode: 8d026...1bc

Hehe ja, så sant! Eksen min var kalvbeint og med lys stemme. I tillegg kunne han ikke si "r" så det ble "j". 

Anonymkode: 6e84e...1a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lavt skal dere synke damer? Er det ok at menn starter en tråd for å latterliggjøre kvinner også? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
FrøkenFri skrev (21 timer siden):

Hvor lavt skal dere synke damer? Er det ok at menn starter en tråd for å latterliggjøre kvinner også? 

Latterliggjør ikke menn med hofter, men må være ok med en tråd om preferanser. Synes det finnes om kvinner her inne støtt og stadig. 

Anonymkode: 8196d...bc8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har han damerumpe også?

Anonymkode: 6ad47...962

• Liker 1
Skrevet
On 5/14/2023 at 9:18 PM, AnonymBruker said:

Hei, har hengt meg opp i at mannen jeg dater ser ut til å ha litt for mye kvinnelige former. Han er egentlig ganske maskulin men det faktum at han har brede hofter gjør at skuldrene ser smale ut og at han ser litt kvinnelig ut i fasongen. Prøver å overbevise meg selv om at det ikke betyr noe, men merker det plager meg. Noen som har kommet over litt merkelige hangups på menn de dater? 

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Latterliggjør ikke menn med hofter, men må være ok med en tråd om preferanser. Synes det finnes om kvinner her inne støtt og stadig. 

Noe av det som gjør det interessant å være innom Kvinneguiden nå og da er nettopp at anonymiteten bidrar til at man kan oppleve en usminket og ærlig debatt om en del spørsmål det ikke vil være like lett å få ærlige svar på i sosialt samvær med venner og bekjente. Slik sett er det bare flott at vi får tråder som dette.

Selv har jeg kanskje ikke så veldig store hofter, men litt feminine former har jeg nok likevel, jeg er kanskje nærmere Donatellos David enn Michelangelos:

Bronze_David_by_Donatello-Bargello.jpg

Jeg har ikke noe problem med at noen kvinner foretrekker en annen kroppsform, har alltid vært ganske godt fornøyd med min egen kropp slik den er, og som mann med cuckold-fetisj kan jeg faktisk også finne spenning i å se min egen kvinne bli gal av kåthet av en helt annen type mann, så i samspillet mellom kjønnene finnes det mange dimensjoner. 

Skrevet

Men dere kvinner her inne sier jo at utseende ikke er viktig og menn her som kommer med krav til kvinners utseende er overfladiske? Det er lissom slemt av menn her å si at de foretrekker små og slanke kvinner!? Hva er greia? Jeg sliter med å forstå denne dobbeltmoralen?😆

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
danbanan skrev (5 minutter siden):

Men dere kvinner her inne sier jo at utseende ikke er viktig og menn her som kommer med krav til kvinners utseende er overfladiske? Det er lissom slemt av menn her å si at de foretrekker små og slanke kvinner!? Hva er greia? Jeg sliter med å forstå denne dobbeltmoralen?😆

Vi er ulike folk som sier ulike ting. 

• Liker 4
Skrevet
Rosakatt skrev (2 minutter siden):

Vi er ulike folk som sier ulike ting. 

Vel, men ser faste mønstre her inne. Snakker om individ nivå nå...

• Nyttig 1
Skrevet
danbanan skrev (Akkurat nå):

Vel, men ser faste mønstre her inne. Snakker om individ nivå nå...

Forstår. Men menn sier ting de å, har flere ganger fått en selvtilittsknekk av kroppslige beskrivelser her inne 😅 Noen er så nøyaktige i beskrivelser om hva de missliker at jeg begynner å lure på om det er noen som har møtt meg 

Håper ikke noen menn blir lei seg av denne tråden å kan ærlig si at jeg aldri har sett en mann å tenkt han har for store hofter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 13.26):

Jeg synes alle feminine trekk ved menn er turn-off. Lys stemme, stor rompe, brede hofter er noe jeg ikke takler. I tillegg orker jeg ikke små og tynne menn. 

Anonymkode: 6e84e...1a0

Det motsatte gjelder egentlig for kvinner + tykke legger og ankler, korte bein, store føtter, midje-hofte-ratio på >0,7, kort hals, etc.

Anonymkode: fabcc...495

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke feminine menn og det er svært få normalvektige menn som har brede hofter, tror jeg. Men det er totalt turnoff. Blant overvektige menn ser jeg noen med veldig bredt hofte- og rumpeparti, men jeg vurderer ikke engang overvektige menn. Merkelig nok syns jeg det er vilt vakkert med langt hår på menn, enda mange ser på langt hår som feminint. Så det er det nok ikke svart-hvitt. 

Anonymkode: 093a9...c30

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.5.2023 den 22.07):

Er det benbygningen som er slik?

Selv hater jeg spinkle menn, og liker ikke de som er smale over hofta (med dertil tynne ben)

Er det derimot FETT han lagrer, slik at han har lovehandles, kvinnefasong...da er det bare å dumpe.

Anonymkode: c0d30...f2a

Du mener altså at sunne menn er turn off? Ser de bedre ut om de blir usunne eller tar steroider?

Angående brede hofter på menn kan det vel være en fordel i enkelte situasjoner. Han burde utnytte fordelene.

AnonymBruker
Skrevet

Flott, menn som ikke klarer å aktivisere seg selv… lite maskulint 😬 skriver heller innlegg på kvinneguiden for å plage tøttene.. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Flott, menn som ikke klarer å aktivisere seg selv… lite maskulint 😬 skriver heller innlegg på kvinneguiden for å plage tøttene.. 

:klo:

Anonymkode: ead3b...13e

• Nyttig 1
Skrevet

bryr meg ikke hvis skuldrene er bredere. men hvis skuldrene er smalere så nei takk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

:klo:

Anonymkode: ead3b...13e

Sorry, digger menn som sitter her og som sprer kvalme. 

sånn! Så blir du litt fornøyd du også. ❤️

AnonymBruker
Skrevet
FrøkenFri skrev (På 15.5.2023 den 21.58):

Er mann og syns det ser forferdelig ut.

Anonymkode: 074e8...0ac

AnonymBruker
Skrevet

Never trust a man with woman's hips.

Ekstrapoeng til den som tar referansen uten å jukse.

Anonymkode: 6338d...1fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det skikkelig turn-of. Møtte en fyr via Tinder en gang. På bildene så han ok ut. Men irl… Han hadde hofter, stor rompe og lår. Til og med man-boobs… Ellers normal på resten av kroppen. 

Anonymkode: 7bd62...134

AnonymBruker
Skrevet
On 5/14/2023 at 9:18 PM, AnonymBruker said:

Hei, har hengt meg opp i at mannen jeg dater ser ut til å ha litt for mye kvinnelige former. Han er egentlig ganske maskulin men det faktum at han har brede hofter gjør at skuldrene ser smale ut og at han ser litt kvinnelig ut i fasongen. Prøver å overbevise meg selv om at det ikke betyr noe, men merker det plager meg. Noen som har kommet over litt merkelige hangups på menn de dater? 

Rødt flagg! Dump han!

Anonymkode: 27e19...d4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...