AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #1 Skrevet 14. mai 2023 Nå er jeg offisielt lei av at han gjør absolutt ingenting for at jeg skal komme. Det har vært sånn etter at vi fikk barn, så annet enn det vet jeg ikke hvorfor. Han kommer selvsagt hver gang, og jeg både bidrar og hjelper til. Det har jeg sluttet med nå. Sist vi hadde oss, tok vi en kjapp en, hvor han kom, så stoppet han. Da sa jeg: men hva med meg? Jeg kom ikke. Han sa faktisk ingenting og bare gjorde sitt å kledde på seg. Litt travelt hadde vi det, for all del, men ikke SÅ travelt. Jeg er ikke redd for å ta opp dette med han, derimot så vet jeg av erfaring at noen menn allerede ved bare snakk om at noe er feil med sex’n, vil få sperrer og det kan fort gjøre vondt verre. Derfor lurer jeg på om noen har tips til noe annet man evt kan gjøre? De gangene jeg kommer er det fordi jeg selv fikser det under akten. Aldri han. Er så forbanna lei. Til de av dere som sier: «dump» : det vil bli oversett. Anonymkode: c4e28...03b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #2 Skrevet 14. mai 2023 TS her. Vil gjerne legge til at vi har to barn under to år, så vi har svært liten egentid og overskudd. Ikke at det under noen omstendigheter er en unnskyldning, men verdt å få sagt uansett. Anonymkode: c4e28...03b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #3 Skrevet 14. mai 2023 Har han alltid vært så utrolig egoistisk i senga? Er han like egoistisk på andre områder? Anonymkode: 36a32...327 5 1
Morten1 Skrevet 14. mai 2023 #4 Skrevet 14. mai 2023 Jeg var slik i mine yngre dager, så lenge jeg kom var jeg fornøyd. Nå derimot har jeg helt annerledes innstilling, viktig at begge får noe ut av det, blir så mye bedre. For meg handlet det tidligere om følelser også, hadde jeg ikke følelser så gav jeg F. Hvordan kommuniserer dere ellers? 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #5 Skrevet 14. mai 2023 Jeg hadde dumpet. Seriøst Anonymkode: a60d5...3da 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #6 Skrevet 14. mai 2023 Jeg hadde tatt en samtale med han om det. Og ikke rett etter sex, men helt utenom sex. Går det dårlig, så hadde jeg vurdert familievernkontoret, eller sexolog. Vil han ikke det, så hadde jeg sluttet å ha sex med han, fram til han var villig til å tilfredsstille deg og. Anonymkode: 0a898...3ed 4 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #7 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Til de av dere som sier: «dump» : det vil bli oversett. Anonymkode: c4e28...03b Jeg kan godt utdype det. Det at mannen overser din seksuelle nytelse betyr at han ikke respekterer deg. Det at han bare bryr seg om sin egen orgasme betyr at han ikke elsker deg og ikke har respekt for deg og ikke verdsetter deg eller ser deg som likeverdig. Det at han ignorer spørsmålet når du tar det opp understreker nok en gang at han ikke har respekt for deg, verdsetter deg, ser deg som likeverdig eller elsker deg. Han bruker deg som en død kropp uten følelser og egne behov, som han kan runke i. Det er så nedrig og respektløst som det kan få blitt og vitner om et dårlig kvinnesyn og null kjærlighet. Kan godt hende han elsker alt du gjør for han og at han har en dame han alltid vet hvor han har hen som tar vare på han, men han elsker ikke DEG. I tillegg til alle disse faktorene om fraværende likeverd, respekt og kjærlighet som bør få enhver dame med selvrespekt til å innse at han ikke er noe å samle på, så er sexliv viktig i et forhold og jeg hadde ikke villet være i et forhold jeg ikke fikk seksuell nytelse ut av. Dere har barn men det er ingen unnskyldning for å bli i et forhold uten likeverd, respekt og kjærlighet. Dere kommer til å gjøre det slutt om noen få år uansett når foraktet ditt mot han har vokst seg så stort at den minste lille ting terger deg og når han er lei av å runke i en kropp og søker mer spenning ved å jakte på andre damer. For det er det som skjer når dynamikken er som den er nå. Like greit å gå med en gang og ta et valg om å samarbeide som gode foreldre men ikke som kjærester, før dere blir uvenner og ødelegger barnas oppvekst på uvennskap og krangling. Anonymkode: a60d5...3da 5 7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #10 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dump Anonymkode: 1fee4...b83 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): D U M P Anonymkode: 362e3...347 Uenig. SNAKK med ham!! Rolig og fattet. Anonymkode: 97b96...168 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #11 Skrevet 14. mai 2023 Heng en diger tavle på veggen ved senga og skriv opp navnene deres. Sett en strek hver gang den ene eller begge kommer. Noen ganger må disse late mannfolkene ha en visuell påminnelse. At du er redd for hans seksualitet om du drøfter dette med ham er ikke viktigere enn at tenningen din går ned et hakk for hver gang han tømmer seg i deg. Og dette er så godt som umulig å reparere. Tilslutt er det bare forakt igjen. Anonymkode: 2835e...225 2 3
MrAnon Skrevet 14. mai 2023 #12 Skrevet 14. mai 2023 Hmm…vet du hva vi menn er enkle skapninger. Jeg tror jeg vill råde det til å gå rett på sak - si det som det er. Ikke overtenk. Det at du ikke kommer er faktisk _veldig_ relevant for dere begge. Du bør nok ta det opp i en setting utenfor selve senga tenker jeg. Så kan det ofte være lurt og formulere setningene om til spørsmål. Spør han om ikke han tenner på at du kommer. Jeg tror de fleste menn, i allefall jeg, tenner veldig på det, og gjør alt for å finne ut hva som funker og gir alt for at det skal skje. Den følelsen av å ha gitt kjæresten sin nytelse i form av en (eller flere) orgasmer er helt magisk. Så kan det være at du må si til han hva du vil at han skal gjøre. At dama fikser det selv skjer ikke hos meg, absolutt ikke, men jeg har aldri hatt vondt av å få noen ord underveis som «fortsett sånn», eller «jeg liker at du…» Uansett ikke finn deg i at ikke du kommer! 2 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #13 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Heng en diger tavle på veggen ved senga og skriv opp navnene deres. Sett en strek hver gang den ene eller begge kommer. Noen ganger må disse late mannfolkene ha en visuell påminnelse. At du er redd for hans seksualitet om du drøfter dette med ham er ikke viktigere enn at tenningen din går ned et hakk for hver gang han tømmer seg i deg. Anonymkode: 2835e...225 Ja veldig spesielt at du ikke tør snakke om ham om noe så basic ts. Istedet ber du fremmede om råd - til å snakke om kommunikasjon under sex.. det er et veldig dårlig tegn. Hva skjer med å kommunisere og snakke sammen? Høres ikke ut som et bra forhold når du ikke engang tør ta opp tema fordi du er redd selvtilliten hans får en knekk. Jeg trenger ikke komme hver gang, orgasme er ikke et mål for meg under sex. Men jeg hadde aldri vært redd for å si ifra om jeg følte det gikk veldig enveis og han ikke brøy seg om meg. Anonymkode: 68f27...9c5
Agaton Skrevet 15. mai 2023 #14 Skrevet 15. mai 2023 Enkelte ganger har jeg vært slik. Det har utelukkende vært fordi jeg var stresset eller hadde noe annet som skurret i livet mitt. Da ble jeg alt for egosentrisk. Min partner den gang sa det rett ut: "du, jeg trenger deg litt til jeg".
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #15 Skrevet 15. mai 2023 Vær glad du får ha sex i det hele tatt. Ting endret seg etter vi fikk barn. Barnet er snart åtte år, og har hatt sex to ganger etter fødselen. Sist gang for snart 6år siden. Men skjønner du blir frustrert. Ta tak i det før det blir værre. Det høres ut som dere er på god vei inn i en ond sirkel. Vis han hva du vil. Ikke forvent at han skal forstå og vite hva du ønsker. Hold han igjen, etter at han har gjort seg ferdig og si det rett til han at nå er det min tur! Om han må gi deg en runde nr 2 eller bruke fingre, tunge, eller andre hjelpemidler, så få han til å gjøre det. Da tipper jeg han våkner opp. Verdt å prøve. Anonymkode: a6fe6...38b
RockyRose Skrevet 15. mai 2023 #16 Skrevet 15. mai 2023 Får du vaginal orgasme, eller stimuli av klitoris? Om det er det andre så sørg for at han jobbar med det før penetrering. Kvifor gidde ha sex om kun eine skal få nytt det skikkeleg? Quicky er godt av og til, men når det stadig kun er han som kjem er det berre egoistisk og frekt, og eg hadde missa interessa heilt til slutt!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #17 Skrevet 15. mai 2023 Du må snakke rett ut i klartekst, og vedkjenne at det er lite vits i å ha sex for deg lenger om du ikke også blir tilfredsstilt, så enten skjerpings, eller så får dere heller onanere hver for dere. Eneste som hjelper når menn blir så egoistiske er å si skjerpings eller ingen sex mer, er min erfaring. Så direkte og klart, og å holde på det. Sex skal selvfølgelig være tilfredsstillende for begge. Anonymkode: c1449...608
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #18 Skrevet 15. mai 2023 Samme med min mann. Har gitt opp. Bruker heller vibrator alene. har spurt hva som er greia. Om han bare er ego, uvitende, uerfaren, redd, lat, aseksuell, homo, u name it. Hadde jeg bare fått en forklaring å forholde meg til så hadde det bare vært lettere å forstå! Så nå er jeg vel inne i en sex nekt periode. Gidder ikke å være en tømmebøtte når jeg får null igjen. Anonymkode: a0c06...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #19 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vær glad du får ha sex i det hele tatt. Ting endret seg etter vi fikk barn. Barnet er snart åtte år, og har hatt sex to ganger etter fødselen. Sist gang for snart 6år siden. Men skjønner du blir frustrert. Ta tak i det før det blir værre. Det høres ut som dere er på god vei inn i en ond sirkel. Vis han hva du vil. Ikke forvent at han skal forstå og vite hva du ønsker. Hold han igjen, etter at han har gjort seg ferdig og si det rett til han at nå er det min tur! Om han må gi deg en runde nr 2 eller bruke fingre, tunge, eller andre hjelpemidler, så få han til å gjøre det. Da tipper jeg han våkner opp. Verdt å prøve. Anonymkode: a6fe6...38b Stakkars deg da. Kan jeg spørre hvordan det endret seg til å bare bli 2 ganger etter fødselen? 🥺 Anonymkode: 51ed6...bac
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #20 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Samme med min mann. Har gitt opp. Bruker heller vibrator alene. har spurt hva som er greia. Om han bare er ego, uvitende, uerfaren, redd, lat, aseksuell, homo, u name it. Hadde jeg bare fått en forklaring å forholde meg til så hadde det bare vært lettere å forstå! Så nå er jeg vel inne i en sex nekt periode. Gidder ikke å være en tømmebøtte når jeg får null igjen. Anonymkode: a0c06...e5d Hvor lenge har det vært sånn for dere? Om jeg kan spørre så klart. Anonymkode: 51ed6...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå