Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel var barnet ditt da det kunne gjenkjenne ting?

Vi har et barn på 10 måneder som kan gjenkjenne enkelte ting. F.eks. dersom vi leser en bok om Fantus og spør "Hvor er Fantus?", så peker barnet på Fantus (peker ikke med pekefingeren akkurat, men slår med knyttneven på Fantus). Dette gjentar seg på flere sider selv om Fantus flytter på seg fra side til side.

Som de førstegangsforeldrene vi er så er vi selvsagt veeeldig stolte 😄 Men er dette en vanlig ting å kunne i den alderen?

Anonymkode: ce3ff...590

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting spektakulært for en på snart ett år😊

Anonymkode: 8427b...164

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt normal utvikling 

Anonymkode: 5f2bb...fdc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er lov til å være stolt av normal utvikling :) 

Anonymkode: 4d3fb...7e6

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig. Min på snart 9 mnd er lik. Har ikke tenkt over at det skulle vært særlig imponerende, men er selvsagt stolt over alt hun gjør 😅 

Anonymkode: a9782...642

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo kjempegøy med utvikling. Selv om millioner av barn har gjort det før, har din baby har aldri gjort dette før. Det er lov å være stolt og glad, og kose seg med det. Jeg syns det var stas når de gjorde noe nytt. 

Anonymkode: 7a3af...dfe

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Lov å være stolt av barnet sitt, men dette er helt normalt :-)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! 😄 Vi er ikke mindre stolte, hehe.

Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hva barna gjør når, er det helt urolig hvor stolt en blir!

Eldste vår gikk ikke før 13 mnd, yngste gikk ved 9mnd, men gud bedre! Like herlig stolt av dem begge to til hver sin tid!! 

Man blir så vanvittig stilt at hjertet eksploderer av de minste, fineste tingene disse fine barna gjør!

Anonymkode: aa274...402

• Hjerte 1
Skrevet

Utvikling er fantastisk! ❤️ Vår lille på 8,5 mnd gjør også det, kanskje ikke med sånne figurer enda, men han ser f.eks mot hunden med en gang om jeg sier hundens navn!

Det er så lov å være stolt! Gutten vår satte seg opp på rompa for første gang på fredag, jeg har sikkert tatt 100 bilder av at han sitter gjennom helgen! Jeg er altså så over meg stolt! 🥰

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvor gammel var barnet ditt da det kunne gjenkjenne ting?

Vi har et barn på 10 måneder som kan gjenkjenne enkelte ting. F.eks. dersom vi leser en bok om Fantus og spør "Hvor er Fantus?", så peker barnet på Fantus (peker ikke med pekefingeren akkurat, men slår med knyttneven på Fantus). Dette gjentar seg på flere sider selv om Fantus flytter på seg fra side til side.

Som de førstegangsforeldrene vi er så er vi selvsagt veeeldig stolte 😄 Men er dette en vanlig ting å kunne i den alderen?

Det er normalt. Flere barn begynner også

å snakke i den alderen. Men å se utviklingen er veldig gøy ja!

Anonymkode: c8a28...e75

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært stolt selv 😊 Det er sikkert vanlig og forventet utvikling men også ganske bra/tidlig basert på eget barn og de babyer jeg kjenner nå :)

Anonymkode: 593f6...991

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...