Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått igjennom et vondt brudd. Det sitter enda i. 

Dere som har vært i samme situasjon, hvor lang tid tok det før dere var klar til å date for å finne en ny kjæreste? 

Hvor lenge datet dere før det klaffet? 

Jeg ønsker ikke å høre om dere som fant ut at dere hadde det best alene, det gjelder ikke meg. Jeg må videre en eller annen gang og målet er familie og barn. A4 livet er min drøm. 

Anonymkode: a36dd...282

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble dumpet for 1,5-2mnd siden, har møtt 2 nye etter dette, men exen er fortsatt i tankene. De jeg møter nå har jeg egentlig ikke tenkt å ha noe forhold med, kun sex og kos. Noe hjelper det, men det tar tid, hvor lang er vanskelig å si. 

Skrevet

Jeg ble dumpet for 2,5 år siden, og jeg tenker enda daglig på eksen min, selvom han var psykisk misbrukende, sjalu og at forholdet vårt var giftig. Er dog i et nytt forhold, men «sorgen» sitter der enda..

Skrevet

Og til spørsmålet ditt: Jeg datet ganske kjapt etter bruddet, men innså at jeg ikke var klar. Innledet et noe mer seriøst forhold et halvår etter bruddet, men sliter som sagt litt enda

AnonymBruker
Skrevet

For meg gikk det ca 5,5år fra sist forhold og til jeg virkelig følte meg klar for ett nytt forhold. Datet en del i den singel tiden men gikk aldri inn i forhold for jeg var ikke klar. Kan legge til at mitt forje forhold var psykisk mishandling. 

Men jeg brukte 1 år på bare meg selv og barn, ingen dating eller noe, å da følte jeg meg klar!

Anonymkode: 580ce...e04

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.5.2023 den 19.37):

Jeg har gått igjennom et vondt brudd. Det sitter enda i. 

Dere som har vært i samme situasjon, hvor lang tid tok det før dere var klar til å date for å finne en ny kjæreste? 

Hvor lenge datet dere før det klaffet? 

Jeg ønsker ikke å høre om dere som fant ut at dere hadde det best alene, det gjelder ikke meg. Jeg må videre en eller annen gang og målet er familie og barn. A4 livet er min drøm. 

Det er dessverre vanskelig å finne noen om man er desperat - det lyser lang vei. Du virker livredd, så mitt råd er å gi det tid, og ikke bli en av de som skremmer bort folk i en panisk jakt på A4-livet så fort som mulig. 

Anonymkode: dc437...dc9

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok sånn at sjansene er best når du klarer å gi litt slipp.

Anonymkode: 32ca8...736

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.5.2023 den 6.39):

Det er nok sånn at sjansene er best når du klarer å gi litt slipp.

Anonymkode: 32ca8...736

Noen tips for å gå litt slipp? 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.5.2023 den 0.43):

Det er dessverre vanskelig å finne noen om man er desperat - det lyser lang vei. Du virker livredd, så mitt råd er å gi det tid, og ikke bli en av de som skremmer bort folk i en panisk jakt på A4-livet så fort som mulig. 

Anonymkode: dc437...dc9

Du har nok rett. Men ønsker å finne en person som klaffer med meg, ønsker ikke bare å finne noen. Det må føles rett. 

Noen videre tips fra deg annet enn å gi det tid? 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...