Batteri Skrevet 16. mai 2023 #101 Del Skrevet 16. mai 2023 Herregud, så fisefine og barnslige noen folk er 🙄 « Skal være ditten og datten, eller blir det ikke 17 mai». Neivel, så ta med deg din egen jævla dessert da! Og nei, alle liker ikke pavlova. Jeg synes det er en skikkelig kvalmende kake (marengs smaker høgg). Hadde du servert meg desserten i HI på 17.mai hadde vi blitt bestevenner, TS, jeg ELSKER krem og bær! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #102 Del Skrevet 16. mai 2023 Batteri skrev (18 minutter siden): Herregud, så fisefine og barnslige noen folk er 🙄 « Skal være ditten og datten, eller blir det ikke 17 mai». Neivel, så ta med deg din egen jævla dessert da! Og nei, alle liker ikke pavlova. Jeg synes det er en skikkelig kvalmende kake (marengs smaker høgg). Hadde du servert meg desserten i HI på 17.mai hadde vi blitt bestevenner, TS, jeg ELSKER krem og bær! ❤️ Ironisk at du mener andre er fisefine, men ikke ville hatt pavlova selv 😅🤣 Anonymkode: 008a8...e60 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #103 Del Skrevet 16. mai 2023 Jeg hadde blitt glad for bær, men ville hatt, krem, vaniljesaus og fløte til så kan folk velge selv Anonymkode: af2bc...05f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 16. mai 2023 #104 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ironisk at du mener andre er fisefine, men ikke ville hatt pavlova selv 😅🤣 Anonymkode: 008a8...e60 Kan du forklare meg hva som er fisefint med ikke å ville ha pavlova? Hvilke kaker inngår evt i dette resonnementet? 😅🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #105 Del Skrevet 16. mai 2023 Folk som tar 17. Mai skikkelig høytidelig er bare flaut. Jeg synes det så kjempegodt ut, og hadde gledelig spist det. Bare ignorér de fisefine folka som mener det er simpelt. Anonymkode: e1e78...921 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #106 Del Skrevet 16. mai 2023 Batteri skrev (10 minutter siden): Kan du forklare meg hva som er fisefint med ikke å ville ha pavlova? Hvilke kaker inngår evt i dette resonnementet? 😅🤣 Like fisefint som å ikke ville spise bær med krem. 🤷🏻♀️ Anonymkode: 008a8...e60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. mai 2023 #107 Del Skrevet 16. mai 2023 Synes det hadde vært helt fint i seg selv, men dersom det er det eneste som skal serveres etter middag, synes jeg det hadde vært litt stusselig. Skal du ikke ha en eneste kake? Jeg har ingen spesielle kaker jeg MÅ ha 17. mai, men vil gjerne ha kake generelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. mai 2023 #108 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 14.5.2023 den 20.06): https://meny.no/oppskrifter/Dessert/Frukt-og-bar/Enkel-dessert-i-rodt-hvitt-og-blatt/ Om du ble servert dette som dessert, hadde du vært fornøyd eller hadde du savnet kaker, pavlova ol.? Anonymkode: 3423b...f0e så godt ut det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #109 Del Skrevet 16. mai 2023 Er da bare positivt med en enkel dessert etter all den tunge maten. Anonymkode: 77519...e8d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #110 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er da bare positivt med en enkel dessert etter all den tunge maten. Anonymkode: 77519...e8d Tung mat..? Anonymkode: 008a8...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. mai 2023 #111 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er da bare positivt med en enkel dessert etter all den tunge maten. Anonymkode: 77519...e8d Spiser man så tung mat på 17. mai, da? Jeg er vant til pølser eller koldtbord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #112 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tung mat..? Anonymkode: 008a8...e60 Vi spiser tung mat ja. Masse grillmat med tilbehør. Anonymkode: 77519...e8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #113 Del Skrevet 16. mai 2023 Anonymus Notarius skrev (2 minutter siden): Spiser man så tung mat på 17. mai, da? Jeg er vant til pølser eller koldtbord... Alle spiser ikke som deg da, vettu Anonymkode: 77519...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 16. mai 2023 #114 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi spiser tung mat ja. Masse grillmat med tilbehør. Anonymkode: 77519...e8d Grillmat kan være lett mat, det. Kylling med salat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #115 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er da bare positivt med en enkel dessert etter all den tunge maten. Anonymkode: 77519...e8d haha, du får det til å høres ut som folk spiser ribbe og pinnekjøtt. Vi skal ha et enkelt koldtbord, med mye salat - trodde det var ganske vanlig på 17. mai? Anonymkode: d2bd7...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #116 Del Skrevet 16. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (2 minutter siden): Grillmat kan være lett mat, det. Kylling med salat. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): haha, du får det til å høres ut som folk spiser ribbe og pinnekjøtt. Vi skal ha et enkelt koldtbord, med mye salat - trodde det var ganske vanlig på 17. mai? Anonymkode: d2bd7...ca0 Folkens, jeg skjønner at dere er av den sorten som ikke forstår at folk har ulike tradisjoner - men, i min krets spiser vi det jeg kaller tung mat. Kylling og salat står ikke på menyen for å si det sånn, og ribbe er faktisk en av de tingene vi spiser. Så for meg er en enkel bærdessert helt perfekt. Anonymkode: 77519...e8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 16. mai 2023 #117 Del Skrevet 16. mai 2023 Jeg hadde foretrukket vaniljekrem foran bare krem, ellers ingenting galt med den desserten. Du kan evt ha pikekyss ved siden av 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 16. mai 2023 #118 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Folkens, jeg skjønner at dere er av den sorten som ikke forstår at folk har ulike tradisjoner - men, i min krets spiser vi det jeg kaller tung mat. Kylling og salat står ikke på menyen for å si det sånn, og ribbe er faktisk en av de tingene vi spiser. Så for meg er en enkel bærdessert helt perfekt. Anonymkode: 77519...e8d Hva slags mat spiser dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #119 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Folkens, jeg skjønner at dere er av den sorten som ikke forstår at folk har ulike tradisjoner - men, i min krets spiser vi det jeg kaller tung mat. Kylling og salat står ikke på menyen for å si det sånn, og ribbe er faktisk en av de tingene vi spiser. Så for meg er en enkel bærdessert helt perfekt. Anonymkode: 77519...e8d jeg ville vel heller sagt at din opprinnelige kommentar var den som viste en manglende evne til å forstå at folk har ulike tradisjoner, siden du uttalte som om det var helt normalt med masse og tung mat på 17. mai. Og det er det jo ikke, selv om det selvfølgelig er unntak. Anonymkode: d2bd7...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 16. mai 2023 #120 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Like fisefint som å ikke ville spise bær med krem. 🤷🏻♀️ Anonymkode: 008a8...e60 🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå