AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #1 Del Skrevet 14. mai 2023 Hei, har hengt meg opp i at mannen jeg dater ser ut til å ha litt for mye kvinnelige former. Han er egentlig ganske maskulin men det faktum at han har brede hofter gjør at skuldrene ser smale ut og at han ser litt kvinnelig ut i fasongen. Prøver å overbevise meg selv om at det ikke betyr noe, men merker det plager meg. Noen som har kommet over litt merkelige hangups på menn de dater? Anonymkode: 8196d...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #2 Del Skrevet 14. mai 2023 Nei, det er sykt turn off. Iallefall for meg. Anonymkode: 8e4f3...50c 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #3 Del Skrevet 14. mai 2023 Mener det var ca 10% av menn har "kvinnehofter". Anonymkode: 27d91...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #4 Del Skrevet 14. mai 2023 Er det benbygningen som er slik? Selv hater jeg spinkle menn, og liker ikke de som er smale over hofta (med dertil tynne ben) Er det derimot FETT han lagrer, slik at han har lovehandles, kvinnefasong...da er det bare å dumpe. Anonymkode: c0d30...f2a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #5 Del Skrevet 14. mai 2023 Menn med brede hofter er totalt turnoff😬 Anonymkode: bc629...09d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #6 Del Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det benbygningen som er slik? Selv hater jeg spinkle menn, og liker ikke de som er smale over hofta (med dertil tynne ben) Er det derimot FETT han lagrer, slik at han har lovehandles, kvinnefasong...da er det bare å dumpe. Anonymkode: c0d30...f2a Jeg tror det er benbygningen. Han er ikke tjukk. Er faktisk ganske trent Anonymkode: 8196d...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #7 Del Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Menn med brede hofter er totalt turnoff😬 Anonymkode: bc629...09d Ja, dessverre. Men det virker sykt å ha det som dumpegrunn. Ikke at jeg sier det til mannen, men det er jo faktisk noe så overflatisk som store hofter som er problemet Anonymkode: 8196d...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 14. mai 2023 #8 Del Skrevet 14. mai 2023 Kan jo være at han er en XXY. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #9 Del Skrevet 14. mai 2023 Andro skrev (47 minutter siden): Kan jo være at han er en XXY. ? Anonymkode: 8196d...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 14. mai 2023 #10 Del Skrevet 14. mai 2023 Kjønnskromosom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 14. mai 2023 #11 Del Skrevet 14. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hei, har hengt meg opp i at mannen jeg dater ser ut til å ha litt for mye kvinnelige former. Han er egentlig ganske maskulin men det faktum at han har brede hofter gjør at skuldrene ser smale ut og at han ser litt kvinnelig ut i fasongen. Prøver å overbevise meg selv om at det ikke betyr noe, men merker det plager meg. Noen som har kommet over litt merkelige hangups på menn de dater? Anonymkode: 8196d...bc8 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, dessverre. Men det virker sykt å ha det som dumpegrunn. Ikke at jeg sier det til mannen, men det er jo faktisk noe så overflatisk som store hofter som er problemet Anonymkode: 8196d...bc8 Vi har vel alle våre preferanser, tror du bare skal godta at hans kropp ikke er helt din greie. Har selv litt androgyne trekk, så bare av nysgjerrighet, er dette også for feminine hofter for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #12 Del Skrevet 15. mai 2023 Ser helt forferdelig ut. Anonymkode: 074e8...0ac 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #13 Del Skrevet 15. mai 2023 Man må jo være tiltrukket av kroppen til partneren sin. Virker som han ikke er helt din type, ok det er ok. Anonymkode: a679b...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #14 Del Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man må jo være tiltrukket av kroppen til partneren sin Nemlig ! Jeg må kjenne seksuell tenning, eller så nytter det ikke. E r smale hofter og brede skuldre på plass kan jeg godta veldig mye, men det er et MUST. Anonymkode: 9acd4...824 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #15 Del Skrevet 15. mai 2023 Min er bredskuldret, men har hofter. Elsker dem, han har ikke en radmager og spinkel kropp, men litt fasong samtidig som han er slank. Han er veldig fornøyd med hoftene selv, og jeg digger at han er tilfreds med kroppen sin. Han har ikke en "Gutt 14 kropp" som han selv sier 😂 Vi har alle våre preferanser, da. Da jeg var singel klarte jeg feks ikke tenne på de med noen kilo ekstra, men vet at om min kjære hadde lagt på seg nå hadde jeg elsket han like mye. Anonymkode: a2c18...7e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #16 Del Skrevet 15. mai 2023 11 hours ago, Cuckold said: Vi har vel alle våre preferanser, tror du bare skal godta at hans kropp ikke er helt din greie. Har selv litt androgyne trekk, så bare av nysgjerrighet, er dette også for feminine hofter for deg? Reagerte ikke på hoftene dine. Ts mente kanskje brede hofter litt lenger opp? Altså bred hoftekam Anonymkode: de6b1...31a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #17 Del Skrevet 15. mai 2023 Cuckold skrev (12 timer siden): Vi har vel alle våre preferanser, tror du bare skal godta at hans kropp ikke er helt din greie. Har selv litt androgyne trekk, så bare av nysgjerrighet, er dette også for feminine hofter for deg? Flaut at du legger ut en link til et enda flauere bilde som er over 10 år gammelt Anonymkode: b0995...5ee 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #18 Del Skrevet 15. mai 2023 Jeg synes alle feminine trekk ved menn er turn-off. Lys stemme, stor rompe, brede hofter er noe jeg ikke takler. I tillegg orker jeg ikke små og tynne menn. Anonymkode: 6e84e...1a0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #19 Del Skrevet 15. mai 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes alle feminine trekk ved menn er turn-off. Lys stemme, stor rompe, brede hofter er noe jeg ikke takler. I tillegg orker jeg ikke små og tynne menn. Anonymkode: 6e84e...1a0 Blir ikke mye mer sexy enn dette😍 Anonymkode: f9c87...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #20 Del Skrevet 15. mai 2023 Topper seg hvis han er kalvbeint i tillegg.. hehe Anonymkode: 8d026...1bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå